X

«

»

XCOM 2 (PS4/XONE) – Mini przegląd ofert przedpremierowych
Playstation 4Xbox One

XCOM 2 (PS4/XONE) – Mini przegląd ofert przedpremierowych

XCOM 2 to turowa strategia, która łączy taktyczną walkę i zarządzanie bazą. Główne założenia rozgrywki nie zmieniła się za bardzo w porównaniu z poprzednią częścią – XCOM: Enemy Unknown, ale nie oznacza to, że twórcy nie zadbali o dodanie kilku nowości. Urozmaicenie stanowią np. losowo generowane poziomy, nie brakuje też kilku zmian, mających na celu poprawę systemu walki. Pecetowa wersja gry może pochwalić się świetnymi ocenami – jej średnia w serwisie Metacritic wynosi 88/100.

XCOM 2 na PlayStation 4 i Xboksa One zadebiutuje 30 września.

Do zamówień przedpremierowych dodawany będzie pakiet DLC: Resistance Warrior Pack.

Base.com (PS4) – 36,12 euro + 1,80 euro za dostawę do Polski, łącznie ok. 163 zł
Base.com (XONE) – 36,12 euro + 1,80 euro za dostawę do Polski, łącznie ok. 163 zł

Agito.pl (PS4)  – 179 zł z darmową przesyłką kurierską
Agito.pl (XONE)  – 179 zł z darmową przesyłką kurierską

Powerplay.com.pl (PS4) – 179 zł + wysyłka od 5 zł
Powerplay.com.pl (XONE) – 179 zł + wysyłka od 5 zł

Konsoleigry.pl (PS4) – 179,99 zł + wysyłka od 7,99 zł
Konsoleigry.pl (XONE) – 179,99 zł + wysyłka od 7,99 zł

Muve.pl (PS4) – 188,90 zł + darmowa dostawa do Paczkomatów, 5% zwrotu w złocie
Muve.pl (XONE) – 188,90 zł + darmowa dostawa do Paczkomatów, 5% zwrotu w złocie

Euro.com.pl (PS4) – 189 zł z darmową przesyłką kurierską / bezpłatny odbiór w jednym z salonów tej sieci
Euro.com.pl (XONE) – 189 zł z darmową przesyłką kurierską / bezpłatny odbiór w jednym z salonów tej sieci

  • Jak się gra w tą produkcję na najwyższym poziomie trudności? Co z inteligencją przeciwników?

    • Nie przypominam sobie, by AI różniło się między poziomami trudności. Jeżeli chodzi o walkę, to z tego co zauważyłem, poziomy trudności zmieniają HP jednostek gracza i przeciwników (na pierwszych dwóch poziomach gracz ma przewagę w HP, na trzecim po równo, na czwartym przeciwnicy mają przewagę).

      Nie robiłem jednak jakiegoś wielkiego researchu na ten temat.

      • Jeżeli to co mówisz jest prawdą. Prawdą nie poruszaną na forach. To ileż jeszcze miejsca do popisu mają twórcy. Dla strategów to wyborna wiadomość.

        • Głównie jest ich więcej, w „podach” czyli tych patrolujących grupkach pojawiają się silniejsi przeciwnicy np 4 mutony, i zadają więcej obrażeń. Zachowaniami jak kolega wspomniał raczej się nie różnią.

        • Dziękuję.