
DiRT 4 - Przegląd ofert przedpremierowych
Kolejna odsłona tej bardzo popularnej serii wyścigów, która stawia na potyczki na bezdrożach, zadebiutuje już za kilka dni. W grze DiRT 4 można liczyć na kilka zróżnicowanych trybów zabawy, począwszy od standardowego trybu kariery, a na rozgrywkach wieloosobowych kończąc. Ciekawie zapowiada się również opcja nazwana „Your Stage”, która pozwoli na tworzenie własnych tras w bardzo przystępny sposób, bo poprzez wybór lokalizacji, pogody, długości i poziomu trudności odcinka. Do dyspozycji graczy oddanych zostanie ponad 50 pojazdów, a także trasy w kilku różnych państwach. Powraca również dopracowana oprawa audiowizualna. Po raz pierwszy w historii tej serii, w grze usłyszymy polskojęzycznego pilota.
Gra DiRT 4 zadebiutuje 9 czerwca na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
PC – wersja cyfrowa
Najmniej zapłacicie w Cdkeys.com, gdzie gra kosztuje 26,99 funtów (zakup w tej walucie jest korzystniejszy – możecie ją zmienić w prawym górnym rogu ekranu), czyli około 129 zł, a dodatkowo, korzystając z kodu rabatowego dostępnego na facebookowym profilu sklepu możecie obniżyć cenę o 5% – ostatecznie zapłacicie około 123 zł.
Bardzo podobną ofertę przygotowało również Hrkgame.com, gdzie kosztuje ona 29,80 euro, a więc około 125 zł. Do ostatecznej kwoty musicie doliczyć jeszcze opłatę za płatność, jednak bonusem tutaj jest klucz do jednej losowej gry na platformę Steam. Podobną cenę znajdziecie też w Instant-gaming.com – 29,99 euro (ok. 126 zł).
Nieco więcej przyjdzie Wam zapłacić w Kinguin.net, gdzie ceny rozpoczynają się od 138 zł.
W każdym ze sklepów grę otrzymacie w formie klucza do aktywacji na platformie Steam.
PC – wydanie pudełkowe
Jeżeli chodzi o wydanie fizyczne gry, to najlepszą propozycję przygotował sklep Emag.pl, gdzie DiRT 4 wyceniono na 154,99 zł, a dostawa kurierem jest bezpłatna. Podobnie cenowo wypada także zakup w Konsoleigry.pl – 149 zł z kosztem dostawy rozpoczynającym się od 7,99 zł. W CDP.pl zapłacicie zaś 157,99 zł z darmową przesyłką do kiosków Ruchu.
Tradycyjnie już, całkiem przyzwoitą alternatywą jest zakup w elektromarketach. W Electro.pl, Euro.com.pl i Mediaexpert.pl grę możecie zakupić za 159 zł z darmową przesyłką lub odbiorem w jednym z salonów tych sieci.
PlayStation 4
Najniższą cenę gry w wersji na konsolę PlayStation 4 znajdziecie w Powerplay.com.pl – produkcja studia Codemasters kosztuje tutaj 199,99 zł, zaś wysyłka jest darmowa (list polecony ekonomiczny, pozostałe opcje zaczynają się od 7 zł). Dodatkowym bonusem jest brelok z logo gry, który dodawany jest do zamówień przedpremierowych w tym sklepie.
W Emag.pl zapłacicie 209 zł z darmową przesyłką kurierem, zaś w Electro.pl i Mediaexpert.pl – 209,99 zł, również z bezpłatną dostawą. Nieco więcej musicie zapłacić w przypadku zakupu w Konsoleigry.pl – 204,99 zł i 7,99 zł za dostawę.
Xbox One
W przypadku wersji na Xboksa One ceny wyglądają tak samo, jak przy wersji na konsolę Sony – najkorzystniejszą opcją nadal jest zakup w Powerplay.com.pl za 199,99 zł z darmową dostawą i bonusowym brelokiem do zamówień w preorderze.
Pozostałe oferty to Emag.pl i 209 zł z darmową przesyłką, Electro.pl i Mediaexpert.pl z ceną 209,99 zł i także darmową dostawą pod Wasz adres lub Konsoleigry.pl – 204,99 zł z wysyłką od 7,99 zł.
Czy w jakiegokolwiek Dirta da się grać w miarę przyjemnie na klawiaturze, czy konieczna jest kierownica?
Dirt 3 i Dirt: Showdown ogrywałem na klawiaturze z wyłączonym trybem realistycznym i grało się naprawdę przyjemnie.
„na klawiaturze”
„naprawdę przyjemnie”
wybierz jedno
Wybieram bulbazaura! 🙂
Da się grać bardzo przyjemnie na padzie ale klawiatura psuje zabawę. Albo kierownica albo pad.
Ze spokojem we wszystkie da się grać na klawiaturze (no oprócz Rally) właściwie we większość wyścigówek grałem na klawie, dopiero od paru miechów mam pada 😉
Ja nawet w Rally grałem przez jakiś czas na klawiaturze XD
Nie licząc ciężkich w prowadzeniu aut (037, Stratos, itp.) po kilkunastu godzinach jeździło się przyjemnie i bez częstych wycieczek do rowów.
Heh, pierwszy start tylnonapędowym autem (na padzie) to była tragedia, nie ukończyłem wyścigu ani razu XD
Oczywiście, że tak, da się grać przyjemnie we wszystkie części. Przeszedłem wszystkie części od 1 do 3 na „Klawie” na 100%. W Rally wydaje mi się, że tak samo można, grałem co prawda tylko w początkową część kampanii, w czasie free weekednu, ale nie miałem żadnych problemów by dojeżdżać jako pierwszy na początku growej „kariery”, często z zapasem kilku sekund(z wyjątkiem rajdu Szwecji, ale o tym później) bez jakiegokolwiek większego treningu(ot przejechałem sobie z 2-3 pojedyncze odcinki przed startem kampanii), i z wyłączoną większością „wspomagaczy”(abs, kontrola trakcji itd,). Chociaż co do Rally nie mam 100% pewności, czy później nie będzie jakichś problemów, bo z tego co wiem w dalszej części gry poziom trudności dość mocno rośnie, i mogą być ewentualnie jakieś problemy. Z drugiej strony jednak to balans poziomu trudności w Rally jest tak całkowicie zepsuty, że i bez względu na kontroler ta gra potrafi niekiedy wyjątkowo frustrować. O ile we wszystkich rajdach wygrywałem praktycznie wszystkie odcinki, nawet popełniając po kilka niewielkich błędów, tak w Szwecji nawet przy idealnym przejeździe nie miałem żadnych szans na nic powyżej miejsca 2. Także raczej jest to po prostu kwestia niedopracowania gry, i popsutego balansu, więc równie dobrze, i na kierownicy/padzie mogą być problemy. Istnieje jedynie szansa(ale tego nie mogę potwierdzić, bo grałem za mało), że w znacznie późniejszej części kampanii poziom staje się równie wyśrubowany na wszystkich odcinkach, i zwycięstwo graniczy z cudem również w innych rajdach, i być może wtedy tylko z kierownicą będziesz w stanie urwać te ułamki sekund które zadecydują o zwycięstwie a nie miejscu 2. Ale to to już musi ktoś inny potwierdzić, bo ja grałem za krótko żeby się o tym przekonać. Ależ się rozpisałem, mam nadzieję, że chociaż to przeczytasz 😛 .
BTW: IMO z ceną to mocno przesadzili, seria Dirt to już od dawna, nie są gry AAA, a cena jak za produkcje z najwyższej półki.
Uwielbiałem zagrywać się w Dirta Trzeciego. Ustawiony widok z kokpitu pojazdu, pad od xboxa 360 i w drogę! (Shawdown był również spoko bo bazował na podobnych schematach). Jedna z lepszych gier w które grałem w swoim życiu. Bardzo mile ją wspominam. Czego bym sobie życzył w związku z premierą gry Dirt 4? Ciekawej fabuły, bo model jazdy jest przedni.
Ciekawa fabuła w rajdówce? Heh. W Dirt 4 ma być model jazdy z Dirta Rally z możliwością ułatwienia go
Guma, daj se siana, nudzisz juz tą gadką.
FIFA dała radę. Świat się zmienia.
Na muve jest brelok i naszywka w ultimie brelok.
U ruskich jest za 60 zł, aktywacja przez VPN.
Jak chce się ryzykować banem konta to można próbować.
Zamówione na HRKgame za 120zł z miesiąc temu. Teraz czekać do 6 na pobranie a potem do 9 żeby pograć.
ciekaw jestem jak się będzie kształtować cena… miesiąc temu na cdkeysach można było kupić za 26 euro… liczyłem że cena sie utrzyma a tutaj co… teraz 30E z %… ;/
@Shav
W opisie jest błąd: „Po raz pierwszy w historii tej serii, w grze usłyszymy polskojęzycznego pilota.” co jest całkowitą nieprawdą. Zarówno pierwszy DIRT, jak i część 2 posiadały pełny dubbing, a co za tym idzie polskiego pilota.
Wiadomo w ilu FPS będzie działać na PS4 Pro? Na konsoli pogram i sprzedam, szkoda mi trochę wydawać kasę i przypisywać do konta na stałe. Zwłaszcza, że preferuję jednak Dirt Rally.
Tak samo jak na podstawowym PS4, to gra z multi więc nie mogą zmieniać klatkarzu na poszczególnych modelach tej samej konosli.
Dlaczego Gameshop został pominięty :S
No pięknie… opublikowaliście posta i na cdkeys cena od razu spadła … 😀 teraz z 5% 27,8Euro
Dirt i klawiatura to jak porządny fps na padzie… Da się ale… 😉
Bardzo ale to bardzo polecam Ci grę na kierownicy. Np. w dirt rally odczucia są niezwykle realistyczne poza tym – ze się nie siedzi oczywiście w samochodzie rajdowym. Do tego porządny stojak i radość z jady niesamowita 🙂