Shadow of the Tomb Raider za 53 złote w Gamesplanet

Shadow of the Tomb Raider – 10.99 GBP (53,00 zł) – Steam

Promocja potrwa jeszcze 22 godziny. Dzięki za cynk, Panie Kierowniku!

Sklepy:
O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Shadow of the Tomb Raider za 53 złote w Gamesplanet"

        1. Edycja Croft 100zł plus darmowe gry od intela. Mi po sprzedaży tych „darmówek” i odliczeniu prowizji wyszło 65zł za edycje Croft. SOTTR to gra która trzeba grać w 100% bo inaczej zobaczysz niewięcej niż 50% mapy

    1. Jakbyś nie napisał tego, to bym brał teraz haha Ale identycznie było z Rise of the Tomb Raider 2 lata temu, więc liczę, że masz rację 😀

    2. Bardziej bym obstawiał w Xbox Game Pass PC, ale może BYĆ MOŻE będzie w październikowym 😀

    1. Pewnie obniżka w tych okolicach będzie teraz częsta, a wkrótce pewnie jeszcze większa. Ja poczekam.

    2. Warto. Dla mnie pod wieloma względami najlepsza część. Niesłusznie pomijana oraz niedoceniana. Jak przymkniesz oko na dialogi, będziesz się bawił wyśmienicie. Jeżeli Ci się nie śpieszy poczekaj spokojnie na GOTY, żeby mieć te wszystkie grobowce, które dodali. Nie ma tego jakoś bardzo dużo, ale jednak.

    3. Według mnie już lepiej kupić poprzednią część ta najnowsza na mnie średnie wrażenie zrobiła.Co następna to chyba gorsza w sumie bo pierwsza część to było coś pewnego rodzaju rewolucja w serii Rise of Tomb Raider to w zasadzie to samo tylko rozszerzone ale gra trzymała poziom i 3 część która jest po prostu rozczarowaniem przynajmniej dla mnie

      1. Dopiszę, dlaczego mogło się tak stać. Shadow bardziej postawiło na eksplorację niż poprzedniczki. Jest znacznie mniej strzelania.

        Grę stworzyło głównie Eidos. Poprzednie dwie Crystal Dynamics. Zrobił to, o co prosili fani. Gra bardziej przypominała klasyczne poprzedniczki zachowując ducha nowej trylogii (wtedy dylogii jeszcze). Miała lepsze zagadki. Niestety, jak to z łaską graczy bywa, na pstrym koniu jeździ. Wyszło, że pisać sobie fani mogą, ale zmiany, o które proszą nie są gwarantem dobrej sprzedaży czy odbioru.

        Od siebie mam dwa większe zarzuty. Wspomniane już dialogi, które były pisane na kolanie oraz poniechanie wzorów ekspozycji od lepszej konkurencji.