the evil within 2

The Evil Within 2 + DLC za niecałe 111 złotych w cdkeys

The Evil Within 2 PC + The Last Chance Pack – 26,02 € (110,71 zł) – Steam

Aby uzyskać powyższą cenę:

  • Zmieńcie walutę na EUR w prawym górnym rogu ekranu
  • Wykorzystajcie kod na 5% rabatu za polubienie fanpage’a cdkeys na Facebooku. Kod działa tylko dla zalogowanych na stronie sklepu.
Sklepy:
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "The Evil Within 2 + DLC za niecałe 111 złotych w cdkeys"

  1. Jak z optymalizacją, gra działa lepiej od jedynki? Gra ktoś na sprzęcie: GTX 970 + i5 + 16 GB RAM? i może się wypowiedzieć jak mu działa gra.

    1. Wczoraj czytałem test na DSOgaming. W skrócie: gra bardzo słabo skaluje się z procesorem, tzn. wykorzystuje potencjał tylko dwóch rdzeni. Na sześciordzeniowym intelu rozłożenie rdzeni wisi na jakiś 20-25%.
      Przy GPU jest jeszcze gorzej. Ani rx580 ani gtx 1060 nie utrzymują 60 klatek, a samo obciążenie karty graficznej też jest na podobnie niskim poziomie co procesor. Zmiana detali z ultra na niskie daje tylko 10 klatek przyrostu.

      Wygląda na to, że gra ma podobne problemy co Dishonored 2.

      Ja bardzo czekałem na EW2, ale wygląda na to że sobie odpuszczę do czasu załatania gry.

    2. Co prawda nie mam takiej karty ale wydaje mi sie ze powinno byc calkiem dobrze. Gra wyglada prawie jak jedynka jesli chodzi o grafike

    3. Ja mam słabszy procek (AMD), gra działa w 50-60 fps na wysokie/ultra. Tylko, że zagrałem chwilę.

    4. U mnie na 7700K i 1080Ti Strix 11GB OC gra chodzi dobrze.
      Ale tylko przy zablokowaniu w niej FPS na poziomie 60.

      Jeżeli wybiorę opcję bez limitu, to klatki latają od 50 do 112.
      Co wypada bardzo słabo, przy tego typu sprzęcie.

      Grać się da, ale tylko na zablokowanych FPS.

  2. Na GTX 1060 ustawienia High / Ultra i stałe 50+ fps, z minimalnymi przycięciami gdzieniegdzie 😉 Potem jeszcze obadam 1440p, czy utrzyma się powyżej 30 fps 😉

    Tak czy owak gra boska, istnieje duża możliwość, że lepsza od Jedynki 😉

    1. Id Tech 5 sam w sobie nie jest zły. Rage i Wolf New Order wyglądają całkiem ładnie, również dobrze działają. Niestety jego przeróbki dla Dishonored 2 i teraz widocznie też EW2 są do rzyci.

      1. Silnik ocenia się również pod kątem jego elastyczności i łatwości tworzenia gier. To w końcu narzędzie dla deweloperów, nie graczy. Id Tech 5 jakoś sobie radził na Xboxie 360, ale kiedy trzeba go było zmodyfikować by wykorzystywał możliwości lepszego sprzętu to niestety okazał się trudny we współpracy. Id Software udostępniło narzędzia modderskie do Rage’a, a mimo to nie ukazały się prawie żadne mody do tej gry, bo edytory były zbyt toporne i trudne w obsłudze. Technologia MegaTexture to był ślepy zaułek, nadawała się tylko do gier quasi-otwartych (Fallouta 4 nie dałoby się zrobić w ten sam sposób co Rage’a) i powodowała wiele ograniczeń, np. brak dynamicznego oświetlenia, które było już w Doomie 3! To był kiepski silnik, więc nic dziwnego, że id Tech 6 poszedł w zupełnie innym kierunku.