
Anthem PL na PS4 i XOne po 129 zł na Allegro (3Kropki)
Anthem PL (PS4) – 129,00 zł
Anthem PL (Xbox One) – 129,00 zł
Darmowa wysyłka dla posiadaczy Allegro Smart lub koszt dostawy od 6,70 zł.
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą
kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie,
dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.
dajcie „POLECAMY” jak będzie tak za f2p oke?
oke
Za 29zł może bym się skusił, dla samego latania po mapie i może ubicia kilku stworków :p
„Polecamy” eee…
Jak znalazłeś gdzieś taniej to chętnie wrzucę tańszą ofertę
Fallouta 76 za 9,99zł też polecicie? 😀
Osobiście ja bym polecił – grę przez te długie miesiące solidnie połatali i mam znajomych bez skłonności masochistycznych, którzy przegrali setki godzin po prostu się dobrze bawiąc.Gusta są różne i nie każda gra jest dla każdego, szanujmy subiektywne, odmienne od naszych opinie i poglądy innych. No Man’s Sky też hejtują głównie ludzie, którzy w niego nigdy nawet nie zagrali albo w jakąś bardzo wczesną wersję a nie po dziesiątkach obszernych aktualizacjach. Taka już współczesna mentalność.
No fajnie tylko „tfurcy” zamiast naprawiać grę (która i tak była zrobiona niskim kosztem na bazie Fallout 4 jak jakiś mod tyle że w cenie 250 zł!) i dodawać zawartość to myślą jak zrobić z tego p2w. Co do No Man’s Sky to twórcy faktycznie wzieli się do roboty i zrobili co trzeba.
Revan
3 months ago
„Nie publikujemy ofert z allegro”
Chyba troszkę nie jesteś na bieżąco.
Zobacz wątek na forum – od teraz zamierzamy częściej publikować oferty na allegro od sprawdzonych sprzedawców. 3Kropki to oficjalny sklep, który często się pojawia na Łowcach a promocja na Allegro ma jakąś czasową wyłączność. Do tego rośnie popularność Smarta a to potrafi być kilkuset złotowa oszczędność na kosztach wysyłki rocznie.
Kilkuset złotowa oszczędność przy wielu zamówieniach za co najmniej tysiąc. Allegro smart to oferta dla ludzi, którzy często i gęsto kupują droższe rzeczy (40PLN+) wyłącznie poprzez allegro czyli raczej nie dla przeciętnego łowcy.
niekoniecznie, bo kupując coś jednorazowo wysyłka kosztuje Cię 8,99zł, więc możesz sobie wykupić abonament miesięczny za 8,99zł, a jeśli w ciągu miesiąca zakupisz drugi produkt już jesteś do przodu, wcale nie trzeba gęsto i często 😉
Czyli mogę kupić abonament na miesiąc dla dwóch/kilku zamówień, i od razu zrezygnować? W takim razie faktycznie może się opłacać nawet przy okazjonalnych zakupach. Gdy ostatnio sprawdzałem chyba była opcja tylko na rok.
Nie grałem, ale chodzi o słabą jakość gry, co widać po recenzjach. Polecam przeczytać na Kotaku (tak, samej strony nie polecam, ale mają dwóch – trzech dobrych autorów tekstów) artykuł o powstawaniu Anthem „How BioWare’s Anthem Went Wrong” autorstwa Jasona Schreiera. Gra powstawała 7 lat, a faktyczny kod był pisany w ciągu ostatnich 9-12 miesięcy. Silnik Frostbite nie nadaje się do pisania złożonych gier – naprawa jednego błędu na innym silniku trwałaby chwilę, do kilku godzin, a w Frostbite łata się go 2 tygodnie. Do tego brak zdecydowania osób na szczeblach decyzyjnych, co skutkowało przepisywaniem całej gry od nowa wielokrotnie w ciągu tych kilku lat. Najpierw oparli grę o latanie bo było mechaniką, której nie było w innych grach, więc zrobili mapę z terenem górzystym i dostosowanym pod latanie. Później stwierdzili że latanie nie było „fun” i frustrowało, więc wyrzucili je z gry i mapę przerobili na płaską. Tradycją Bioware jest przygotowanie dema z jednej z gier na święta Bożego Narodzenia, żeby wszystkie ekipy mogły przetestować grę i po świętach przekazać swoje uwagi. Po tym demie dostali „ochrzan” od jednej z wyżej postawionych w firmie osób, że gra jest nieakceptowalna w stosunku do jakości gier firmy. Implementacja ostatecznej mechaniki latania, która została pokazana tej osobie w demie o być albo nie być gry została napisana w jeden weekend. Samo demo na E3 z datą premiery miało jedną misję – jedyną napisaną do tego momentu. Wszystkie misje w grze napisano w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
Co do większych problemów – gra miała nie być „memeable”. Chciano uniknąć memów z mimiką twarzy jak w Andromedzie, więc zainwestowano w performance capture. Problem w tym, że pieniędzy wystarczyło na jedno podejście, a gra znacznie ewoluowała już po nagraniu wszystkich kwestii (przez wspomniany wcześniej brak decyzji). W grze pojawiają się kwestie dialogowe mówiące o wydarzeniach, które nie miały w fabule miejsca (np. zniszczenie exosuit jednej z bohaterek, mimo że takiego czegoś nie było). Takich kwiatków jest więcej i naprawdę polecam artykuł, choć to długa lektura.
Poczekam aż będzie w CD Action.
W cda to się nowej deponi najszybciej doczekasz xD
juz dali
A ja nie polecam!