Little Big Planet 3 na PS4 za 1,33 zł?!
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą
kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie,
dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.
Sounds legit… 11,26 z przesyłką dokładnie
lmao, zamówione, ciekawe
Dla Januszy kupujących po 20 sztuk i tych, którzy będą chcieli kupić jedną sztukę – pewnie wam anulują zamówienie jeżeli to bug.
Raczej każdy się z tym liczy, ale warto wziąć sobie jedną sztukę, gdyż bywa, że sklep w takiej sytuacji bierze część winy na siebie i wystawia kod rabatowy lub oferuję inny zakup w korzystniejszej cenie. (Np. na Agito pl akcja z Dying Light)
„Rozpoczyna się proces realizacji Twojego zamówienia.
Po odbiorze paczki przez firmę kurierską, zostaniesz o tym natychmiast poinformowany(a) drogą mailową. Przesłane zostaną numery listów przewozowych oraz link do strony spedytora, na której możesz śledzić swoją przesyłkę
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia, logując się na swoje konto na stronie sklepu.”
Hie hie, szkoda tylko, że to automatyczna wiadomość 😀
ee wydaje mi sie ze anuluja ale mozna sprobowac
nie chce dodać do koszyka? ;(
edit: naprawili
Zamówione, chociaż nie mam PS4 :V
Nie zdążyłem, już zdjęli…
i kuniec ;]
Niedostępne. Szybko się uwinęliście XD
No to zobaczymy czy anulują.
„Produkty z Twojego zamówienia o nr ID ******* zostały zarezerwowane.”
welp
Już niedostępne… W każdym razie zamówione 🙂 Choć raz zdążyłem.
D: nie zdążyłem, jak zwykle
GG, sprawdzcie swoje statusy
Witaj Rafał,
Twoje zamówienie zmieniło status na Zamówienie Anulowane.
Mogliby chociaż dać znać / przeprosić, whatever, jak nic nie przyjdzie więcej, to jutro wysyłam maila z prośbą o usunięcie mojego konta z bazy, danych, maili i nie przysyłanie żadnych wiadomości marketingowych, bo wychodzi na to, że specjalnie 'błąd’ popełnili żeby dodatkową bazę sobie zebrać.
U mnie to samo. Anulowane :/
Nikt nie popełnia takich błędów w takim celu, za dużo potem wojowania z klientami – najczęściej to niedoskonałości systemu sprzedażowego.
Żadne tam niedoskonałości. To zawsze jest albo błąd ludzki, albo celowe działanie.
Ktoś ręcznie wpisał cenę 1,33, albo np. wcale nie wpisał i domyślnie jest taka.
Albo nie masz pojęcia o czym piszesz, albo brak zabezpieczenia przed pewnymi automatami, stosowanymi w systemach sprzedażowych nazywasz błędem ludzkim – wtedy się zgodzę. Ale nikt nie robi tego celowo, bo ani na wizerunek sprzedawcy dobrze to nie wpływa, sprzedawca na tym nic nie zyskuje, poza odkręcaniem kilkudziesięciu/set zamówień.
Nie w ogóle. Gamersgate swego czasu robiło to bardzo często i cieszyło się w związku z tym o wiele większą ilością odwiedzających sklep.
Btw jeśli już oskarżasz innych o brak wiedzy na jakiś temat to powinieneś pokazać że sam wiesz o czym mówisz, a nie stosujesz wykręty w stylu „pewnych automatów”.
No to do jutra czekać na pieniądze?
Wałęsa, oddawaj nasze 100 milionów! 😛
yup, anulowane
Dostał już ktoś zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie?
jeszcze nie, jakos chyba im sie nie spieszy
Dostałem maila od nich by podać dane, by mogli wykonać zwrot :/
kiedy?
15.06.2016 o godz. 15:44
no ja jeszcze nic nei dostalem i zastanawiam sie czy czekac, czy po prostu napisac do nich