
HITMAN: Kompletny Pierwszy Sezon (w formie klucza Steam) za 29 złotych w Proline
Gra PC Hitman klucz STEAM (kompletny pierwszy sezon) – 29,00 zł
Dzięki za cynk, Łukasz!
Aktualizacja: podobno do ceny dochodzi jeszcze… koszt wysyłki.
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą
kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie,
dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.
Czemu płaci się za wysyłkę skoro to jest klucz?
Dobre pytanie ;___;
LOL! Nawet mi nie przyszło do głowy, żeby sprawdzić koszty wysyłki…
Ale i tak z odbiorem w ruchu wychodzi 37 zł, więc taniej nie było. Tak czy siak wezmę 🙂
Pani Krystyna przez okienko klucz podyktuje? xD
Tylko uważajcie na chakierów siedzących za kioskiem – podobno jak pani Krysia dyktuje, to kradną kody metodą na głuchy telefon.
Chyba lepszej ceny nie było z prawda? Warto? Pytam w kontekscie samej gry, bez zwiaKu z cena
No też nie widziałem takiej ceny, tylko czemu wysyłka jest wymagana xD?
jak to kupic bez wysyłki? 🙂
Klucz wysyłany do paczkomatu, a w środku napisany klucz długopisem na wyrwanej kartce z zeszytu
Ok, czyli standard.
Szkoda, że wysyłka, ale dzięki :)) I tak tanio!
Najlepsze jest to, że na dole wyraźnie jest napisane „Dystrybucja elektroniczna”, czyli jakby nie patrzeć to powinien być kod dostarczony mailowo XD
Może zwrócą i wyślą normalnie. Kto wie, może ich pierwszy produkt cyfrowy i nie dostosowali do tego formularzy. 🙂 (oby)
Dam znać jak coś, zamówiłem z zapytaniem dlaczego tak jest, może faktycznie będą zwracać 🙂
Ja zamówiłem na zaś więcej sztuk jeśli mieliby nie zwracać #order_cebulionu
Jest odbiór w salonie 😀
Ale niestety nie ma opcji zapłacenia przelewem wtedy 🙁
@remike:disqus zadzwoniłem przed chwilą do nich.
Powiedzieli, że sama wysyłka to był błąd i produkt już się skończył w tej cenie 😀
A bedo oddawać za wysyłke czy nie bedo #cebulaalert
Nie pytałem się o to, bo gość powiedział że produktu i tak już nie ma 🙁
Zaznaczony brak towaru, a można dodawać do koszyka i opłacać. Szkoda zamrażać kasę, i tak nie wyślą przy zaznaczonym braku towaru (przynajmniej teraz, pewnie w momencie opublikowania była inna dostępność)
Ta, była bardzo duża xD
Cena już 79zł 🙂
Ciekawe czy to był pricebug, czy zmienili, bo brak towaru już.
Kluczyki wyszły, ale próbował ktoś zamówić za pobraniem? Może wtedy wpadłby za darmo kluczyk 😉
Ja zamowilem z odbiorem u nich w salonie i napisalem email . Odrazu dostalem odpoweidz zeby moge zaplacic przelewem i dostane klucz na email
Dobrze wiedzieć, będę załatwiać.
już 79zł i brak towaru
Mi już anulowani opłacone zamówienie.
Tego się obawiałem.
Zamówiłem kilka sztuk, odpisali, że cena obowiązuje przy zakupie 1 sztuki. Śmiech na sali. 😛
O, nie sprzedasz z zyskiem? Ale smutek
Nie, sprzedam żeby stracić. Ale szczęście.
A co? Chciałeś zarobić cebuloku? Do roboty.
W szkole jestem, e-e-e-e. I chcieliśmy zakupić zbiorowo. Przestroga – kupujcie z kumplami na osobnych kontach. Szczególnie jak w nazwie serwisu jest nazwa 'pro’.
„Klucz zostanie wysłany na adres e-mail. Pieniądze za transport zostaną zwrócone za pośrednictwem Dotpay.” Dostałem odpowiedź 🙂
Kolejny sklep po Komputroniku kryje nieudolność swoich pracowników, brawo. Jak zwykle jest pricebug, ludzie zamawiają a sklep głupio się wymawia, że towar się skończył. Za kilka dni znowu cudownym trafem się znajdzie, oczywiście w odpowiedniej cenie. Dlatego już dawno przestałem cokolwiek kupować w pseudo sklepach, tylko Allegro.
Nie no. Lepiej żeby firma traciła i kogoś wylali. Ale giereczka ma przyjść :v
A nie? XD
Chyba ktoś się właśnie pakuje, bo cisza w supporcie od dłuższego czasu.
Nie chodzi o to żeby kogoś wylali, ludzie potrafią się uczyć na błędach. Na drugi raz ten ktoś to sprawdzi dwa razy, uwierz mi 🙂 chodzi o to że coraz częściej sprzedawcy śmieją się w twarz konsumentom, a w dobie takiej konkurencji mam prawo sikać na taki sklep następnym razem i to właśnie robię.
Powiedz nam proszę, czym się zajmujesz na co dzień, skoro uważasz, że takich błędów można się w ogóle ustrzec?
Jestem testerem oprogramowania, może dlatego tak się czepiam 😀 moje zboczenie zawodowe znowu wygrało 🙁
Kamilozo ma rację, za błędy ponosi się konsekwencję, a nie robi się klientów w trąbę. Wystawili towar, zaproponowali cenę i fakt, że się z niej wycofują nadaje się już pod roszczenie, któremu żaden zapis w regulaminie „możemy zawsze zawiesić transakcję” nie pomoże.
Wystarczyło by, żeby ceny gier uzupełniał człowiek, który się na grach zna. W małych sklepach to niemożliwe, w większych i tych, które sprzedają tylko gry to powinna być norma.
Towar schodził stopniowo patrzyłem na ilość i cały czas była aktualizowana. Teraz podwyższyli cenę ale nie mają produktu. Nie wiem dlaczego Twój wywód powstał. Jak będą anulować zamówienia to wtedy porównuj ten sklep do Komputronika.
A Ty czytasz komentarze w tym wątku? Już kilka osób się uskarżało na to, że ich OPŁACONE zamówienie zostało anulowane.
Przeoczyłem jeden komentarz, w którym jest ta informacja. Nie licząc sytuacji @lowcygier-81e27154d63971cc85b7c14401e5e926:disqus który zamówił wiele sztuk – jemu nie anulowali ale podnieśli cenę kolejnych produktów. Skąd te kilka osób? Ja przeoczyłem jeden komentarz, a Ty dodałeś kilka 😀
Ups a ja przeoczyłem te „kilka” 😀 po prostu jako konsument jestem zażenowany tym co się dzieje w tego typu sklepach i traktuję je tylko jako miejsce to obejrzenia sprzętu na żywo przed zakupem na Allegro.
Podczas emocji czyta się jedna rzecz i utwierdza się w niej przekonanie, że reszta też ma problem. Rozumiem to miałem podobnie jak miałem problemy z Komputronikiem. Ja tam miałem z 6-7 akcji i tyle samo anulowanych zamówień. Z kolei nie kasowałbym Proline-a na dzień dobry, Miałem u nich problemy z zamówieniem z mojej strony, że pomyliłem produkty i problem został rozwiązany szybko i konkretnie. Minus że musiałem zapłacić za przesyłkę zwrotną, ale to była moja wina więc rozumiem.
Ja postanowiłem popisać z pracownikiem ProLine (a co, mam czas). Napisał mi „Dostał Pan jeden klucz, ponieważ liczba kluczy uległa wyczerpaniu – zamówienia realizujemy według kolejności zgłoszeń. Nie mogę Panu sprzedać czegoś, czego nie posiadam (zamówił Pan 5 kluczy, został nam tylko jeden).”. Uznałem – O.K., ale napisałem, że mam znajomych, którzy zakupili po mnie, na co odzew byl wg mnie lekko zabawny: „Nie napisałem, że zamówił Pan jako ostatnia osoba.”. Czyli jednak chyba nie patrzą na kolejność zamówień. (?)
Masz rację, trochę poniosły mnie emocje i musiałem dać im upust wrzucając wszystkie sklepy do jednego wora. Po prostu wkurza mnie to w dzisiejszym świecie 🙂
Dla pewności zamawiaj 2, za jedno oddadzą. :PP
Ja zamówiłem już po podskoczeniu ceny (w koszyku cena była nadal ta sama) i właśnie dostałem kluczyk 🙂
tyle dobrego 😉
Będzie taniej, nie ma o co płakać.
Otrzymałem klucz, ale nie dostałem żadnej informacji o zwrocie za przesyłkę.
Dla pewności napisz. 🙂 Mi zwrócą na pewno, bo mam informację.
Właśnie przyszedł mi kluczyk.
I emaila z informacją że zwrot kosztu wysyłki przyjdzie
Kisiłem w koszyku, aż do teraz, opłaciłem, dostałem kod i otrzymam zwrot za wysyłkę. Spoko deal.
A jakby tak do monthly dali… ^^