blood & truth

Blood & Truth – Przegląd ofert przedpremierowych

Blood & Truth to nadchodząca produkcja od SIE London Studio. Tytuł tworzony jest z myślą o zestawie wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR oraz kontrolerach PlayStation Move. Gracze wcielą się tutaj w Ryana Marksa – żołnierza sił specjalnych, który staje do walki z londyńskim półświatkiem w celu uratowania swojej rodziny. Rozgrywka ma przypominać kino akcji – nie zabraknie więc tutaj efektownych strzelanin i trzymających w napięciu pościgów samochodowych.  

Blood & Truth zadebiutuje 28 maja na konsoli PlayStation 4. Do zabawy wymagany będzie zestaw PlayStation VR.  

PlayStation 4 – wersja cyfrowa

Wersję cyfrową gry Blood & Truth kupicie w PlayStation Store w cenie 169 zł. Do zamówień przedpremierowych dodawane są również bonusy – cyfrowa ścieżka dźwiękowa, cyfrowy album z grafikami oraz trzy awatary PlayStation Network. 

PlayStation 4 – wydanie pudełkowe

Najlepsze oferty przygotowały sklepy Electro.pl i Mediaexpert.pl. W obu pudełkowe wydanie Blood & Truth kupicie w cenie 139 zł, a wysyłka kurierem jest darmowa.

W Euro.com.pl zapłacicie 149 zł, również z darmową dostawą kurierem. Możecie skorzystać też z propozycji Mediamarkt.pl 149 zł z bezpłatnym odbiorem osobistym lub dostawą od 9,97 zł lub Komputronik.pl 149,90 zł i darmowy odbiór osobisty.

 

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Blood & Truth – Przegląd ofert przedpremierowych"

  1. jedyne co mnie wstrzymuje od kupna to to że nie wiem jakie jest poruszanie się, czy jest swobodne jak np w skyrim czy takie przechodzenie z punktu do punktu automatyczne , orientuje się ktoś ?

    1. The London Heist z PlayStation VR Worlds, na którym wzorowana jest ta gra było całkowicie statyczne – wszelkie poruszanie się było oskryptowane, jak w przypadku Until Dawn: Rush of Blood. Gracz skupiał się na strzelaniu.
      Nie sprawdzałem, co prawda, ale zakładam, że podobnie będzie i tutaj.

    2. Będzie oskryptowane poruszanie się od puntu do puntu z możliwością wyboru ścieżki w większych przestrzeniach. Dla mnie lepiej.