Final Fantasy XII the Zodiac Age na Steama za 102 złote w GMG. Dzisiaj premiera na PC!

Cena z kodem zniżkowym JUSTFORYOU

FINAL FANTASY XII THE ZODIAC AGE – £21.55 (102,15 zł) – Steam

Dzięki za cynk, MrTofu!

O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Final Fantasy XII the Zodiac Age na Steama za 102 złote w GMG. Dzisiaj premiera na PC!"

  1. Oooooo i to jest cena, którą chętnie zapłacę. 😀
    Dzięki za info!

    1. Dziwisz się, że port na pc jest zwalony? 😀 Przecież to standard w branży

      1. A wiesz, że się dziwię? Z VII, VIII, IX czy dwupakiem X żadnych jaj nie było. Wiem, że dwupak XIII lubi chrupnąć, więc liczyłem, że z XII będzie luz. Ponoć jednak działanie z prędkością x2 można łatwo usunąć: wystarczy wybrać tryb Borderless Full Screen i wszystko wraca do normy. 😀 Za to mam coś skopane z pobieraniem: gdy wybieram Zarządzaj pobieraniem nie mam możliwości wstrzymanie i jedyny aktywny przycisk to Graj – dziwne.

        1. Przecie prędkość gry x2 (i x4) to ficzer tego remastera 😛 Chyba, że wersja Pc dostała to bez opcji wyboru i z przyśpieszonymi filmami 😛

        2. Właśnie niektórzy doświadczyli problemu gry działającej stale w przyspieszeniu – nawet w menu, a ten problem występuje ponoć jedynie, gdy ustawi się wyświetlanie 60 klatek. Na razie nie przestawiałem ilości klatek, ale IMO wszystko działa dobrze, optymalizacja nie wydaje się być spierniczona, a styl graficzny tej części najbardziej przypadł mi do gustu. 😉

        3. Ha, to ciekawe. Kiedyś czytałem gdzieś, że w remasterach fajnali (i ew wydaniach steamowych) nie dało się zrobić 60fps, ponieważ gra była zbudowana w taki sposób, że z liczbą klatek była stale związana szybkość gry. Sprawiało to, że zrobienie 60fpsów było nieopłacalne, bo wymagało jakiegoś solidnego grzebania w silniku. Ciekawe czy jest to z tym związane.
          Swoją drogą jako osoba która przeszła ta na ps2 i akurat od paru dni ogrywa remaster na ps4 nie mogę się nachwalić opcji przyśpieszenia… grind? Jaki grind? 😛 Nawet walka z Yiazmatem zajmie tylko koło 2ch godzin 😀

      2. Zależy od gry ja FF XIII grałem na maksymalnych ustawieniach jakieś 2 lata temu i przez całą grę może 1 crash miałem większych problemów żadnych nie widziałem też.

    2. A po co w tej grze 60fps? To po pierwsze. Po drugie to nie remake tylko remaster – gra działa na starym engine, który powyżej 30 fps szaleje.

      1. Wiesz: jeżeli jest to jeden z „ficzerów” to powinien działać – to logiczne. Jak dla mnie i tak bez znaczenia: skoro da się to ominąć. Poza tym obiecali m. in. takie rzeczy:
        60 FPS – Ivalice will look even more spectacular running at 60FPS
        Compatible with 21:9 ultra wide monitors
        A okazuje się, że na monitorach 21:9 są tak piękne czarne pasy podczas filmików, że krew zalewa. :/

        @Kadaj – ja przed chwilą dostałem emilka z GOG, że mogę zakupić przedpremierowo FF XV w cenie 25% niższej. Odpaliłem linka: 34.99 funta, dodałem do koszyka i… cena normalna to już równe 40 funtów…

        PS Chwalpost: dostałem potwierdzenie od Ubi zamówienia Far Cry 5 w wersji Father’s Edition – niby nic, ale łącznie z przesyłką mam do zapłacenia nieco ponad 140 zeta, a nie 449 PLN za samą grę z fizycznymi dodatkami. 😀

        1. Jasne, że nie potrzeba, ale skoro mam maszynę zdolną uciągnąć 60 fps, to dlaczego z tego nie skorzystać? Bo 30 wystarczy?

        2. Bo to stara gra, jeszcze z PS2? Zrozum, wtedy innaczej pisalo sie gry, silnik byl tworzony pod 30fps. Kazda zmiana tego parametru powoduje problemy.

        3. Z takim podejściem w każdej grze wystarczy 30, ale 60 dużo płynniejsze (dokładnie dwa razy:) więc i gra się lepiej. FFXII nie jest znowu tak mało dynamiczne, ciągle coś się robi, czy podróżuje, czy skacze po menusach. Chyba tylko VN i paragrafówki nie potrzebują, tam przyciskanie klawiszu odpowiada jedynie za przewijanie tekstu więc i 1fps na sekundę by wystarczył, ale tam gdzie jest jakakolwiek animacja i intensywne zarządzanie grą, 60 uprzyjemnia zabawę. Szczególnie że FFXII jest na dziesiątki godzin.

        4. No wlasnie bardzo fajne podejscie. Gralem w Unreala na premiere w 10fps! Wtedy nie bylo pojecia fps (no chyba ze tylko first person shooter) i mowilo sie, ze gra po prostu scina. Dzis sie ludziom w lbach poprzewracalo i tyle.

        5. Zawsze było pojęcie fps-ów, framepasingu, rozdzielczości i detali, zwyczajnie dziś jesteśmy bardziej świadomi i wyedukowani. Trawa zawsze jest zieleńsza tam gdzie nas nie ma, można się sprzeczać że gry były kiedyś lepsze ale na pewno nie spełniały ustalonych dziś standardów. Możesz bez problemu i dziś zablokować sobie grę w 10 klatkach albo zwiększyć sobie rozdzielczość do 16K żeby cieło, ale obiektywnie 60 klatek na 60-hercowym monitorze jest płynniejsze i tym samym przyjemniejsze w ogrywaniu, nie ma o co się kłócić bo nikomu się w głowie nie poprzewracało może co najwyżej tym co uważają że się komuś poprzewracało.

        6. Tylko, ze caly ten placz o to przyspieszenie gry. Nie wiedzialem o co chodzi a tu jest po prostu zaimplementowana opcja przyspieszenia czasu w grze tzw. turbo mode

        7. Nie zwracaj uwagi na premierowe problemy, zostaną szybko załatane albo przez devów albo moderów. Szczerze nie obchodzi mnie metoda (najprawdopodobniej te same turbo zastosowano w KH na PS4 czy też w hackach do emulatora ps2 pozwalających na 60 klatek), najważniejsze jest żeby na końcu był płynny gameplay.

    3. Już są Bardzo Pozytywne (82%) na początku zawsze panikarze z kalkulatorami sieją ferment + umysłowe gimby, co do instalacji sterowników wołają informatyka 😀
      Jutro już będzie wiadomo, czy port udany czy nie 🙂 Gdyby nie nadchodzące FF XV, to bym się skusił 🙂

      1. Ja się skusiłem, już zainstalowane, a FF XV też kupię – aczkolwiek pewnie tym razem ciut po premierze. 😀 Jednakże najpierw kończę calakowanie FF X-2 – mało zostało. 😉

    4. U mnie działa normalnie. W ustawieniach zmieniłem tylko na 60 fps. Poza tym prędkość gry zmienia się przyciskami F1, F2 i coś tam jeszcze.

  2. Stary człowiek a gupi. Tak się ucieszyłem jak zobaczyłem na Steamie, że od razu wziąłem. I teraz serce boli a cebula wyje

    1. To zrób zwrot, jaki problem. Hajs oddają sprawnie ponoć.
      No chyba że mieliłeś dłużej niż 2-3 godziny, wtedy może być gorzej.

  3. No super, jak ja brałem jeszcze 2 godziny temu, to cena domyślna wynosiła 40 funtów i za grę zabuliłem prawie 25. : <

    1. Waży 30GB z jakimś tam małym haczykiem.
      BTW: na Steam masz wymagania systemowe – tam też podano ile potrzeba miejsca, choć trochę zawyżyli. 😀

    2. 25gb – dokladnie teraz pobieram i jest wyswietlone 25gb do pobrania

    1. Jest to port nie wydanej wcześniej poza Japonią wzbogaconej wersji, po analizę dodatków technicznych odsyłam do analizy DF, w skrócie poprawki widać w każdym aspekcie ale wciąż są to tylko poprawki, nie rewolucyjne zmiany. Na PC dodatkowo jest jeszcze 60 klatek i wsparcie dla 21:9,osobiście uważam że warto.

      1. dzieki, ostatnim zdaniem rozwiales watpliwosci 🙂
        niestety, moj blednik nie wyrabia przy 60.klatkach, a monitor mam standard. Zatem: czekam na obnizki 😉

  4. Ludze, teraz to brechlem. W grze jest opcja, ktora przyspiesza czas!!! Wtedy wszystko dziala jak w filmach benny hilla. Dodali taki ficzer, aby przyspieszyc bieganie po mapach, walke itp. Tę opcję się przełącza jednym klawiszem…