Sonic Mania

Sonic Mania (PC) - Przegląd ofert przedpremierowych

Już za 5 dni na pecetach zadebiutuje Sonic Mania, czyli nowa przygoda tytułowego, niebieskiego jeża. Produkcja zaoferuje nowe poziomy, klasyczną, dwuwymiarową oprawę graficzną w 60 klatkach, a także kilka postaci, takich jak Sonic, Tails i Knuckles. Dodatkowo, w grze pojawią się również tryby rywalizacji oraz kooperacji ze znajomymi. Tytuł ten miał już swoją premierę na konsolach, gdzie został bardzo dobrze przyjęty – średnia ocen w serwisie Metacritic to odpowiednio 86/100 dla wersji na PlayStation 4 i 88/100 w przypadku Nintendo Switch.

Pecetowa wersja gry Sonic Mania zadebiutuje 29 sierpnia.

Najniższą cenę gry znajdziecie w sklepie 2game.com – po wykorzystaniu kodu rabatowego LOWCYGIER zapłacicie 12,14 GBP, co daje około 56 zł

W sklepie Gamebillet.com zapłacicie 13,85 euro (około 59,30 zł).

Praktycznie taką samą cenę znajdziecie też w Uk.gamesplanet.com12,74 GBP, czyli również ok. 59,30 zł

Możecie też skorzystać z propozycji Dreamgame.com 13,26 GBP (ok.62 zł). 

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Sonic Mania (PC) – Przegląd ofert przedpremierowych"

  1. Zawsze byłem #TeamMario ale kiedyś trzeba dać Sonicowi szansę. Kupione
    Kojarzy ktoś jakieś gry PCtowe z ostatnich lat, które nie chodziły w 60 klatkach? Nie takie jak Dark Souls gdzie trzeba było się bawić w dsfixy ale takie jak L.A Noire, w którym odblokowanie klatkażu wręcz psuło grę. Rozumiem reklamowanie gier w wersjach konsolowych, że obsługują 60 klatek czy przypadki takie jak Destiny, że wersja PCtowa jest lepsza od tej konsolowej ale tutaj wydaje mi się to bezsensu.

    1. W DS tez przeciez psuje w pewnym stopniu.
      Bully, way of the samurai 3-4, agatha christie abc murders – w niektore z tych tylko w 30fpa pograsz.
      Premierowo evil within, dead rising 3 i watch dogs mialy lock, ale pozniej sciagneli.
      Troche tego by sie znalazlo – czesc to ewidentna partanina, ale czesc to takie tytuly, gdzie za duzo rzeczy zalezy przywiazali do fps i gra inaczej chodzic nie bedzie bez problemow.

      1. W DSie były problemy z drabinkami czasami jak się grało na odblokowanym.
        W sumie wychodzi na to, że w większości to porty z konsol mają blokady.

    2. Dead Space 2 i 3 synchronizacja daje locka na 30 klatek, a bez niej jest jakieś 200-300 FPS xD

      1. Wystarczy dać synchronizację adaptacyjna z panelu sterowania lub RTSS i masz płynne niezachwiane 60, jak masz taki zapas to może i w 4K da radę.

  2. Warte tych pieniędzy, za switchową wersję dałem 80 i nie żałuję ani złotówki.
    Planowałem wersję PC’tową na początku ale z racji jej opóźnienia względem konsol, cieszę się że kupiłem switchową. Grę zdążyłem przez te dwa tygodnie przejść i jeśli ktoś lubi dobre platformery albo stare Sonici ( 1-3&K) będzie w niebie niech bierze w ciemno