PlayStation 4 Pro za 1299 zł w Empiku!

Konsola SONY PlayStation 4 Pro, 1 TB – 1299 zł

Darmowy odbiór w salonach Empik. Dzięki za cynk, Michał i nowakmik!

Sklepy:
O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "PlayStation 4 Pro za 1299 zł w Empiku!"

  1. To nie jest jak ostatnio w empiku że pudełko może być uszkodzone i zerwana plomba?

      1. Co to znaczy ze moze byc róznie? Sprzedaja nowy produkt to masz dostać nowy nieotwierany produkt.

        1. W Sony paragon zakupu ze sklepu jest podstawa gewarancji 12 miesięcznej wiec gwarancja jest 🙂

        2. Oczywiscie masz racje. W ogóle nie biorę pod uwagę ze nowy sprzęt może mieć naruszona plombę.

    1. Na Amazonie masz nowszą wersję „B”. Może być troche lepsza kultura pracy.

        1. Ponoć przemodelowane chłodzenie. W ostatnim rzucie amazonu były B-Chasis, analogicznie do tego jak były kolejne wersje bazowej PS4. Kótraś wersja wtedy wiązała się też ze zmianą obudowy z błyszczącej na matową bodaj. Te wersje sie zawsze wiązały ze zmianami konstrukcji.

    2. Nie ty jeden 😀 haha Co mi po tych paru złotych różnicy, jak bym po prostu podjechał i sobie odebrał 🙂

    3. co jest niby złego w amazonie? to jest najlepszy sklep z którego kiedykolwiek coś kupowałem w internecie
      dostawa w 12-24h jak towar jest na stanie
      załatwianie rękojmi wybitnie prokonsumenckie, najpierw oddają kasę i dopiero musisz odesłać
      support gadający po polsku

      1. podpowiesz, jak z tą rękojmią? Bo coś nie mogę znalezc nic poza 30.dniowym zwrotem….

        1. znam standard, chodzi mi o praktykę w Amazon(.)de. Bo oczywiście wszystko mają opisane, tylko brak aktywnych linków.

      2. Dokładnie. Jak coś nawala to z amazonem załatwie prokonsumencko. A w PL odeśle, 2 tygodnie bedą macać i zwrócą twierdząc, że ich ekspertyza nie wykazała problemu.

        1. raczej poszarzała, ja myślałem ze biała to taka śnieżno biała, a to szara biel

      1. A jak długo czekałeś na przesyłkę? Zgodnie z harmonogramem (tracking) na stronie Amazonu?

        1. kupiłem 23/11 wieczorem dostałem 29/11
          na stronie amazona była dostawa 28/29

        2. Heh, to mam pecha. Również kupiłem 23/11, 24/11 niby wysłane, dostawa zaplanowana na 29/11, jednak już tego dnia uległa zmianie na ramy czasowe 29/11-06/12. Z jakiego magazynu szła Twoja konsola? Miałeś regularnie uaktualniany tracking w zakładce Amazonu? – u mnie od piątku bez zmian: „Przesyłka dotarła do punktu przewoźnika GRIMBERGEN”.

        3. własnie nie aktualizowało mi się wskoczyło tylko 24 towar został wysłany i numer dhl (18:00 Przesyłka dotarła do punktu przewoźnika GRIMBERGEN) sam tracking dhl pokazywał jako nieistniejący.
          Dopiero we wrotek (28/11) dostałem od dhl smsa że przesyłka w drodze do mnie i też na stronie amazona się zaktualizowało że jest w punkcie szczecin.

        4. ja jestem z zielonej, to dość blisko niemca moze szycie doszło dlatego,
          swoją droga biała ma oznaczanie cuh 7116b, jakby kogoś interesowało

        5. Biorąc pod uwagę, że Grimbergen mieści się w Belgii, to odległość pomiędzy Szczecinem a Łodzią (ja) jest relatywnie niewielka 😉 Sądzę, że mojej paczki nie ma jeszcze w kraju, bo nie dostałem żadnego SMSa od przewoźnika. Dzięki, dobrze wiedzieć. Jestem ciekaw czy to – podobno – zmienione chłodzenie w tym modelu jest lepsze (cichsze) od poprzedniej rewizji.

        6. Hah, też z Łodzi jestem, przesyłka oczywiście w (nie)sławnym Grimbergen i coś się ruszyć nie może, wczoraj była fala smsów, niestety żaden do mnie. No nic, zamawianie w BF różnie może wyglądać, w zeszłym roku równe dwa tygodnie czekałem na paczkę z filmami na BR. Chociaż nie powiem, do czasu startu bety Monster Huntera (9.12) wolałbym konsolę mieć już w domu.

        7. U mnie podobnie, żadnych SMSów. Mam nadzieję, że w poniedziałek ulegnie to zmianie.

        8. Dalej nic niestety, do jutra prawdopodobnie nie dostarczą. Ciekawe jak Amazon rozwiążę tę sprawę i co u licha dzieje się z przesyłką wysłaną prawie dwa tygodnie temu. Coś pechowa jest ta Łódź 😐

        9. Moje zamówienie również nie dotarło. Obawiam się, że do 7 grudnia także go nie otrzymam i będę zmuszony dzwonić do Amazonu z żądaniem ponownej wysyłki. A miałem nikłą nadzieję, że w związku z tym, że innym osobom zostały w końcu zrealizowane przesyłki, to mnie też, ostatecznie czeka pozytywne zakończenie, ale jednak nad Łodzią ciąży jakieś fatum, ech…

        10. Bardzo pechowa. Nadal nie otrzymałem konsoli, informacje od DHL również brak. Z racji tego, że przedłużony termin dostawy mija dzisiaj, a przesyłka nie jest widoczna w systemie DHLu, czyli nie ma jej w Polsce i dostawa staje się nierealna, to postanowiłem zadzwonić do Amazonu i poprosić o ponowne, ekspresowe nadanie – być może dotarłaby w piątek (jest to o tyle istotne dla mnie, że jestem w trakcie przeprowadzki). I niestety, miła Pani na infolinii nie ma takiej mocy decyzyjnej i musiała skonsultować to z przełożonym, który okazał się durniem, bo według niego jest jeszcze szansa na dostarczenie i dopiero jutro popołudniu mam zadzwonić w tej sprawie. Ręce opadają.

        11. To samo u mnie, tylko, że zadzwonić mam dziś wieczorem/jutro rano. No nic, skomplikuje to mi sprzedaż zwykłej czwórki trochę (mniej czasu przed świętami), czekać na szczęście mogę i lepszej oferty pewnie do końca marca bym nie znalazł.

          Współczuję też, że akurat przy przeprowadzce tak wyszło.

        12. Jestem właśnie po rozmowie z – kolejną – Panią z Amazonu. Przesyłka zostanie wysłana niezwłocznie, expressem itp., ale zostanie doręczona najwcześniej 14 grudnia… Otóż, Amazon nie ma obecnie na stanie tego modelu i oczekują na dostawę od Sony. Oczami wyobraźni widzę już jak Sony nie dostarcza nowej partii konsol i wysyłka przeciąga się o kolejne tygodnie…
          W każdym razie, według mojej rozmówczyni prawdopodobnie etykieta uległa uszkodzeniu i przewoźnik nie wiedział co dalej zrobić z przesyłką i odesłał ją z powrotem do Amazonu.

        13. Zamówienie ponownie złożone przez Amazon, konsola będzie wysłana dzisiaj (przy duuużym szczęściu) albo w poniedziałek, powinna być między 12 a 14 grudnia. Ech, oby tym razem wszystko normalnie przyszło.

        14. No i przesyłka wysłana, tym razem przez Niemcy, tracking działa od początku i dostawa w Czwartek (oby przed seansem Star Warsów :V)

      1. To ile godzin już zmarnowałem na dyskusje z ich supportem nie do końca jest warte zakupu.

        1. Ja mam bardzo podobne przeżycia z tym sklepem, miesiąc czekania na zwrot gotówki. Proponował bym uprzedzać wszystkich ludzi pod newsami o tym jak działa amazon w polsce (a raczej nie działa). Lepiej dopłacić to 100 złotych więcej i mieć masę problemów z głowy, problemów które generuje amazon

  2. Jaka porażka… jak można z taką promocją czekać do zakończenia Black Friday czy Cyber Monday?
    I na cholerę kupowałem w Amazonie…

        1. osobne zamówienia z tego samego dnia. Pad przyszedł z magazynu z pod poznania, zaś konsola idzie z DE

      1. Kwestie gwarancyjne… po 12 miesiącach musisz odsyłać do Niemiec, a nie pod pachę i do najbliższego Empika…

        1. …a w Empiku pod drugą pachę – i do domu. Bo po 12. miesiącach musisz Empikowi udowodnic, że ta wada już była w sprzęcie.

        2. No, wielki problem tym bardziej że amazon pokrywa koszt wysyłki i drukuje ci nawet gotowe etykiety. A empik każdy ma pewnie pod domem xD

    1. W sumie mnie znajomy ostrzegał, ze po BF, czy CM będą tańsze, ale nie wytrzymałem i wziąłem z Amazona 😀 haha

      1. Ja też Ci powiem, za rok będą jeszcze tańsze.
        A tak serio, cena z Amazona w sumie ta sama więc nie wiem czy jest co żałować.

        1. Tzn. ja tam specjalnie nie żałuję, ale zawsze jakoś tak wolę w sklepie stacjonarnym kupować elektronikę 🙂

    2. Jeszcze lepiej: Jak można było ledwo 4 dni temu anulować zamówienia osobom, które zamawiały na poprzedniej okazji z Empiku na PS4 Pro (1299 zł). Narobili sobie złego PRu i ludzi wkurzyli po to żeby 4 dni później normalnie wystawić od nowa.

        1. Akurat pod tym wzgledem polskue bylo pierwsze. Po drugie jak u nas wyglada przestrzegania prawa unijnego widac od dwoch lat…

        2. no a jak wyglada? jak sie nie podoba zawsze mozesz zamieszkac w Niemczech pod jednym z wielu osrodkow dla gosci z Afryki, naiwniaku.

        3. Pisiorek? No wlasnie, wy pisiorowcy w ogole go nie przestrzegacie. I wasz wspanialy tekst jak sie nie podoba… bo brak argumentow co? Lepiej byc naiwniakiem niz w dupe ruchanym frajerem

    1. PS4 ma 4 TFlops a XboxX 6 Tflops. Wydajność zależy tez od konkretnej gry. Na Youtube możesz sprawdzić sobie porównania.

        1. skłamał? nie, ps4 pro to slaby sprzet przez mala ilosc ramu , procesor, a co najwazniejsze wykonanie, ale gry ma bardzo dobre.

        2. dalsza dyskusja nie ma sensu. Wystarczy, że przeczytałem wszystkie wystawiane przez Ciebie komentarze w dyskusjach 😀

        3. fanem raczej nie. Czasami lubię poczytać z psychologicznego punku widzenia co niektóre trolle mają w głowach…. :/

        4. No i co trolle mają w głowach? Może jesteś większym ich fanem niz gier, i chcesz sie do nich upodobnic?

  3. Potwierdzamy, że zamówienie nr …. zostało przyjęte do realizacji. Odbiór w punkcie: Przewidywana data dostarczenia: 02.12.2017 – 04.12.2017. Także chyba nie anulują

    1. Mnie też anulowali:
      – najpierw wziąłem z opcją płatności i odbioru w salonie – po chwili anulowali;
      – potem z opcją płatności z góry i kuriera – też anulowali
      Także ściema..

    1. Nie koniecznie…
      „Przewidywana data dostarczenia:
      02.12.2017 – 04.12.2017

      Sposób dostawy:
      dostawa do Punktu Odbioru

      Sposób płatności:
      przy odbiorze”

  4. Gdzie Wy widzieliście ze pudełko otwierane albo pudełko uszkodzone ? Ja na stronie tego widzę, a może ślepy jestem. Prośba o info. Dzięki

    1. W tej ofercie nie ma tego. Ale kilka dni temu jak były w podobnej cenie pro to od razu na początku oferty było napisane że może być uszkodzone pudełko bądź zerwana plomba. Niesmak pozostaje że mogą się pomylić i dać pozrywane także ja spasowałem.

  5. „Zamówienie zostało anulowane, ponieważ zapas zamówionych produktów został wyczerpany u naszych dostawców.”

    Ciekawe, skoro złożyłem zamówienie dosłownie zaraz po pojawieniu się newsa…

    1. Sklep rewelka, nie pierwszy raz widzę taką akcję. Ciekaw jestem kiedy w Empiku umowa staje się wiążąca.

      1. Zamówienie złożone i opłacone o 17:35. Konta u nich nie mam, ale z tego samego maila bez rejestracji już zamawiałem parę razy.

    2. Najlepsze jest to ze ja zamówiłem tuż przed tym jak produkt po 3 minutach później już był niedostępny a zamówienie nadal aktualne, wiec nie rozumiem na jakiej podstawie Tobie usunęli a mi zostawili zamówienie.

  6. tyle, że z Amazonem porozumiewasz się za pomocą linków. A tych w Amazon(.)de jakby brak dla Polski.

    Co prawda sprawdzałem już jakiś czas temu

    1. amazon.de ma support telefoniczny gdzie siedzą 3 kobiety (bardzo miłe z resztą) i od ręki załatwią ci każdą sprawę. No chyba że nie dadzą rady to oddzwaniają w kilka h

      1. jakoś z wysyłaniem używek gier sobie nie poradziły, ale może faktycznie, z reklamacją sprzętu dadzą radę?

    2. Jest odpowiadająca strona po polsku. Ale zamieszczenie tutaj linka spotkało się z agresją moderatora, który post odrzucił.

      No to spróbujmy bez linka i niepotrzebnego denerwowania moda (drugi raz, ale w poprzednim poście nie wyciąłem jednego linka i pewnie też zaraz zniknie)

      Bezpieczeństwo i prywatność › Polityka prawna› Warunki Korzystania z Serwisu i Warunki Sprzedaży Amazon
      (aktualizacja z kwietnia 2017)

      „GWARANCJA USTAWOWA (RĘKOJMIA):

      Oprócz przysługującej Ci gwarancji prawa zwrotu towaru w terminie 30
      dni, klientom na terenie Unii Europejskiej przysługuje również ustawowa
      gwarancja (rękojmia), na podstawie której mogą przez okres dwóch lat od
      chwili dostawy żądać naprawy lub wymiany towarów zakupionych w Amazon,
      jeżeli towary te mają wady lub są niezgodne z opisem. W wypadku gdy
      towar nie zostanie naprawiony lub wymieniony w rozsądnym terminie lub
      jeżeli naprawa lub wymiana towaru wiąże się z trudnościami, możesz żądać
      zwrotu lub obniżenia ceny zakupu.”

      1. dzięki. Ale ja cały czas tłumaczę, że z teorią nie ma problemu. Amazon ma wszystko ładnie opisane. Tyle, że w przypadku innych krajów klika się na „reklamacja” – czy jak to się tam nazywa – i dalej idzie jak po sznurku po kolejnych klikaczach. Moje zamówienie z kwietnia nie ma aktywnych takich linków. Poza 30.dniami na zwrot.
        Zatem pytam o praktyczny sposób skorzystania z reklamacji, a nie te wszystkie ładne zapisy co to mi nie przysługuje.

        1. Aaaaa no to przepraszam totalnie nie zrozumiałem.
          A po przełączeniu do wersji niemieckiej czy angielskiej?
          W chwili obecnej do zamówienia mam
          1) Uzyskaj pomoc do zakupionego przedmiotu (do strony „Wybierz przedmiot do naprawy lub do wsparcia technicznego.”)
          oraz
          2) Zwróć lub wymień przedmioty

          A w razie braku linka to w informacjach piszą o tym, aby się kontaktować z supportem

  7. W Empiku same pijaki pracują, że w ciągu kilku dni znów pomylili się obniżając cenę i ponownie muszą anulować ^^

  8. Z innej beczki: ktoś wie, jak anulowac zamówienie w MM? Od niedzieli mam notatkę, że chciałem anulowac, a oni dzisiaj sprzęt wysłali…

    1. Miałem to samo, zamówiłem i zapłaciłem u nich przez internet, ale z odbiorem osobistym. Miał być odbiór w 55 min, po 3h czekania dałem sobie spokój, anulowałem i pojechałem do Saturna. Po dwóch dniach dostałem maila z MM, że zamówienie jest do odbioru. Mówię WTF. Po anulacji powinieneś dostać maila z MM, że zamówienia nie zrealizowano, ale u mnie po pierwszej anulacji przyszedł mail, że zamówienie do odbioru i po 4 dniach nadal brak maila, że zamówienia nie zrealizowano. Zadzwoniłem do nich, wysłali jeszcze raz anulacje przez konsultanta, kolejne 5 dni czekania i nadal nic. Wkurzyłem się i podjechałem do marketu. Pan w punkcie odbiorów internetowych tonął w papierach, przepraszał, sprzęt czekał nadal do odbioru. Znalazł go, wziął papiery, wklepał do systemu i po chwili dostałem upragnionego maila, że zamówienia nie zrealizowano. Potem czekałem prawie tydzień na zwrot kasy z eCard, ale dzisiaj przyszła kasa z powrotem. Jak masz blisko market to podjedź, oni teraz mają ostry sajgon. Ew. jak zdobędziesz telefon do marketu, ale teraz na stronie podają tylko jeden ogólny numer telefonu i na infolinii powiedzieli, że nie mają numerów bezpośrednich do marketów, też komunikują się mailowo.

      1. to miałeś farta, że odbiór osobisty. Ja zamówiłem kurierem za pobraniem. W sumie mi to wisi, po prostu nie odbiorę przesyłki. Ale sumienie nie pozwala mi naciągac nawet MM na koszty. No, trudno, próbowałem. Na UPS też trzeba się rejestrowac albo dzwonic, żeby coś zrobic z paczką. Za dużo zachodu jak na opcję, która powinna byc dostępna już z poziomu zamówienia. Jak w Amazonie.

  9. UWAGA!!! Kupiłem w czarny piątek 4 szt. Wszystkie Konsole rozbierane, zerwane plomby gwarancyjne a pudełko zaklejone jak niby fabryczne!! Po kilku awanturach telefonicznych facet powiedział że konsole były rozbierane przez urząd celny (prawdopodobnie szukali jakiś prochow, np. Pies coś wywąchał w kontenerze i celnicy trzepali każdą śrubkę)
    Na konsole gwarancję daje Empik, a nie Sony. Dzwoniłem też do oddziału Sony i tam jest jasne stanowisko – gwarancji brak jakiejkolwiek od Sony.
    Po tych rewelacjach zwróciłem je do sklepu, z tym nie było problemu. A teraz główny punkt programu – po moim zwrocie te konsole nagle się pojawiają ponownie w Empiku 50pln taniej. Przypadek? Nie sądzę. Są to prawdopodobnie moje konsole + jeszcze kilku osób które zwróciły ten syf do sklepów. Przestrzegamy i radzę omijać ten sklep szerokim łukiem.

    1. no to przynajmniej wyjaśniło się, jak nieużywane konsole mogą miec uszkodzone plomby. I dodatkowo wiemy już, że jednak Empik dobrze wiedział co pisze, wspominając o plombach fabrycznych. To NIE są plomby na pudełku.

    2. Dzisiaj odebralem swoja PRO z Neonetu. 7116B tez bez plomby przy zasilaniu.

  10. Informacyjnie do wszystkich odnośnie zakupu PS4 Pro z Empik.
    Wczoraj jeszcze przed kupnem (zakończonym anulowaniem zamówienia jak u większości) zadzwoniłem na infolinię z prośbą o ustalenie kod konsoli – Pani powiedziała, że zadzwoni następnego dnia jak ustali (dziś to zrobiła, ale poza początkiem nic CUH nic więcej mi nie powiedziała).
    Natomiast zostały jej przekazane wszystkie nasze sugestie – głównie odnośnie sprzedaży konsol i anulowań zamówień, co zdarza się cyklicznie oraz odnosnie sprzedaży samych gier jak nowe, a faktycznie nie zawsze odzwierciedlających ten stan.
    Ogólnie poprosiła o mój adres email, z którego robiłem zamówienie i powiedziała, że wszystkie sugestie wezmą pod uwagę. Chyba trochę się tym przejęła – bo co prawda było grzecznie z mojej strony, aczkolwiek stanowczo.
    Także zobaczymy czy jakiś odzew z ich strony będzie.
    Jakby ktoś się ze mną kontaktował w tej sprawie dam znać

    1. ale wiesz, że to o foliowaniu gier to sprawa sprzed roku+? Jeśli wtedy się nie ruszyło i nadal by to robili, to co Ci po przejęciu jakiejś pani?

      1. oki – było to przy okazji więc spoks. Skupiłem się głównie na anulowaniu zakupu konsol bo była przekonana, że wczoraj kupiłem