
Sonic Mania (PC) - Przegląd ofert przedpremierowych
Już za 5 dni na pecetach zadebiutuje Sonic Mania, czyli nowa przygoda tytułowego, niebieskiego jeża. Produkcja zaoferuje nowe poziomy, klasyczną, dwuwymiarową oprawę graficzną w 60 klatkach, a także kilka postaci, takich jak Sonic, Tails i Knuckles. Dodatkowo, w grze pojawią się również tryby rywalizacji oraz kooperacji ze znajomymi. Tytuł ten miał już swoją premierę na konsolach, gdzie został bardzo dobrze przyjęty – średnia ocen w serwisie Metacritic to odpowiednio 86/100 dla wersji na PlayStation 4 i 88/100 w przypadku Nintendo Switch.
Pecetowa wersja gry Sonic Mania zadebiutuje 29 sierpnia.
Najniższą cenę gry znajdziecie w sklepie 2game.com – po wykorzystaniu kodu rabatowego LOWCYGIER zapłacicie 12,14 GBP, co daje około 56 zł.
W sklepie Gamebillet.com zapłacicie 13,85 euro (około 59,30 zł).
Praktycznie taką samą cenę znajdziecie też w Uk.gamesplanet.com – 12,74 GBP, czyli również ok. 59,30 zł.
Możecie też skorzystać z propozycji Dreamgame.com – 13,26 GBP (ok.62 zł).
Zawsze byłem #TeamMario ale kiedyś trzeba dać Sonicowi szansę. Kupione
Kojarzy ktoś jakieś gry PCtowe z ostatnich lat, które nie chodziły w 60 klatkach? Nie takie jak Dark Souls gdzie trzeba było się bawić w dsfixy ale takie jak L.A Noire, w którym odblokowanie klatkażu wręcz psuło grę. Rozumiem reklamowanie gier w wersjach konsolowych, że obsługują 60 klatek czy przypadki takie jak Destiny, że wersja PCtowa jest lepsza od tej konsolowej ale tutaj wydaje mi się to bezsensu.
W DS tez przeciez psuje w pewnym stopniu.
Bully, way of the samurai 3-4, agatha christie abc murders – w niektore z tych tylko w 30fpa pograsz.
Premierowo evil within, dead rising 3 i watch dogs mialy lock, ale pozniej sciagneli.
Troche tego by sie znalazlo – czesc to ewidentna partanina, ale czesc to takie tytuly, gdzie za duzo rzeczy zalezy przywiazali do fps i gra inaczej chodzic nie bedzie bez problemow.
W DSie były problemy z drabinkami czasami jak się grało na odblokowanym.
W sumie wychodzi na to, że w większości to porty z konsol mają blokady.
Dead Space 2 i 3 synchronizacja daje locka na 30 klatek, a bez niej jest jakieś 200-300 FPS xD
Wystarczy dać synchronizację adaptacyjna z panelu sterowania lub RTSS i masz płynne niezachwiane 60, jak masz taki zapas to może i w 4K da radę.
Zapowiada się ciekawie a ja nie mam kasy 🙁
Warte tych pieniędzy, za switchową wersję dałem 80 i nie żałuję ani złotówki.
Planowałem wersję PC’tową na początku ale z racji jej opóźnienia względem konsol, cieszę się że kupiłem switchową. Grę zdążyłem przez te dwa tygodnie przejść i jeśli ktoś lubi dobre platformery albo stare Sonici ( 1-3&K) będzie w niebie niech bierze w ciemno