Quantum Break na Steama za 68 zł w Instant-Gaming

Quantum Break (Steam) – 15.79€

Płatność Paypalem wiąże się z dodatkową opłatą oraz koniecznością weryfikacji tożsamości. Rekomendujemy dokonanie płatności za pomocą karty płatniczej.

Sklepy:
O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Quantum Break na Steama za 68 zł w Instant-Gaming"

    1. Zawsze warto, kwestia na ile chcesz grać już, a na ile później za mniej. Myślę, że w przypadku tytułu dla jednego gracza pośpiech nie jest wskazany.

    2. Kupiłem dyszkę drożej – miesiąc temu – i nie żałuję 🙂 Świetna gra, a wersja sztimowa chodzi jak pszczółka!

    3. Fatalna optymalizacja, a z włączonym upscalingiem gra wygląda jak kupa. IMO nie warto.

      1. Ty to na wszystko narzekasz. Zawsze coś nie pasuje. Jeszcze nie widziałem pozytywnego komentarza z Twojej strony… Co za typ…
        Recki na Steamie są wybitnie pozytywne. Mało jest negatywnych komentarzy, a sądzę że gdyby było tak jak mówisz – aż tak źle, to recki byłyby zupełni inne.

        1. Mam to samo wrażenie, ale nie odzywałem się bo nie rozumiem w ogóle takiego zachowania

        2. Bo taka prawda. Ani razu jeszcze nie widziałem jego komentarza, który byłby bez „hejtu”.

        3. Gość lubi krytykować, i ma do tego pełne prawo. Szczególnie, że wytyka w tym przypadku okrutną bolączkę produkcji.

        4. Nie podoba się to nie czytaj moich komentarzy, proste.

          Większość ludzi ma domyślne włączony upscaling i wtedy gra faktycznie działa idealnie, stąd też tyle pozytywnych recenzji.

      2. Bardzo dobra optymalizacja, gram na sprzęcie poniżej minimalnych (na GTX660) w 1080p/mdeium/upscaling, w niemal idealnych 30 klatkach i jest to doświadczenie identyczne z tym z XO gdzie gra zebrała pozytywne oceny (77% GS). Efekty są co prawda wtedy mało precyzyjne ale na PC można dodatkowo wyostrzyć grę wyłączając ziarno w opcjach i wymuszając FA x 16 w panelu sterowania i od razu robi się nieco lepiej.

    1. Nie , nie ma obsługi DX12. Nie wygląda przez to wcale gorzej, a na pewno chodzi dużo lepiej. Jak bardziej stanieje, to kupię.

  1. Kupione. Szkoda tylko, że rozdzielczość gra ogranicza mi do 1366×768 przy ekranie fullHD. Podejrzewam, że to kwestia ilości pamięci grafiki (GF GTX950M 2GB). Domyślnie ustawiło mi 1280×720 i low detail. Ustawiłem na wspomniane 1366 i medium detail i działa tak samo płynnie. Jeszcze nie zdążyłem porządnie się do niej przysiąść, ale gra zdecydowanie ma potencjał a z babolami jakoś dam sobie radę.

  2. 🙂 Hmmm ” fatalne efekty” już mi mówi że nie zgrałeś nawet godziny. Uruchamiałem i z wszystkim na maksa, było ostrzej i tyle, no to kupa jak się patrzy 🙂 „Gra przy włączonym upscalingu wygląda gorzej niż Alan Wake” czyli nie grałeś w żadną z nich jak widać, przechodzę AW średnio raz na rok i zawsze mam kopie z goga na pnndrive żeby zainstalować komuś kto nie zna, ale do globalnego oświetlenia z QB żaden efekt graficzny z AW nie ma startu, skok jak między HL1 a 2. Ja tu sobie piszę co widziałem ale Ty i tak opowiesz swoje bajki, teorie nakreślone po filmikach na youtubie czy godzinie w truotrialu, trochę osądzam ale to co piszesz na to wskazuje jednoznacznie. „Optymalizacja leży i kwiczy” no to już było i były dowody przeciwko ale chyba nie dotarły a żadnych kontrargumentów oprócz drugiej pary policzków też nie było.

    1. Nom, no przecież nie grałem w cale w grę, a kupiłem sobie ją i przeszedłem na niby.

      Fantastycznie, że sobie przechodzisz Alana raz do roku, ale kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Gra z włączonym upscalingiem wygląda jak klip na youtubie odpalony w rozdzielczości 240p, dlatego też Alan Wake w pełnym full hd najzwyczajniej w świecie wygląda znacznie lepiej. Ba, zaryzykuję stwierdzeniem, że z włączonym upscalingiem gra wygląda nawet gorzej niż wersja na Xbone, bo tam grafika jest jakby mniej „rozmazana”.

      Grasz na ziemniaku z odpalonym upscalingiem w „30” fps, więc na pewno wiele widziałeś. Ot opinia pieniacza, który wyrzucił swoje pieniądze na słaby produkt, ale za wszelką cenę go broni.

      1. 🙂 Napisałem co widziałem 🙂 Gra jest słaba ale przecież nie mówiłem że nie, od początku oceniam przecież piękną oprawę i efekty (niestety nie renderowane w fullHD). Nie wyzywałem opinii innej osoby od „dupnych” a samej osoby „pieniaczem” i nie nazwę choć z pewnością się domyślasz co myślę teraz o tobie. Tak gram na ziemniaku ale to nie znaczy że gra działa tragicznie, tak jak napisałem, poczytaj sobie DF i ich analizy a dowiesz się że medium/1080p wcale mocno nie odbiega od wymaksowanej produkcji i jest wciąż piękne i imponujące również według mnie. Porównywanie warstwy graficznej do AW zostawię bez komentarza bo najwyraźniej nie wiesz co piszesz i ja już Ci wybaczam i nie próbuję wytłumaczyć. 🙂 Tak w skrócie, podniesienie rozdzielczości nie sprawi magicznie że gra wizualnie przeskakuje generacje, to wręcz śmieszne stwierdzenie 🙂

        1. Obiektywnie patrząc lepsza mniej efektowna, ale ostra jak żyleta grafika Alana niż rozmazana maź w upscalingowanym Quantum Break.