Klucz Steam do Worms W.M.D. za nieco ponad 70 złotych

Konsoleigry.pl – 71,98 zł
Ultima.pl
– 71,99 zł

Sklepy:
O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Klucz Steam do Worms W.M.D. za nieco ponad 70 złotych"

    1. na pewno najlepsze z nowych Wormsów (Reloaded, Revolution). I bardzo blisko kultowych wydań z przełomu wieku.

      1. Ja akurat do tej pory najlepiej wspominam stare dobre Wormsy Armageddony i Worms World Party (także wersje Remeastered) w Wormsy Reloaded i Revolution nie grałem za długo także nie mogę się wypowiedzieć.

  1. Pytanie czy warto brać na ciepło czy czekać. Osobiście czekam, bo na dzień dzisiejszy i tak nie mam czasu na gry :). Drożej nie będzie.

    1. Ja zapłaciłem więcej i jestem zadowolony. Jedyny problem to taki, że jest jeszcze mało ludzi na multi + czasem trafiają się oszołomy co zakładają grę i są afk.

    1. Szał, dopłacać 13 zł po to, aby zasysać grę z innych serwerów. Fantastyczne posunięcie.

      1. Bredzisz.
        Kupując na gogu wersję drm-free dostajesz produkt na własność.
        Biorąc klucz steam, wypożyczasz tylko grę

        1. Nie ma różnicy, padną serwery Goga to stracisz dostęp do gry. Tylko błagam nie używaj argumentu, że można sobie pobrać grę, na Steamie jest podobnie.

        2. No nie do końca – gry ściągnięte z GOGa są „standalone” i nie wymagają do działania włączonego GOG Galaxy. Na Steamie bez działającego klienta nie odpalisz gry pobranej jako kopia zapasowa.

        3. Widzę, że kolega nie wie co mówi.
          Pobierasz sobie plik instalacyjny, wypalasz na płytę/wrzucasz na pena i zagrasz i za 20 lat jeśli wersja DRM-FREE

          Na Steamie, zamkną usługę, brak dostępu do sieci i sobie nie pograsz. Zmieni się prawo, tracisz tytuły.

          Steam to tylko wypożyczalnia gier. One nie są i nigdy nie będą twoje

        4. Za 20 lat będzie problem z kompatybilnością na nowszych systemach jak teraz na Win10, nie wspominając już o tym że nośniki CD nie są zbyt trwałe i nie wytrzymają 20 lat, podobnie pamięć flash.
          Dodatkowo Steam posiada listę tytułów DRM free, które nie wymagają klienta: http://steam.wikia.com/wiki/List_of_DRM-free_games

          „Steam to tylko wypożyczalnia gier. One nie są i nigdy nie będą twoje”
          Po co mają być moje? Chce mieć po prostu do nich szybki i wygodny dostęp w każdej chwili i dokładnie to dostaje, a w gratisie mam jeszcze świetny system community i „program lojalnościowy” w postaci kart.

        5. Wypalanie na płytę w 2016 roku? Kto tak robi? Druga sprawa, niby jak miałbym przenieść bibliotekę składającą się z kilku tysięcy gier na fizyczny nośnik?

          Parafrazując: Na Gogu, zamkną usługę, brak dostępu do sieci i sobie nie pograsz. Zmieni się prawo, tracisz tytuły.

  2. Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000142) – ktoś pomoże? : C