Razer nie chowa głowy w piasek! Oświadczenie firmy w sprawie kluczy Steam do gier Resident Evil

Wczorajszy błąd cenowy, w ramach którego mogliście zakupić Resident Evil Village Gold + Resident Evil 7 Gold na PC za 39,85 zł w sklepie Razera okazał się mieć dość smutne zakończenie. Wszystkie klucze zostały dezaktywowane, a gry zniknęły z kont Steam użytkowników. Wszystko zapewne rozeszłoby się po kościach, jednak wielu z Was zgłaszało, że pomoc techniczna firmy proponuje zwrot pieniędzy w formie balansu w ich oficjalnym sklepie.

Nie ukrywajmy, że dla większości nie jest to satysfakcjonujące zakończenie sprawy. Na szczęście firma Razer postanowiła zmierzyć się z konsekwencjami własnego błędu i wydał specjalne oświadczenie. Za pośrednictwem oficjalnego konta Razer Support na stronie reddit.com poinformowano, że każdy kto zakupił zestaw Resident Evil Village Gold + Resident Evil 7 Gold otrzyma nowy, działający klucz w ramach rekompensaty. Ze względu na fakt, że wysyłka kodów będzie się odbywać partiami, musicie się uzbroić w cierpliwość. Całość może potrwać od 3 do 7 dni roboczych. Osoby, które dokonały więcej niż jednego zakupu na ten sam e-mail, otrzymają klucz tylko za pierwszy z nich. Pozostałe zamówienia zostaną zwrócone w postaci Razer Gold Pins do wydania w oficjalnym sklepie.

Uwaga! Aby mieć pewność, że otrzymacie nowy klucz do zakupionego przez siebie produktu, musicie uzupełnić specjalny formularz, w którym należy podać dane dotyczące zakupu.

Źródło: reddit

O autorze

Kamil, można powiedzieć, że jest graczem od urodzenia. Przygodę z grami video rozpoczął za sprawą kultowego Pegasusa. Potem miłość do wirtualnej rozgrywki eksplodowała dzięki pierwszemu PlayStation. Od 2005 roku wierny fan PC, który robi małe wyjątki dla specjalnych okazji (stąd…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.