[Aktualizacja] Konsola Xbox 360 z dwoma grami za ok. 425 złotych z wysyłką do Polski z francuskiego MS Store ponownie dostępna

[Aktualizacja] Konsola jest ponownie dostępna.


Konsola Xbox 360 + Fable Anniversary + Plants Vs. Zombies: Garden Warfare – 99,00 Euro (425,23 zł)

Darmowa wysyłka do Polski.

fr-msfr-l-xbox-one-500gb-fable-pvz-bundle-3m4-00011-mnco1

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "[Aktualizacja] Konsola Xbox 360 z dwoma grami za ok. 425 złotych z wysyłką do Polski z francuskiego MS Store ponownie dostępna"

  1. …a support M$ właśnie telefonicznie mi się zwierzył, że mają już kilkadziesiąt zgłoszeń niedziałających w Polsce konsol z tej promocji…

      1. …a głupi Polak się cieszy z darmowej wysyłki 😉
        Nic to, odpady radioaktywne też nam wyślą gratis 😉

    1. Konsola z tej promocji działa, tylko niestety za region trzeba wybrać Francję, inaczej nie połączy się z usługą Xbox Live.

      1. mojej to nie pomogło. Jak się obudzę to spróbuję ze szwajcarskim kontem.

        1. Sprawdź teraz, u mnie zaczęło już działać na regionie PL. Dziś miał się ze mną kontaktować support M$, ale nie było kontaktu – widocznie to naprawili.

      2. Możesz podać jakieś źródło potwierdzające tą informację? Bo o ile się orientuję, to X360 nie ma żadnego region-lock’a na konkretne kraje… testowałem Live’a w dwóch państwach europejskich (plus Polska oczywiście) i wszystko bez żadnego problemu działało.

        1. Jako źródło podaje konsole która kupiłem z tej promocji i zadziałała(podłączyła się do Xbox live) dopiero po zmianie regionu na Francje. Wcześniej próbowałem z stałym ip, zmiana dns, rożni dostawcy internetu, reset routera, i dopiero pomogło wybranie regionu na Francje.

        2. zmianę regionu na Francję testowałem w piątek. Nie pomogło. Zmieniałeś coś jeszcze? A może udało Ci się już po piątku? Nie wątpię, że M$ coś działa ze swojej strony…
          p.s. szwajcarskie konto to efekt niewyspania. Konsola nie łączy z live na etapie wstępnej konfiguracji, bez konta.

        3. Dziwne :/ Sam mam X360 sprowadzonego z UK (pierwsza rewizja Slima, bodajże 9504), region ustawiony od początku na Polskę i na szczęście nie miałem takich przebojów. Sprawdziłem że 360-tki mają region lock’a na gry (typu Europa, Stany, Japonia), a jako że Francja to ten sam region co Polska, to powinno bez problemu pozwolić na odpalenie na Livie któregokolwiek europejskiego kraju. Jak Ci się chce to uderz do MS, żeby to wyjaśnili.

        4. właśnie mi się zachciało i powiedzieli mi dokładnie to, co Ty. Sami nie wiedzą, co żabojady nawywijali 😉
          p.s. też mam x360 z UK. Bezproblemowo.

        5. U żabojadów to normalka 😉 Problem na bank leży po stronie MS i ich serwerów, coś spierniczyli po prostu…

  2. Ja kupiłem z tej promocji prawie miesiąc temu i bez żadnych problemów. Wysłali z Holandii, doszło po 2 dniach, jedynie z kodem pocztowym przy zamówieniu był trochę problem.

  3. Ja zamówiłem dwie. Tj dwa razy. Raz zapłaciłem karta debetowa i do teraz nie mam konsoli – muszę się zgłosić do supportu o zwrot siana. A za drugą zapłaciłem karta kredytowa i do tygodnia doszła. Połączyłem się z Xbox live na regionie Polska i nie było żadnych problemów.

    1. No to jakieś jaja, że konsola nie doszła… niby głupi szczegół, ale sprawdzałeś czy Ci np. transakcji nie odrzuciło ze względu na zbyt niski limit dzienny na karcie? Ja tak właśnie miałem, gdy zamawiałem u nich kilka sztuk sprzętu – za pierwszym razem płatność nie przeszła, bo sobie zapomniałem podwyższyć limit. Płacone debetówką i doszło wszystko po dwóch dniach… na Twoim miejscu od razu bym walił do nich żeby kasę zwracali.

      1. Pobralo mi pieniądze z konta. Przez pierwsze 7-10 dni pieniądze były zamrożone na karcie. Później wróciły, a po zamówieniu drugiej, pobrali za tą pierwszą płatność, wystawili fakturę za dwie, a dostałem jedna. Muszę zadzwonić dzisiaj do supportu, bo wczoraj jak miałem czas, to linie były zajęte.

        1. powodzenia 😉
          Jak sie dodzwonilem na polski support, to zagadalo po angielsku. Poprosilem o Polaka, to mnie cofneli na poczatek menu. I tak kilka razy 😉
          A pani w polskim sklepie od razu mnie wylaczyla, jak wspomnialem o x360 😉

        2. a to że po angielsku to jakiś problem? Angielski powinno się znać.

        3. Co to, jest obowiązek znajomości angielskiego w takim stopniu, aby porozumieć się o technicznych błędach związanych z użytkowaniem konsoli? A może @lowcygier-42a0e188f5033bc65bf8d78622277c4e:disqus zna dobrze hiszpański lub inny język nowożytni, więc nie uczył się angielskiego?

        4. uczył się i to od parudziesięciu lat ;).
          Ale to nie znaczy że we własnym kraju muszę rozmawiac po angielsku z polskim supportem. Dzięki za wsparcie 😉

        5. Też wspieram. Znać angielski zawsze miło, ale to nie jest cholerka obowiązek.

        6. powinno się też myc ręce przed jedzeniem i przed pisaniem głupot. Od tego mam polski oddział, żeby mówił po polsku.

  4. Zamówione kilka dni temu. Wysyłka w 3 dni, z Holandii. Przez kilka dni nie chciało połączyć z Xbox Live. W tej chwili wszystko działa. Polecam.

  5. Warto wspomnieć, że w zestawie mamy także oryginalny headset 🙂

  6. Panowie ile zapłacę za tą konsole płacąc przez PayPal? Proszę o odpowiedz.