XCOM 2 (PS4/XONE) - Mini przegląd ofert przedpremierowych

XCOM 2 to turowa strategia, która łączy taktyczną walkę i zarządzanie bazą. Główne założenia rozgrywki nie zmieniła się za bardzo w porównaniu z poprzednią częścią – XCOM: Enemy Unknown, ale nie oznacza to, że twórcy nie zadbali o dodanie kilku nowości. Urozmaicenie stanowią np. losowo generowane poziomy, nie brakuje też kilku zmian, mających na celu poprawę systemu walki. Pecetowa wersja gry może pochwalić się świetnymi ocenami – jej średnia w serwisie Metacritic wynosi 88/100.

XCOM 2 na PlayStation 4 i Xboksa One zadebiutuje 30 września.

Do zamówień przedpremierowych dodawany będzie pakiet DLC: Resistance Warrior Pack.

Base.com (PS4) – 36,12 euro + 1,80 euro za dostawę do Polski, łącznie ok. 163 zł
Base.com (XONE) – 36,12 euro + 1,80 euro za dostawę do Polski, łącznie ok. 163 zł

Agito.pl (PS4)  – 179 zł z darmową przesyłką kurierską
Agito.pl (XONE)  – 179 zł z darmową przesyłką kurierską

Powerplay.com.pl (PS4) – 179 zł + wysyłka od 5 zł
Powerplay.com.pl (XONE) – 179 zł + wysyłka od 5 zł

Konsoleigry.pl (PS4) – 179,99 zł + wysyłka od 7,99 zł
Konsoleigry.pl (XONE) – 179,99 zł + wysyłka od 7,99 zł

Muve.pl (PS4) – 188,90 zł + darmowa dostawa do Paczkomatów, 5% zwrotu w złocie
Muve.pl (XONE) – 188,90 zł + darmowa dostawa do Paczkomatów, 5% zwrotu w złocie

Euro.com.pl (PS4) – 189 zł z darmową przesyłką kurierską / bezpłatny odbiór w jednym z salonów tej sieci
Euro.com.pl (XONE) – 189 zł z darmową przesyłką kurierską / bezpłatny odbiór w jednym z salonów tej sieci

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "XCOM 2 (PS4/XONE) – Mini przegląd ofert przedpremierowych"

  1. Jak się gra w tą produkcję na najwyższym poziomie trudności? Co z inteligencją przeciwników?

    1. Nie przypominam sobie, by AI różniło się między poziomami trudności. Jeżeli chodzi o walkę, to z tego co zauważyłem, poziomy trudności zmieniają HP jednostek gracza i przeciwników (na pierwszych dwóch poziomach gracz ma przewagę w HP, na trzecim po równo, na czwartym przeciwnicy mają przewagę).

      Nie robiłem jednak jakiegoś wielkiego researchu na ten temat.

      1. Jeżeli to co mówisz jest prawdą. Prawdą nie poruszaną na forach. To ileż jeszcze miejsca do popisu mają twórcy. Dla strategów to wyborna wiadomość.

        1. Głównie jest ich więcej, w „podach” czyli tych patrolujących grupkach pojawiają się silniejsi przeciwnicy np 4 mutony, i zadają więcej obrażeń. Zachowaniami jak kolega wspomniał raczej się nie różnią.