Promocja na Monster Hunter World

Monster Hunter: World na PC za 69 zł w Euro!

-61% – Monster Hunter: World (PC) – 69,00 zł

Dzięki za cynk, pr0sh4d0w

O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Monster Hunter: World na PC za 69 zł w Euro!"

  1. Szkoda, że gra jest dość słabo zoptymalizowana, na i5 2500 nie da się grać, pokazuje 40-60fps, ale co chwilę są zwisy nawet na 2-3 sekundy 🙁

    1. Mam ten sam procesor i działa płynnie. Już ponad 120 godzin na liczniku, a nadal świetnie sie bawię. Polecam.

      1. Podkręcony czy stock? U mnie na stocku na samym początku po wylądowaniu na wyspie i wyjściu z krzaków miałem pokaz slajdów 🙁

        1. Stock : nigdy nie kręcony. Tyle, że ja gram w 1680×1050, bo tyle uciąga mój aktualny monitor.

    2. bo ten procesor podkręcony na 4.8 dawał radę baardzo długo, ale do czasu ;p

      1. Ale ja mam niepodkręcony, kupiłem używaną płytę na P67 i padła po miesiącu, teraz już się nie opłaca w to padło inwestować xD

    3. Narzekasz, że gra nie działa w 60 fps na 8-letnim sprzęcie, który ledwo spełnia minimalne wymagania sprzętowe?

      1. Nie narzekam, że gra nie działa w 60fps, ale narzekam, że gra nie działa dobrze, nie da się grać nawet w 30fps, bo są kilkusekundowe ściny, bez względu na poziom grafiki jaki ustawię.

        1. Skoro to procesor nie wyrabia, to co ma poziom grafiki do rzeczy? Jeśli byś zablokował na 30 fps na PC to pewnie też by poszło.

        2. Czytasz Ty czasami komentarze, na które odpowiadasz? Przecież napisałem, że w 30fps też nie szło grać, bo gra się ścinała. Jeżeli na zwykłym PS4 gra chodzi w 25-30fps, ale się nie ścina, na Pro jest 40-50fps, to tym bardziej powinna działać na moim sprzęcie, po prostu optymalizacja jest skopana i tyle. Jest to pierwsza i jedyna gra, która działa u mnie tak źle.

        3. Gra ma fps lock na 30 klatek? Bo to nie to samo, co bez locka. Niestety, z optymalizacją gier na PC jest bardzo różnie, po to są wymagania sprzętowe podane. Jak masz tylko minimalny sprzęt (zwłaszcza w kwestii procesora), to spadki fps zawsze będą.

          A co ma do rzeczy zupełnie inna gra, z zupełnie innego studia, na zupełnie innym silniku?

        4. O ile pamiętam, to MHW ma locka na 30/60fps i całkowity unlock. RE2 ma tyle do rzeczy, że jest przykładem doskonale zoptymalizowanej gry, która wygląda i działa świetnie i ma identyczne wymagania minimalne jak MHW. RE2 działa na max detalach z cieniami na high i skalowaniem 100% w 60fps, a w MHW nie mogę grać w ogóle.

        5. RE2 to gra single player w zamkniętych lokacjach z niewielką liczbą przeciwników.

          MHW to gra MMO w otwartym świecie z potworami (czyli więcej AI).

          To nie kwestia optymalizacji, tylko nierealistycznie podanych wymagań sprzętowych.

        6. Znowu nie przeczytałeś tego, co napisałem. MHW ścina się już w pierwszej cutscence, gdzie tworzymy postać. Jest to zamknięte, dość małe pomieszczenie na statku, zanim lądujemy na otwartej wyspie. Przypomnę po raz kolejny, zwykłe PS4, które jest słabiutkie, w tej scenie trzyma 30fps bez przycięć, a na samej wyspie spadki ma głównie podczas większych akcji, ale dalej zachowuje przyzwoitą płynność. Capcom pokpiło sprawę i na 100% jest to kwestia optymalizacji, jeżeli nawet w takim przypadku występują przycięcia na PC, a na PS4 nie, nie spotkałem się z takim przypadkiem w żadnej innej grze z otwartym czy zamkniętym światem. Analogicznie do początku MHW, w RE2 chociażby na samym początku po wypadku cysterny wszędzie dookoła chodzą zombie, masa palących się samochodów, pada deszcz, masa efektów graficznych łącznie z włączonymi zaawansowanymi odbiciami i gra nie zwalnia nawet na pół sekundy. Inny przykład Wiedźmin 3, również otwarty świat, graficznie mimo, że starsza, prezentuje się lepiej, na Uberze mam 40-50fps, po zmniejszeniu odległości roślinności i cieni o 1 pole mam stałe 60fps. Nawet AC Origins działa lepiej, a jest to potworek optymalizacyjny.

        7. Podajesz same przykłady rzeczy obciążających grafikę w RE2, a Tym masz słaby procesor. To co się dzieje w momencie uruchomienia MHW też obciąża procesor, na przykład ładowanie różnych rzeczy w tle. Wiedźmin 3 był tworzony na PC i portowany na konsole, w przypadku innych gier jest zazwyczaj odwrotnie. Pamiętasz Arkham Knight, w którego dalej ledwo da się grać na PC?

        8. AC Origins też siedzi na procesorze, ma świat kilkukrotnie większy od tego w MHW, zwierząt czy NPCów jest cała masa, zdarzają się ścinki, ale nie przeszkadzają w grze tak, jak w przypadku MHW. Wiedźmin 3 działał dobrze na PC, ale na konsoli działał gorzej, więc był słabo zoptymalizowany na konsolach, z MHW jest odwrotnie, działa dobrze na konsolach i słabo na PC, więc wspominając o konsolowym rodowodzie właściwie przyznałeś mi rację 🙂 O Arkham Night pierwsze słyszę, na początku był niegrywalny, ale po mocnym spatchowaniu nie słyszałem już nic złego o tej grze. Aż sam sprawdzę, bo jeszcze w to nie grałem 🙂

  2. Jest jeszcze Mafia III za 29 i Vikings: Wolves of Midgard za 19. Nie wiem czy to coś warte bo obie mam i nie śledzę po ile są

  3. Dla mnie gra jest niesamowita.. Grywam jak tylko mam czas wolny. Szkoda jedynie ze w 4k niegrywalna nawet na 1080ti.. Jestem zmuszony grac na monitorze w 1080p:( na tv byloby wygodniej ale i tak gra sztos

    1. A ja nie kupiłem specjalnie, bo już to przerabiałem nie raz: najpierw super promocja w euro, a potem taniej w jakimś sklepie w necie.