Weekendowe szaleństwo w sklepie gry-online
Sklep.gry-online rozpoczął kolejne „weekendowe szaleństwo„. W ofercie:
Tropico 4 Collector’s Bundle – 29,90 zł
Gothic 2 Złota Edycja + Gothic 3 Złota Edycja – 19,99 zł
Afterfall : Insanity – 4,99 zł
Steel Armor : Blaze of War – 4,90 zł
Industry Giant 2 – 7,90 zł
Steel Armor : Blaze of War – 4,90 zł
Industry Giant 2 – 7,90 zł
Hotel Giant 2– 4,90 zł
Train Giant– 4,90 zł
Trainz Simulator 12– 19,90 zł
Transport Giant : Gold Edition– 14,90 zł
Train Giant– 4,90 zł
Trainz Simulator 12– 19,90 zł
Transport Giant : Gold Edition– 14,90 zł
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą
kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie,
dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.
Cena Tropico 4 Collector’s Bundle 3x wyższa niż ostatnio – widocznie Reddici nakręcili im sprzedaż, bo to nie ma zastrzeżenia o kluczu tylko dla PL.
BTW:
Ktoś kupował Afterfall Insanity? Jaka to wersja? Nie ma mowy o Steam a jednocześnie jest zastrzeżenie o kluczu do aktywacji tylko w PL – WTF?
Gra się aktywuje… ale nie na Steamie tylko na cdp.pl:
https://cdp.pl/gol
Dzięki za info. To jeszcze gorzej niż wersja DRM free. Ci kolesie z cdp.pl chyba już kompletnie odlecieli i uwierzyli że mogą z tym lokalnym wypierdkiem gdzie nawet cena ich Wiedźmina jest wyższa niż gdzie indziej, mogą konkurować ze Steamem. Jak tak to propozycja do natychmiastowego skreślenia z listy zakupów.
BTW:
Jak to ma się do szumnych zapowiedzi cdp.pl „że będą sprzedawać gry bez uciążliwych zabezpieczeń” i sprzedają jak wszyscy klucze Steam, Upay, teraz to ich badziewie. Odszczekali już to?
Sama gra w serwisie cdp jest DRMFree. Aktywacja wersji zakupionej na GOLu polega tylko i wyłącznie na przypisaniu jej do konta cdp. Na przykładzie będzie to bardziej zrozumiałe: identyczna sytuacja jak z grami na GOGu. Musisz posiadać tylko konto, żadne dodatkowe „downloadery” nie są potrzebne.
A o ich planach „przejęcia Steama”, to raczej nie będę mówił… 😉
Acha – czyli coś podobnego do nobox.pl – w sumie bezsensowny PL wynalazek, zwłaszcza jeśli chodzi o dystrybucję kodów aktywacyjnych na Steam „o ograniczonej przydatności do spożycia” (jak np: te z CD Action) – pewnie o to chodzi by odebranie kodu z nobox.pl było możliwe tylko w okresie sprzedaży pisma w kioskach +powiedzmy 2-7 dni (teraz jest ~3 miesiące) – uzasadnione o tyle, że Burda jest na wojennej ścieżce z prasą przecenioną.
A z cdp.pl chodzi zapewne o transfer z serwerów. Anyway – jak DRM free to nie warto – gra jest na tyle słaba, że pewnie niedługo będzie za 1 centa DRM Free w jakimś bundlu indyków.