
Razer nie chowa głowy w piasek! Oświadczenie firmy w sprawie kluczy Steam do gier Resident Evil
Wczorajszy błąd cenowy, w ramach którego mogliście zakupić Resident Evil Village Gold + Resident Evil 7 Gold na PC za 39,85 zł w sklepie Razera okazał się mieć dość smutne zakończenie. Wszystkie klucze zostały dezaktywowane, a gry zniknęły z kont Steam użytkowników. Wszystko zapewne rozeszłoby się po kościach, jednak wielu z Was zgłaszało, że pomoc techniczna firmy proponuje zwrot pieniędzy w formie balansu w ich oficjalnym sklepie.
Nie ukrywajmy, że dla większości nie jest to satysfakcjonujące zakończenie sprawy. Na szczęście firma Razer postanowiła zmierzyć się z konsekwencjami własnego błędu i wydał specjalne oświadczenie. Za pośrednictwem oficjalnego konta Razer Support na stronie reddit.com poinformowano, że każdy kto zakupił zestaw Resident Evil Village Gold + Resident Evil 7 Gold otrzyma nowy, działający klucz w ramach rekompensaty. Ze względu na fakt, że wysyłka kodów będzie się odbywać partiami, musicie się uzbroić w cierpliwość. Całość może potrwać od 3 do 7 dni roboczych. Osoby, które dokonały więcej niż jednego zakupu na ten sam e-mail, otrzymają klucz tylko za pierwszy z nich. Pozostałe zamówienia zostaną zwrócone w postaci Razer Gold Pins do wydania w oficjalnym sklepie.
Uwaga! Aby mieć pewność, że otrzymacie nowy klucz do zakupionego przez siebie produktu, musicie uzupełnić specjalny formularz, w którym należy podać dane dotyczące zakupu.
Źródło: reddit