[Aktualizacja] The Banner Saga Trilogy Bonus Edition na PS4 i XOne po 89 zł z wysyłką do Polski w 365Games

Aktualizacja:  Oferta ponownie dostępna


Ceny z kodem MA10

The Banner Saga Trilogy Bonus Edition PS4 Game – £14.84 (74,11 zł)
The Banner Saga Trilogy Bonus Edition Xbox One Game – £14.84 (74,11 zł)

Wysyłka do Polski kosztuje £2.99 (14,93 zł).

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "[Aktualizacja] The Banner Saga Trilogy Bonus Edition na PS4 i XOne po 89 zł z wysyłką do Polski w 365Games"

  1. Nie polecam sklepu 365Games. Reklamacja u nich nic nie daje i nie zwracają pieniędzy.
    Jak widać 365Games stał się „ulubionym” sklepem Pana Redaktora i co dzień nowa jest od nich promocja.
    Proszę znowu napisać, jaką ten sklep ma „świetną” renomę, żeby więcej ludzi się „nabrało” na te ich promocje, tak jak w przypadku gry Kameo na xboxa.

    1. Nie porównuj jednego jedynego przypadku promki cyfrowej (której ja zresztą nie wrzucałem) z fizycznymi grami pudełkowymi i nie oczerniaj sklepu pod każdym jednym newsem, bo raz jedna gra za pół funta Ci nie zadziałała.
      Jak na razie wrzuciłem z tego sklepu mniej newsów niż ilość miesięcy, od kiedy jestem redaktorem, więc daruj sobie teksty „z ulubionym sklepem”. 2 wrzucone promki to od razu codziennie?
      Znajdź mi gdzieś taniej to wrzucę tańszą ofertę, ile razy mam powtarzać?
      Jak mówić do ściany.Twoje zachowanie nie jest normalne.

      1. Wiesz dobrze, że mijasz się z prawdą w tym co napisałeś.
        News o promocji wczoraj, znowu dzisiaj czyli jednak co dzień.
        Wcześniej aż trzy razy promowaliście zakupy w tym sklepie z tą samą grą gdzie kody nie działały. Takie Wasze postępowanie, to działanie na niekorzyść i szkodę użytkowników portalu. Nie dwa, a aż trzy razy. I oczywiście według Ciebie nic się nie stało i wszystko jest w porządku. Ale nie jest. Zupełnie nie przejmujecie się ludźmi, których „nabraliście” na te promocje.

        To że ktoś wyraził opinię po swoich doświadczeniach z tym sklepem, to jest już „oczernianie” tego sklepu. To jestem ciekaw jak nazwiesz to, co sami zrobiliście promując ten sklep aż trzy razy z grą gdzie kody nie działały, choć o tym dobrze wiedzieliście. To właśnie „nie jest normalne”, brak jakiejkolwiek odpowiedzialności z Waszej strony.
        I cokolwiek byś nie napisał, to nie zmieni faktu, że trzykrotnie wrzucaliście na główną stronę newsy o tej samej promocji gry. Pisać o tym do Was to „jak mówić do ściany”, bo jak widać nic do Was zupełnie nie dociera.

        1. Kto czytał pewien wątek na forum z Twoimi wypowiedziami, temu ciężko traktować Cię poważnie… 😉

        2. Szkoda, że za zabawne uważasz to, że na portalu pojawiają się niesprawdzone promocje takie jak w tej sprawie z grą Kameo czy ostatnio z Direct2drive, gdzie ludzie są „nabierani” na te promocje i tracą pieniądze czy nie mogą ich odzyskać ze sklepu.
          Na forum napisałem o Bazarze i o tym portalu ale komuś bardzo się nie spodobała ta prawda i nie dość, że wykasował wszystkie moje posty to usunął całą tę dyskusję. Gdyby władze portalu tego tak się bardzo nie bały, to by nie usuwali tej dyskusji.
          Zastanów się i zadaj sobie pytanie, dlaczego jak ludzie napiszą jakąś niewygodną prawdę o tym portalu, to od razu wkracza ich cenzura i wszystko usuwa, nawet całe newsy na głównej stronie tak jak to było ostatnio w przypadku promocji na Direct2drive ?
          Może dla Ciebie jest to niepoważne ale ja jakoś nie widzę w tym nic śmiesznego.

        3. Direct2drive zwrócił wszystkim pieniądze i dał kod zniżkowy w ramach rekompensaty, nikt nie został poszkodowany, więc nie pisz głupot.To był zwykły pricebug z czego każdy od początku sobie zdawał sprawę.
          News został ściągnięty, gdy się okazało, że klucze są wadliwe, ale został utworzony specjalnie poświęcony temu newsowi temat na forum.
          Jakbym był administratorem to bym Cię zbanował za bezpodstawne oczernianie innych w co drugim newsie.

        4. Ostatnio ktoś pisał, że nie dostał zwrotu z Direct2drive, choć też to samo tam wypisywałeś. Czyli wynika z tego, że on też pisał głupoty.
          Radzę dla przypomnienia przeczytać posty pod promocją z grą Grip z rosyjskiego Yuplay.

          Może także nieprawdą jest, że te newsy o promocjach na Direct2drive nie zostały usunięte z głównej strony. Bo jakoś nie można ich znaleźć.
          Też tak jak w przypadku gry Kameo czy ostatnio z grą Grip, newsy o tych promocjach same się napisały i oczywiście nikt nie jest winny.
          Ciekawe kto wrzucił newsy o promocjach na Direct2drive ?
          Poczytać postów pod promocją gry Valkiria Chronicles 4 z Direct2drive też jakoś nie można, bo strona sama się usunęła. Ciekawe dlaczego ? Może dlatego, żeby nikt nie przeczytał, co ludzie napisali o tej Waszej wtopie z promocjami z tego sklepu.
          W odpowiedzi zacytuję Pana Redaktora – „nie pisz głupot”.

        5. Bo wtedy jeszcze nie dostał, zwrot trwał kilka dni, zapytaj się go teraz o to samo to odpowie, że już dostał.
          Ja wrzuciłem news z Direct2Drive i mam czyste sumienie, bo nikt nie został poszkodowany a była szansa na grę w śmiesznie niskiej cenie. Nie udało się tym razem, ale takich pricebugów było przez ostatnie 15 lat dystrybucji cyfrowej – setki, wiem, bo sam z wielu skorzystałem.
          Więc przestań szukać problemów i oczerniać adminstracji, redakcji i sklepów bezpodstawnie. Publiczne i bezpodstawne oczernianie jest karalne.

        6. Bo się zwracasz do złej osoby, ja jestem redaktorem, który odpowiada za swoje newsy, nie newsy innych redaktorów. Nie odpowiadam za serwis, za forum itd. Odpowiadam tylko za swoje newsy. Tłumaczyłem to już n razy, ale dalej piszesz jakieś bezsensowne elaboraty, które są adresowane to złej osoby.
          Ciągle przywołujesz jakiegoś newsa za pół funta, z którym nie miałem nic wspólnego, to mógł być błąd po stronie sklepu, nie wiem, nie mnie to oceniać, ale sam sklep sprzedaje od prawie 15 lat i żaden użytkownik się nie skarżył, żeby mu jakiejś PUDEŁKOWEJ gry nie przysłali.
          2 promocje z jednego sklepu przez cały miesiąc to po prostu dramat jest widzę i „ulubiony sklep”.
          Znajdź mi taniej to wrzucę inny sklep, nie znalazłeś taniej? Czyli wrzucam aktualnie najlepszą cenę danej gry na daną platformę. Jak bardzo trzeba być ograniczonym by tego nie rozumieć?

        7. To co napisałem w sprawie promocji gry Kameo było skierowane do władz portalu, a nie osobiście do Ciebie i dobrze o tym wiesz. Ale to Ty sam odpowiedziałeś w ich imieniu, co wcześniej też już czyniłeś. Chyba rozróżniasz formy „Wy” i „Was” od „Ty”.

          Jeżeli nie masz uprawnień do wypowiadania się w imieniu władz portalu, to po co to robisz.
          Newsy same się nie piszą i ktoś je napisał, więc jest za to odpowiedzialny ale nikt od Was nie miał odwagi nawet przeprosić ludzi w sprawie tych promocji z grą Kameo. Najłatwiej napisać, że to nie ja tylko ktoś inny napisał te newsy.
          Z tym „ulubionym” sklepem to była ironia i sarkazm, po tej „laurce” jaką wystawiłeś temu sklepowi 365Games. Jeżeli tego nie rozumiesz to trudno.

          Może Tobie nie podobać się moja opinia o tym sklepie ale wynika ona z kontaktu z supportem tego sklepu, gdzie okazało się że klienta mają za nic, a reklamacja zakupu nic nie daje i nie zwracają pieniędzy.
          Chwalisz ten sklep, że jest „świetny” i jaką to ma „renomę” ale nie widzę, żebyś napisał że cokolwiek u nich kupiłeś.
          Więc ja zostanę przy mojej opinii o tym sklepie i już tam u tych „oszustów” nic więcej nie kupię, a Ty chwal go nadal.
          Przeczytaj sobie uważnie co napisałem na temat 365Games i Waszej promocji od nich gry Kameo. Nie widać, żebym pisał o jakiejś innej promocji z tego sklepu, co ciągle próbujesz mi wmówić i celowo piszesz nieprawdę. Twoje stwierdzenie „Jak bardzo trzeba być ograniczonym by tego nie rozumieć” właśnie trafnie opisuje twoją osobę, bo widać że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem.
          Na przyszłość, jeżeli dana sprawa Ciebie nie dotyczy i nie masz uprawnień do wypowiadania się oficjalnie w imieniu Administracji portalu, to tego nie rób i nie marnuj swojego i czyjegoś czasu.

        8. Jak znajomy powie Ci, że w biedronce jest promocja na truskawki, a po zakupie okazuje się, że są zepsute to też wymagasz przeprosin od znajomego, a nie od sklepu? Twoim problemem jest to, że chyba nie rozumiesz, że nie jesteś w sklepie, tylko na stronie informującej o promocjach w sklepach. Śmiałbym się, gdyby redaktor czy właściciel ŁG przepraszał użytkowników, bo sklep ich oszukał. Nie jesteśmy w przedszkolu a redaktorzy nie są opiekunami. Dostajesz informację, decyzję o kupnie podejmujesz sam.

          Choć patrząc na to, że nie rozumiesz czemu Twoje wywody na forum trafiły tam, gdzie powinny(a tam prezentowałeś podobną postawę), to nic dziwnego że i teraz nie rozumiesz. Ale podziwiam zawziętość w tych wywodach.

        9. Według Ciebie to jest normalne, że z grą Kameo newsy są trzykrotnie umieszczane na portalu, choć już za pierwszym razem ludzie napisali, że te kody nie działają.
          Ostatnio Pan Redaktor umieścił promocję z rosyjskiego Yuplay z grą Grip gdzie napisał, że gra się u nas normalnie aktywuje. Okazało się to kłamstwem, bo gra ma locka i nie można u nas jej aktywować. Tym ludziom, którzy kupili tę grę i nie mogli jej aktywować, też napiszesz o swojej filozofii „truskawek”.
          Newsy o promocjach umieszczają redaktorzy i jak widać często w nich podają nieprawdziwe informacje, a ludzie dokonują zakupu na podstawie tych fałszywych opisów i „nabierają” się na te promocje oraz tracą pieniądze. I to jest problem tego portalu.

          Ale jak widać takim osobom jak Ty to nie przeszkadza, że redaktorzy podają w opisach promocji nieprawdziwe informacje, a potem udają że nic się nie stało.
          Według Ciebie jak redaktor podał nieprawdziwą informację w opisie promocji, to już za to winny jest sklep oraz ten kto kupuje. Mylisz się bardzo, ale żyj dalej w ułudzie w swoim świecie „truskawek”.

        10. Lepszy świat truskawek niż mieć paranoję i widzieć wszędzie spiski, oszustów oraz złą wolę 😉

        11. Ty marnujesz czas wypowiadając się pod moimi newsami i drożąc tematy, które ich nie dotyczą.

        12. Napisałem opinię jaką mam o tym sklepie 365Games, bo byłem ich klientem i zakupiłem u nich grę.
          Napisałem że, „Nie polecam sklepu 365Games” i z jakich powodów.
          W newsie jest napisane, że ta promocja jest w sklepie 365Games.
          Więc moja opinia dotyczyła właśnie konkretnie tego sklepu.
          Ja przynajmniej coś u nich kupiłem i wiem jaki to jest sklep, w przeciwieństwie do tych, którzy piszą że to „świetny” sklep z „renomą”, choć nic u nich nigdy nie kupili.

    1. Powinien być, jak wyszukasz na YT BFHmly4S51Y to jest unboxing i koleś uruchamia grę i pokazuje jakie języki są, jest polski.

    2. Tak, będzie PL, kupując na premierę też miałem zagwostke czy będą polskie napisy i naszczescie były 🙂 mimo że techland dodał naklejkę iż niema ?

  2. Sklep istnieje od 14 lat. Student T to ostatnio coraz bardziej aktywny w komentarzach i na forum troll. Był jakiś pricebug z grą z pół funta i wielka drama pod każdym newsem z tego sklepu (i nie tylko).

  3. Właśnie kupiłem wersję na Xboxa, razem z wysyłką płatność PayPalem wyszła 94zl

  4. Czy to poprawne że na mailu nie mam żadnej wiadomości z tej strony odnośnie złożenia zamówienia bądź przyjęcia płatności ? Od momentu kupna mineły ponad 24 godziny a pocztę mam na gmailu na którym nigdy nie było problemów z dostarczeniem wiadomości.