Anthem PL na PS4 i XOne po 129 zł na Allegro (3Kropki)

Anthem PL (PS4) – 129,00 zł
Anthem PL (Xbox One) – 129,00 zł

Darmowa wysyłka dla posiadaczy Allegro Smart lub koszt dostawy od 6,70 zł.

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Anthem PL na PS4 i XOne po 129 zł na Allegro (3Kropki)"

  1. Za 29zł może bym się skusił, dla samego latania po mapie i może ubicia kilku stworków :p

        1. Osobiście ja bym polecił – grę przez te długie miesiące solidnie połatali i mam znajomych bez skłonności masochistycznych, którzy przegrali setki godzin po prostu się dobrze bawiąc.Gusta są różne i nie każda gra jest dla każdego, szanujmy subiektywne, odmienne od naszych opinie i poglądy innych. No Man’s Sky też hejtują głównie ludzie, którzy w niego nigdy nawet nie zagrali albo w jakąś bardzo wczesną wersję a nie po dziesiątkach obszernych aktualizacjach. Taka już współczesna mentalność.

        2. No fajnie tylko „tfurcy” zamiast naprawiać grę (która i tak była zrobiona niskim kosztem na bazie Fallout 4 jak jakiś mod tyle że w cenie 250 zł!) i dodawać zawartość to myślą jak zrobić z tego p2w. Co do No Man’s Sky to twórcy faktycznie wzieli się do roboty i zrobili co trzeba.

        1. Zobacz wątek na forum – od teraz zamierzamy częściej publikować oferty na allegro od sprawdzonych sprzedawców. 3Kropki to oficjalny sklep, który często się pojawia na Łowcach a promocja na Allegro ma jakąś czasową wyłączność. Do tego rośnie popularność Smarta a to potrafi być kilkuset złotowa oszczędność na kosztach wysyłki rocznie.

        2. Kilkuset złotowa oszczędność przy wielu zamówieniach za co najmniej tysiąc. Allegro smart to oferta dla ludzi, którzy często i gęsto kupują droższe rzeczy (40PLN+) wyłącznie poprzez allegro czyli raczej nie dla przeciętnego łowcy.

        3. niekoniecznie, bo kupując coś jednorazowo wysyłka kosztuje Cię 8,99zł, więc możesz sobie wykupić abonament miesięczny za 8,99zł, a jeśli w ciągu miesiąca zakupisz drugi produkt już jesteś do przodu, wcale nie trzeba gęsto i często 😉

        4. Czyli mogę kupić abonament na miesiąc dla dwóch/kilku zamówień, i od razu zrezygnować? W takim razie faktycznie może się opłacać nawet przy okazjonalnych zakupach. Gdy ostatnio sprawdzałem chyba była opcja tylko na rok.

      1. Nie grałem, ale chodzi o słabą jakość gry, co widać po recenzjach. Polecam przeczytać na Kotaku (tak, samej strony nie polecam, ale mają dwóch – trzech dobrych autorów tekstów) artykuł o powstawaniu Anthem „How BioWare’s Anthem Went Wrong” autorstwa Jasona Schreiera. Gra powstawała 7 lat, a faktyczny kod był pisany w ciągu ostatnich 9-12 miesięcy. Silnik Frostbite nie nadaje się do pisania złożonych gier – naprawa jednego błędu na innym silniku trwałaby chwilę, do kilku godzin, a w Frostbite łata się go 2 tygodnie. Do tego brak zdecydowania osób na szczeblach decyzyjnych, co skutkowało przepisywaniem całej gry od nowa wielokrotnie w ciągu tych kilku lat. Najpierw oparli grę o latanie bo było mechaniką, której nie było w innych grach, więc zrobili mapę z terenem górzystym i dostosowanym pod latanie. Później stwierdzili że latanie nie było „fun” i frustrowało, więc wyrzucili je z gry i mapę przerobili na płaską. Tradycją Bioware jest przygotowanie dema z jednej z gier na święta Bożego Narodzenia, żeby wszystkie ekipy mogły przetestować grę i po świętach przekazać swoje uwagi. Po tym demie dostali „ochrzan” od jednej z wyżej postawionych w firmie osób, że gra jest nieakceptowalna w stosunku do jakości gier firmy. Implementacja ostatecznej mechaniki latania, która została pokazana tej osobie w demie o być albo nie być gry została napisana w jeden weekend. Samo demo na E3 z datą premiery miało jedną misję – jedyną napisaną do tego momentu. Wszystkie misje w grze napisano w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

        Co do większych problemów – gra miała nie być „memeable”. Chciano uniknąć memów z mimiką twarzy jak w Andromedzie, więc zainwestowano w performance capture. Problem w tym, że pieniędzy wystarczyło na jedno podejście, a gra znacznie ewoluowała już po nagraniu wszystkich kwestii (przez wspomniany wcześniej brak decyzji). W grze pojawiają się kwestie dialogowe mówiące o wydarzeniach, które nie miały w fabule miejsca (np. zniszczenie exosuit jednej z bohaterek, mimo że takiego czegoś nie było). Takich kwiatków jest więcej i naprawdę polecam artykuł, choć to długa lektura.