Zbundlowani #19 - Humble 2K Bundle

Komentujcie, subskrybujcie nasz kanał, lajkujcie, udostępniajcie. Miłego oglądania!

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Zbundlowani #19 – Humble 2K Bundle"

  1. bardzo przyzwoite gierki w podstawowym packu za nieco ponad 3zł a gościu tylko narzeka, że to, że tamto.. rence.

    1. I w czym problem, wymienienie też słabych stron danych gier, jest jakieś złe?
      Czyli dla Ciebie zbundlowani powinni wyglądać tak?:

      Witam, cóż za niesamowity humble bundle, za taką cenę tylko brać bo taniej tych gierek nie dostaniecie!

      Jeśli tak to możesz zrobić konkurencję w postaci kanału „zbundlokupwtrybienowbojesttanio”

  2. „Jeśli interesuje WAS jej zawartość, zechcieliby PAŃSTWO zostać z nami”. To się gryzie, bardzo się gryzie…

  3. Nie wiem czy to tylko u mnie, ale video nie śmiga xP

      1. U mnie już też – pewnie jakiś chwilowy problem z YT.

  4. ,,W drugim tygodniu zostanie dodana kolejna gra” – Czyli osoby, które zakupiły zestaw obecnie nie dostana siódmej pozycji, albo będą musiały zakupić cala paczkę od nowa?

    1. wszystkie osoby które kupiły paczke powyżej średniej dostaną bonusy

      1. Dziękuje bardzo za odpowiedz. Pierwszy raz kupiłem taką paczkę w Humble stąd moja niewiedza. 🙂

        1. kiedyś nawet dawali bonusy tym co kupili za dolara ale z czasem to zmienili

  5. Jak dla mnie AI w The Bureau: XCOM wcale nie jest jakieś tragiczne, owszem naszym podkomendnym zdarza się czasem głupio wbiec wprost pod lufy wroga, ale nie jest to nagminne. AI wrogów jest w porządku, chowają się za przeszkodami, a na późniejszych etapach starają się flankować i korzystać z umiejętności. Nie wiem na jakim poziomie trudności grałeś, ale na veteranie (poziom nr 3) nie ma co narzekać na AI.

    1. W Bioshocku przerysowana grafika powinna być odporna na starzenie, a jednak rzeczywiście już nie wygląda tak świeżo i wg mnie trochę się kłóci z klimatem. Jakoś nie mogę zdzierżyć tego rewolweru, który wygląda jak w jakiejś kreskówce (nie tyle przez wygląd, bo to Webley, ale przez proporcje na ekranie)… Jakoś w Infinite to wszystko bardziej spójnie wygląda.

      Jeśli chodzi o Mafię 2 to wg mnie strzelaniny raczej sprawiają przyjemność, chociaż np. odrzut i podrzut lufy praktycznie został pominięty – mimo, że na animacji postaci lufa leci do góry to kule nadal trafiają tam gdzie pokazuje celownik, newet gdy bohater jeszcze się nie zdążył obrócić. W jedynce podrzut lufy był ważnym elementem rozgrywki, przez to, że gracz sam musiał z nim „ręcznie” walczyć za pomocą myszki, a nie jak w większości gier tylko do pewnego stopnia, a resztę koryguje komputer. Co do wbiegania pod lufę to Mafia 1 jest świetnym przykładem gdzie potrafiło to napsuć krwi i dlaczego czasem lepiej dać nieśmiertelnych towarzyszy, zwłaszcza gdy AI czasem kuleje:P Ci głupi Sam i Paulie nieraz potrafili pod koniec misji zepsuć wszystko przez swoje samobójcze zapędy (np. na parkingu gdy podbiegali pod wybuchające samochody;]).