Promocja na Doom

Doom za 29,82 zł w cdkeys

Doom PC – 7.02 EUR (29,82 zł) – Steam

Aby uzyskać powyższą cenę:

  • Zmieńcie walutę na EUR w prawym górnym rogu ekranu
  • Wykorzystajcie kod na 5% rabatu za polubienie fanpage’a cdkeys na Facebooku. Kod działa tylko dla zalogowanych na stronie sklepu.
Sklepy:
O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Doom za 29,82 zł w cdkeys"

  1. Mam pytanie czy ta oferta/kod obejmuje wszystkie dodatki, bo one od niedawna są oferowane w pakiecie.

    1. na xboxa mialem podstawke to dodatki dostałem za darmo wszystkie ostatnio. na pc bylo by inaczej? z drugiej strony, podstawka wymiata, dodatki to glownie online (no i arcade mode ale to chyba zawsze za free bylo). za ta cene bierz i graj singla!

  2. Zastanawiałem się czy tego nie kupić ale jakoś gameplay mnie nie przekonuje do tej gry. Niby warto za takie pieniądze ale „finiszery” w doomie i te kolorowe pastylki lecące z potworków skutecznie mnie od tej gry odstraszają. Lepiej chyba wydać kasę na nowego wolfa.

      1. Wolał bym mechanikę na modłę z dooma 1 – apteczki i amunicja na ziemi, brak finiszerów spowalniających grę. Na razie nie umiem się do tego przekonać i jeszcze te granaty – w doomie ? Gra jest raczej kierowana do dzisiejszego nastolatka, który ma inne wymagania i preferencje względem gry i nastawiony jest bardziej na efektowną grafikę i niezobowiązujący gameplay 🙂

        1. tak, bo gameplay w pierwszych Doomach był „zobowiązujący”, cokolwiek to znaczy.
          Tempo nowego Dooma jest wyższe niż tych klasycznych, częściowo przez level design. W starych mnóstwo poziomów było po prostu labiryntami z ogromną liczbą osłon, wychylasz się, oddajesz strzał i chowasz. Tutaj tego nie ma, bo areny są na tyle otwarte, że gracz zawsze jest narażony na atak z którejś strony. Finishery, które niby spowalniają rozgrywkę, są świetnie wkomponowane w gameplay, na tyle, że nie odczuwa się żadnych przestojów.
          Popatrz na to z innej strony – zebranie apteczek i amunicji porozrzucanych na podłodze nie stanowi żadnego wyzwania. A tu jeśli chcesz je zdobyć, musisz podejść do przeciwnika i go załatwić, co wymusza bycie w ciągłym ruchu i ciągłą akcję. To raczej totalne przeciwieństwo spowalniania gry.

        2. Zaraz sprawdzę, kolega q123AS poinformował mnie o demie więc pobieram odpalam i decyduję czy warto czy nie 🙂

      2. Akurat te finishery powoduja ze bronie maja zerowy dmg ze nawet shotgun nie zabija na strzala zwyklych slabych impow bo durni tworcy dodali na sile glory kille ktore sztucznie zwiekszaja hp kazdego potwora o 20-30%

        1. Do tego te zamykane areny na czas walki. To uniemożliwia speedruny takie jak z poprzednich części. O tym, że nie buduje to w ogóle klimatu (tak jak poziomy robiły to w D3) nawet nie wspominam. No ale co kto lubi 🙂

        2. Areny tez wkurzaly i po pewnym momencie przez nie gameplay stawal sie cholernie monotonny i przewidywalny, bo wiedzialem ze nastepna lokacja to bedzie kolejna zamknieta nudna arena do wyczyszczenia z przeciwnikow. Pod koniec gry juz chyba tworcy powiedzieli „walic to i tak debile gre kupili, to po cholere sie mam starac?” i levele czy to graficznie czy level designem wygladaly jakby robil je przecietny modder za darmo. Szkoda ze nie bylo wiecej walk z bossami bo byly nawet calkiem interesujace, cala reszta byla bardzo przecietna i meczaca (zwlaszcza durne challange zeby dostac perki)