Oculus Rift + Oculus Touch 250 Euro taniej na Amazonie!

Oculus Rift + Oculus Touch – EUR 464,09 (1964,56 zł)

Darmowa wysyłka do Polski. Podana cena już uwzględnia dopłatę wynikającą z różnicy podatku.

O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Oculus Rift + Oculus Touch 250 Euro taniej na Amazonie!"

  1. Jakby taka cena była od początku to może lepiej by to wyglądało. Biblioteka gier na VR oraz technologia z nią związana cały czas się rozwija. Może kiedyś rzeczywiście zaimplementują ten magiczny foveated rendering.

  2. Na to czekalem! W sumie nie wiem kto szybciej i sprawniej ogarnie temat – Amazon, czy producent. W tym drugim przypadku nie rozumiem dlaczego pisza estimated shipping jakby cena wysylki mogla dynamicznie ulec zmianie

  3. Ja mogę tylko polecić. Zestaw (najpierw headset ponad rok temu, później kontrolery) mam prawie od samego początku i mimo iż zapłaciłem za niego dwa razy więcej niż obecna cena promocyjna to ani przez moment zakupu nie żałowałem. Dobrych gier VR jest już teraz naprawdę sporo a w zapowiedzi takie perełki jak Lone Echo czy Arktika.1 od twórców Metro 2033.

    1. Czy na oculusie da się odpalić gry z Steam VR bez większego kombinowania, czy zaopatrza sie w gry jakoś inaczej? I czy pen tile bije po oczach jak w Samsung S7 + Gear VR?

      W PS VR nie ma tego efektu – wiem słabsza rozdzielczość ale raz ze nie widać wybrakowanych subpikseli dwa jest tam jakiś filtr który maskuje zbyt niską rozdzielczość.

      Zastanawiam sie nad Oculusem ale nie wiem czy jest sens – czy nie lepiej abym teraz bawił się jeszcze na PS VR a następny chełm kupił dopiero drugiej generacji?

      1. Jak cię stać na oculusa i masz wystarczająco mocny PC, to bierz.

        „Czy na oculusie da się odpalić gry z Steam VR bez większego kombinowania”

        Tak.

        1. Hmmm, ja bym kupił ale boje się, że raz założe i będzie leżało jak gear VR :D. Pytanie czy przecena wynika z tego, że wychodzi nowa wersja która będzie miałą dużo lepszy obraz ? Chyba że poprawą ma być brak kabli, a to akurat mnie nie obchodzi

      2. Jeżeli masz odpowiednio mocnego PCta to nawet bym się nie zastanawiał.
        Efektu „screendoor” podczas używania się praktycznie nie zauważa – jest dużo lepiej niż na GearVR ale troszkę gorzej niż na PSVR, na którym z kolei niższa rozdzielczość bije miejscami po oczach.
        Biblioteka gier VR na PC jest dużo bogatsza – sporo naprawdę świetnych gier od Oculusa oraz te na SteamVR, które Rift obsługuje bez problemu.

        1. Gdybym nie miał PS VR to bym bez zastanowienia kupił a tak myśle, że to nie jest promocja czasowa tylko VR czeka w końcu obniżka ceny i chyba jednak poczekam bo poki co mam w co grać.
          I druga sprawa – zmieniłbym od razu karte graficzną ale teraz nie jest na to dobry moment niestety 🙁

          Generalnie jestem w rozkroku 😀 Bardzo mi sie podoba efekt VR szczegolnie na PSVR bo cardboardy i nawet Gear VR to jednak nie to samo jeśli chodzi o gry

          Gdyby Valve obniżyło cenę… (nawet nie aż tak bardzo). Hm pora

        2. HTC nie obniża ceny Vive bo ma dobrą prasę i opinię lepszego zestawu VR, podczas gdy tak naprawdę Oculus Rift i Vive to ten sam, bardzo wysoki poziom. Różnią się paroma parametrami i zastosowanymi technologiami ale nie dajcie sobie wmówić, że jeden headset jest wyraźnie lepszy od drugiego – to bujda napędzana przez fanboyizm.

        3. Zgadza się ale gdyby cena była zbliżona (wiadomo w htc więcej dodatków jak te sensory to drożej) to bym jednak wolał dopłacić do HTC i mieć spokój przynajmniej z Steamem bez kombinowania i narażania się na nie działanie tak samo – choć ja mam tylko doczynienia z PS VR wiec pisze bez praktyki

        4. Rift współpracuje ze Steam i SteamVR bez żadnego kombinowania – jest oficjalnie wspierany przez Valve.
          W zestawie Rift+Touch są również dwa sensory ale do obsługi pełnego trybu roomscale przydało by się dokupić trzeci – tu Vive ma przewagę bo do tego wystarczają mu dwie „latarnie” …ale z drugiej strony Rift jest zdecydowanie wygodniejszy i Vive żeby mniej więcej się pod tym względem z nim równał to wymaga inwestycji w nowy system opasek z wbudowanymi słuchawkami.

  4. Za taką cene można już myśleć ? Niestety nie miałem tego nigdy na głowie, jedyna moja styczność z vr to samsungowe google.

    1. Ja mam PS VR i bawiłem sie wcześniej Samsung Gear i S7 – bez porównania. Przede wszystkim S7 miał pen tile bo strasznie biło po oczach po drugie brak solidnych gier. Do VR potrzeba mocy gdzie trikami w PS4 to jakoś ogarnęli i np w Resident Evil 7 czy Until Dawn gra się rewelacyjnie

      1. Co sadzisz o tej promocji na Oculusie? Ona przebija nawet PS VR i za mniej niz 2K masz pelen zestaw.

        Mnie boli chyba najbardziej brak Farpointa i RE7 plus nadchodzacego Ace Combat. Wszytko albo ex na Sony albo czasowy.

        Oculus w teori minimalnie wyzsza rozdzialka, plus chyba Oculus Touch mimo wszystko przebija Move.

        Tak czy inaczej oba zestawy kapitalna sprawa.

        1. Teoretycznie takie gry jak Dying Light czy Residen Evil mozna grać na Oculusie przy użyciu injectora ale do tego potrzeba już przynajmniej GTX 1070

        2. Nie zapominaj, że ograz dla VR musi być mega płynny – na PC najlepiej 90 klatek, do tego generowany w 3D osobno dla każdego oka i na tyle szczegółowy i ładny jak to tylko możliwe. Nie jakieś wektorowe gierki z androida 😉
          Tego się nie przeskoczy chyba, że na PS4 gdzie tam zastosowali kilka sztuczek i mniejsza moc daje rady – pudełko interpoluje do 120 klatek, troche niższa rozdzielczość ale sprytny filtr no i dedykowany sprzęt to i łatwiej napisać dobrze działającą grę

        3. Kuriozum, gry chodza na odpowiedniku Ti 750 lepiej niz na nowych kartach ze segmentu sredniego. Jak zyc. 😀

        4. No niestety. Ja mam wlaśnie w swoim PC teraz 750 i i5 2500K i na tej konfiguracji nie osiągam tego co nawet na XOne. Forza na konsoli działa o wiele lepiej niz na moim PC. Wiele gier multiplatgormowych raczej bym na swoim PC nie odpalił w takich detalach jak na PS4 wiec optymalizacja pod konkretny sprzęt jest tu chyba wciąż kluczowa

        5. Nie boli głowa np w Dying Light? Gry muszą być przystosowane pod VR. Warto aby obracanie kamerą było skokowe. Ja dużo wytrzymuję ale jak odpaliłem Wipeouta na PS4 w trybie kinowym i zacząłem ruszać głową to mi sie zaczęło robić dziwnie 😉 choć obraz był ultra płynny i nie zmieniałem kąta kamery samej gry

        6. To raczej zależy od człowieka. Niektórzy mają mdłości przy grach przystosowanych do VR. Do VR GTX 970 powinno wystarczyć bez żadnych supersamplingów ani dodatkowych efektów ale gdy w grę wchodzą injectory (Resident, Dying Light) to wtedy ta 1070 to raczej minimum. Według internetu Resident 7 na GTX 1060 pójdzie ale na low i w rozdzialce 1280xcoś

        7. Czy gry dedykowane VR maja mniejsze wymagania? Bo tutaj mowimy o obejsciu, licze ze pozostale tytuly pojda jako tako na i5 i GTX 1060?

          Zmiana na karte za 2 tysie bedzie bolesna, o ile w ogole wrocimy do cen sprzed farmienia kryptowalut…

        8. Nie licz na supersampling ale wszystkie gry na VR, które do tej pory wyszły pograsz bez większych problemów

        9. Na PS4 naturalnie jest tak, że np ResidentEvil7 bez VR wygląda lepiej bo moc nie jest „marnowana” na generowanie 3D i nie wiem jak z płynnością ale może być mniejsza na TV. Osobiście jednak gram na razie tylko w trybie VR i jestem i tak bardzo zadowolony z jakości. Oczywiście są gry na VR w które nie chce się grać bo wyglądają koszmarnie. Podobnie jak jakość filmów na YouTube – jak dla mnie te 4K rozciągnięte na 360 to jeszcze zdecydowanie za mało

        10. Promo bardzo kusząca. Do PS VR trzeba dokupić kamere i 2x Move. Fakt da sie wyrwać używke taniej. Ja kupiłem PS VR z 2x Move i grą za ok 1400 zł do tego kamerę za 150 zł no i PS4 wystarczy za ok 1000 zł ale najlepiej PS4 Pro bo większość gier jest lekko poprawiona w VR na Pro

          Tego Oculusa na pewno bym kupił gdybym nie miał PS VR. Na razie gram w RE4, będę brał FarPoint i może coś jeszcze. Generalnie nie chce non stop grać w trybie VR tylko raz na jakiś czas. Głowa mnie nie boli itd ale jednak wole sobie to dawkować.

      1. no dla zagranicznika te 450 euro to tydzień roboty. 0 sprawiedliwości.

  5. Witam , ktoś może powiedzieć jak się ogląda na nich filmy 2D np z laptopa ? , gry grami ale spędzam dużo czasu w hotelach i mam zaległości kinowe , pozdr

  6. Zamawiał ktoś ze strony oculusa ? Jaki jest koszt wysyłki? Jest napisane, że pod koniec zamówienia będzie widoczne ale u mnie cena sie nie zmienia

    1. Zamawiałem jakieś 3-4 miesiące temu. Przesyłkę miałem za darmo. Sam Oculus miałem dwa dni później.

      1. Ee to spoko, czyli tu pewnie też jest za free. Jak wrażenia, polecasz ?

        1. Zależy czego oczekujesz. Ja jestem ogólnie zadowolony, choć miejscami jednak boli brak dostępnych portów USB3 w kompie ;).

          Jest dość sporo fajnych tytułów, z tym że musisz sobie zdawać sprawę że większość gier oferuje typowo Arcadową rozrywkę. Jest parę tytułów nastawionych na fabułę, ale jest ich mniejszość w porównaniu do reszty.

          Jeżeli potrafisz się bawić mechaniką oraz dość wąskim zapleczem oferowanych środków w grach, polecam. 😉