Gry, w których macie 100% osiągnięć

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 38
Rejestracja: 20 sty 2019, o 22:32
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 171 razy
Podziękowania: 186 razy
Kontakt:

Obrazek

Scarlet Tower to całkiem udany klon Vampire Survivors, który robi parę rzeczy inaczej i stara się urozmaicić dość prostą formułę. Mamy system dnia i nocy (po 12 minut), gdzie jak zapada słońce, robi się nieco trudniej, oprócz tego gra daje większe możliwości tworzenia buildu w postaci run czy wyboru pasywnych zdolności dla każdej postaci. Dodatkowo zyskujemy zdolność aktywną aktywowaną po zabiciu odpowiedniej liczby potworków oraz możliwość dashowania. Fajny też jest system zakupów podczas gry, gdzie płacimy liczbą zabójstw w danym levelu.

Ogólnie gra spoko, ale wbicie 100% jest gorsze niż w VS z tego powodu, że gra zwiększa swój poziom trudności poprzez 10 leveli "skażenia" danego poziomu. Każdy kolejny corruption level to mocniejsi przeciwnicy, dodatkowe utrudniacze i nagrody. Problem w tym, że żeby odblokować najwyższe levele potrzebne do osiągnięć, trzeba przejść wszystkie poprzednie, co jest nieco żmudne i wymaga grindu. Jest również kilka trudnych osiągnięć związanych z ostatnim levelem, gdzie pojawia się debuff zabierający nam 75% maksymalnego HP, co często kończy się one-shotem od byle mobka.

Jak ktoś lubi VS to może się spodobać, ale pod kątem robienia 100% w grach można się namęczyć przy tym tytule.

Twórcy też od dłuższego czasu gadają o DLC, które miało wyjść już w lipcu z tego co pamiętam, a dalej nic nie ma. Wspominam o tym dlatego, że pewnie dojdą nowe osiągnięcia jeszcze.

Obrazek

Tu już mniej będę narzekał. Całkiem niedawno chyba też przewinęła się ta gra w tym wątku. Ogólnie Afterimage to świetna metroidvania i serdecznie ją polecam. Przepiękne malowane tła w biomach, dobra walka i dużo broni podzielonych na kategorię jak bicze, kosy, miecze zwykłe, katany itp, każda z unikalnym skillsetem i animacjami. Robotę robi również muzyka, szczególnie motyw z God's Hall zapada w pamięć.

Jeżeli chodzi o achievementy to nic odkrywczego tu nie ma, pokonanie bossów, wszystkie itemy do zebrania (mamy radar, który pika jak coś jest blisko w późniejszej fazie gry, więc nie ma tragedii), maksymalny level, który o dziwo udało mi się dobić bez grindu i parę sekretnych osiągnięć, które ciężko imo namierzyć bez guida, ale może ja nie jestem dostatecznie ogarnięty w metroidvaniach.

Ogólnie świetna gra, pewnie nawet spora część z was ją ma, była niedawno w choice. Jedyne co warto mieć na uwadze, zabierając się za nią to skala świata. Mapa jest naprawdę duża i może przerażać na początku.
Ci użytkownicy podziękowali Yuviri za ten post (w sumie 8):
Ejdrien.TakelotdarkwindCypekbikkittaLeniwyJohnQuoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 860
Rejestracja: 23 lis 2015, o 16:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 122 razy
Podziękowania: 472 razy
Kontakt:

Hoa

Urocza, łatwa i bardzo przyjemna platformówka. Niestety krótka, do zrobienia za jednym podejściem. Osiągnięcia też bardzo proste. Obecnie do kupienia za około 3,50zł więc jak najbardziej polecam.
Załączniki
Hoa.jpg
Hoa.jpg (55.18 KiB) Przejrzano 7042 razy
Ci użytkownicy podziękowali SK4ND4L za ten post (w sumie 8):
CypekLeniwyJohnEjdrien.bikkittaTakelotYuviriQuoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 471
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 17:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 323 razy
Podziękowania: 338 razy
Kontakt:

sprawl.png
sprawl.png (40.44 KiB) Przejrzano 6888 razy

Łatwe 100% - przejście gry i kilka znajdziek. Mechanika spowalniania czasu, poruszanie się przypominające mi trochę Turbo Overkill i przyjemne strzelanie wystarczyły mi żeby dobrze się bawić. Lekkie znużenie odczuwałem w trzecim, ostatnim epizodzie, który trochę zarzuca nas przeciwnikami. Z tego co wiem, za grę odpowiadają dwie osoby.

plateup.png
plateup.png (56.55 KiB) Przejrzano 6888 razy

PlateUp! czyli Overcooked na sterydach. Różni się przede wszystkim tym, że sami projektujemy restaurację i możemy automatyzować procesy które w niej zachodzą. Dopóki nie korzystamy z seedów to każde podejście jest całkowicie losowe. Najtrudniejsze osiągnięcie to moim zdaniem dobrnięcie do 15. dnia nadgodzin, czyli przejście 29 dni (solo może to być dość wymagające) oraz ukończenie dnia bez bezpośredniej interakcji z klientem. Z tego co wiem mody nie blokują możliwości zdobywania osiągnięć, jest ich dość sporo i niektóre wydają się pomocne, ale mi udało się (w dwuosobowym coopie) wbić calaka w wersji vanilla - korzystaliśmy jedynie z seedów z opcją "tylko mapa" - oznacza to, że podejście jest wciąż losowe ale układ mapy zaciągany jest z seeda.

Spoiler:pokaż
Ci użytkownicy podziękowali Takelot za ten post (w sumie 8):
LeniwyJohnYuviriSK4ND4LbikkittaEjdrien.CypekQuoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 48
Rejestracja: 20 sie 2016, o 23:24
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Wolfsburg
Podziękował: 63 razy
Podziękowania: 36 razy
Kontakt:

Po odstawieniu konsol maksuje na steamie gry które platynowałem na PS3 i PS4 :) Zacząłem grać w 2016 i przerwałem bo od marca 2017 siedziałem na konsolach. Teraz wróciłem i 100 wpadła. Był trochę problem z trofkami multi i coop bo mało znajomych na steamie ma tą gre. Na szczęście sam sobie poradziłem bo na 2 koncie też miałem tą gre więc sam sobie zrobiłem coopa :D Jedynie w jednym achievemencie pomógł znajomy bo trza było 3 ludzi. Dla mnie najlepsza cześć Sniperka. Wkrótce zabiorę się za 4 i 5 więc jak ktoś szuka tam ludzi do multi / coopa to zapraszam na priva.
Załączniki
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg (24.44 KiB) Przejrzano 6521 razy
Ci użytkownicy podziękowali Brossa za ten post (w sumie 7):
Ejdrien.darkwindCypekbikkittaYuviriQuoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 139
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 23:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 182 razy
Podziękowania: 179 razy
Kontakt:

Kamell pisze: 29 lip 2024, o 17:38
maklo99 pisze: 2 lis 2023, o 00:52
Nesus pisze: 31 paź 2023, o 20:56

Działa, ale to mordęga. Jak chcesz 100% i niekoniecznie interesuje Cię Steam, to warto rozważyć zakup Tomb Raider 2013 na GOG.com. Tamta wersja ma całkowicie wycięte multi i nie ma osiągnięć z trybu wieloosobowego. Ostatnio maksowałem i było to szalenie przyjemne :D
Ja czekam na remastery tomb raider 1-3, ale poczekam jak stanieją na steam, ukończyłem do tej pory wszystkie poza dodatkiem unfinished business licząc w to także owiany złą sławą AOD, swoją drogą gierka mogła być naprawdę dobra, szkoda że wyszła niedokończona.

Może crystal także zremasteruje częsci 4-6, wzbogacająć AOD o wycięty kontent ?

Dawno mnie w temacie nie było,bowiem w wolnych chwilach ogrywałem bardzo długo Tomb Raidera. Wracając do starego wątku są dalej tacy co calakują tą grę,mimo że to grind w czystej postaci aktualnie. Jeśli chodzi o zbieranie doświadczenia i złomu. Ze względu na brak graczy, calakowanie gry sprowadza się do odpalenia multi w trybie rescue i na solo noszenie apteczek. Około 26-30 k na jedną sesję 20minutową. Jeśli masz kompana do multi,można grać w trybie gry otwartej używając granatnika i wzajemnie się wysadzając w tym samym czasie. Wtedy wpada dodatkowy exp na "obusieczny miecz",który daje 400xp. W najlepszym momencie miałem z gościem po 82 kille co daje nam około 100-110k xp za sesję 20 minutową. Ogółem jak macie się brać za calakowanie tej gry to najlepiej z kimś,nie solo,jesli chodzi o multi. Cześć osiągnięć na mutli można zrobić solo. Najgorsze z osiągnięć moim zdaniem po prawie 90 h gry to osiągniecie 60 poziomu na grze multi,zebranie wszystkich postaci i itemów (nie potrzebna postać z 2 poziomu prestiżu - generał ani bronie z hitman absolution) oraz rozmowa z każdym npc na singlu. grę musiałem 3 razy przechodzić,by przeprowadzić z każdym npcem konwersację. W pierwszej kolejności było dużo radości na singlu z odblokowaniem osiągnięć,ale po 30-40 h zaczyna się młócenie by zdobyć resztę osiągnięć. Dodam do tego wszystkiego,że gra potrafiła się wysypać podczas grindu,gdy było 18 min. Tym samym traciliśmy uzyskany exp/złom z sesji i grę trzeba było uruchamiać od nowa. Jest poradnik,z którego save'a ściągamy by odblokować wszystko,ale wolałem to zrobić sam. Obecnie dużo graczy jest z Ameryki Południowej.
Szanuję, a zarazem współczuję. Ja nie gram w gry multi, a jak w grach single-player są tryby multi i jakieś osiągnięcia/trofea za nie, to dla mnie to jest calak z góry spisany na stratę. Uważam, że wtedy lepiej poświęcić ten czas na granie w coś innego i ewentualnie calakowanie innej gry, niż tracić czas na żmudny grind w jakimś trybie multi (tak miałem trochę z Ghost of Tsushima, gdzie zrobiłem platynę i 100% w podstawce i dodatku, ale nie ruszyłem tego trybu legend). Dodatkowo to przechodzenie gry 3 razy, żeby porozmawiać z wszystkimi NPC... miałem podobnie z Ratchet & Clank, gdzie musiałem grę przechodzić trzeci raz dla trzech trofeów i poddałem się. Stary dziad się ze mnie robi chyba, bo nie mam na to siły. :D

To jest temat pewnie na osobną dyskusję, ale niektóre osiągnięcia/trofea są przekichane i mam czasem wrażenie, że twórcy naprawdę nie szanują czasu graczy, że wymyślają takie rzeczy. Wiadomo, ze zcalakowanie gry to powinno być wyzwanie i trudność zdobycia takiej setki/platyny powinna być odpowiednio wyważona, ale niektóre gry autentycznie nie szanują czasu albo próbują doprowadzić gracza na skraj wykończenia. Takim przykładem dobrze wyważonej setki imo, to dajmy na to God of War. Trzeba przejść grę, znaleźć wszystkie znajdzki, zrobić wszystkie zadania, jakieś miscellaneous rzeczy porobić, no i żeby dotłuc te setkę, to jeszcze stoczyć bardzo trudne walki z Walkiriami i porobić wyzwania w Muspelheimie i NIlfheimie. Nie było łatwo, ale tez nie wymęczyła ta gra jakoś mocno. Nie trzeba było grać NG+ dla platyny, nie trzeba było męczyć żadnego trybu multi. No dla mnie ekstra. :)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1984
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 416 razy
Kontakt:

Obrazek
Dwie setki pod rząd: Rachet & Clank 1 i 2.
Same gry są super, choć w jedynce bardzo mocno widać, że nie wszystko było idealnie dopracowane. Bardzo brakuje celowania chodząc na boki i powoduje to bardzo częste śmierci, kultowego systemu ulepszania broni również w tej części jeszcze nie ma. Poza tym, świetna gra i bardzo przyjemnie się ją maksuje, bo skill pointy (czyli takie wewnątrzgrowe osiągnięcia) zdobywa się szybko i w miarę bezboleśnie. Niestety, poza tym gra ma też beznadziejne osiągnięcia za kupienie wszystkiego i uzbieranie... miliona śrubek. W jednym przejściu zdobywa się około 100-150 tysięcy. Żeby "naturalnie" to zdobyć, trzeba przejść grę 6-7 razy. Ja wykorzystałem jeden z exploitów na zbieranie nieskończonej ilości śrubek, a i tak musiałem zostawić Vitę włączoną na 10 godzin, żeby ten milion się wbił. Bezsensowny grind dla samego grindu.

Z dwójką zero problemów. Wystarczy przejść grę, zrobić wszystkie skill pointy, zebrać wszystkie znajdźki oraz kupić i ulepszyć (jednokrotnie!) wszystkie bronie oraz zdrowie. Mega przyjemna gra, platyna wpadła w ok. 25 godzin. Zero grindu dzięki fantastycznemu mnożnikowi śrubek w nowej grze plus (tu nazwanej "challenge mode") - kiedy nie otrzymujesz obrażeń w walce, zbierasz nawet 20x więcej śrubek. Dzięki temu powtórne przejścia gry się nie nudzą, a walka pozostaje ekscytująca, bo na szali jest duża kasa. Jeśli ktoś zastanawia się, czy grać na Vicie czy na PS3 to ja jednak wybrałem PS3, bo na Vicie chodzenie na boki przypisane jest pod tylny panel dotykowy, co jest baaardzo niewygodne. Poza tym, fantastyczna gra.

Trójkę już zrobiłem dłuższy czas temu, więc następny będzie Ratchet: Deadlocked na PS3, ale na razie przerwa.
Ci użytkownicy podziękowali serafek5 za ten post (w sumie 8):
darkwindEjdrien.CypekQuoyqueYuvirialesoriusbikkittaeldawido159
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2014, o 21:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 33 razy
Kontakt:

Wow, wątek ma już ponad dwieście stron, mam nadzieję ze nie dodam tym komentarzem całej strony i ktoś go przeczyta. :D Kilka wpisów tutaj było inspiracją aby trochę podczas urlopu przyłożyć się do ukończenia 100% achivmentów w wybranych tytułach.

W czasie kiedy Elden Ring bije rekordy popularności, w trakcie urlopu udało się wbić 100% w OG Dark Souls Prepare to die edition oczywiście z modem fix, który poprawił aspekt techniczny gry. W pierwszą część wcześniej nie grałem, wiele godzin spędziłem w trójce, sporo w Scholar of the First Sin. Dwójka będzie na celowniku, tym razem od początku z poradnikami aby ograniczyć backtracking i tworzenie nowych gier +. Gdy piszę o backtrackingu to muszę przyznać i nie jest to żadne odkrycie, ale mapa w jedynce, a zwłaszcza w porównaniu do dwójki jest mega przemyślania, przez co używanie teleportu zastępowała mi znajomość mapy i okazyjne farmienie dusz na potworkach. Historia gry, jej odkrywanie przez opisy przedmiotów oraz krótkie dialogi z NPC nadają światu mega tajemniczości, uzupełnianie informacji o materiały na yt mega mnie wciągneły. Mam nadzieję ze doczekamy kiedys Demon’s Souls oraz Bloodborne na steam.
obraz_2024-08-14_114748371.png
obraz_2024-08-14_114748371.png (65.72 KiB) Przejrzano 5178 razy
Co do gier w których wbiłem wcześniej 100% i jestem z tego dumny:
Hotline Miami jedyna i dwójka - uważam ze fabuła jest przeciętna i trochę przereklamowana, natomiast muzyka, poziom trudności, stylistyka jak i przyjemność z rozbijania kolejnych pixelowych głów jest coś do czego człowiek lubi wieczorami powracać. Widać ze najpierw dobrze zapoznałem się z dwójką, a potem wróciłem do jedynki i achivmentów. :D
obraz_2024-08-14_115115533.png
obraz_2024-08-14_115115533.png (247.58 KiB) Przejrzano 5178 razy
Trochę w klimacie kolejny indy tytuł - Police Stories. Nie wciągnęło mnie tak jak Miami, ale przyjemny tytuł.
Zrzut ekranu 2024-08-14 115250.png
Zrzut ekranu 2024-08-14 115250.png (144.38 KiB) Przejrzano 5178 razy
Z gier gdzie mam jeszcze 100% no to oczywiście tytuły od Telltale. W mojej ocenie im nowsze tym mniej ciekawe, achivmenty nie są wymagające bo odkrywa się je zwykle w pierwszym przejściu gry, ewentualnie uzupełniając o inne decyzje w drugim przejściu gry. Mam jeszcze kilka dla przejścia więc pewnie dla uzupełnienia achivmentów kiedyś je ogram.
obraz_2024-08-14_115634997.png
obraz_2024-08-14_115634997.png (226.73 KiB) Przejrzano 5178 razy
obraz_2024-08-14_115722477.png
obraz_2024-08-14_115722477.png (127.61 KiB) Przejrzano 5178 razy
obraz_2024-08-14_115810055.png
obraz_2024-08-14_115810055.png (367.92 KiB) Przejrzano 5178 razy
Mam jeszcze dwa tytuł, jakiś clicker którego chyba jedynym celem są właśnie achivmenty w dużej ilości, oraz przyjemny horror Soma, który mnie wciągnął na dwa wieczory i polecam.
obraz_2024-08-14_120005474.png
obraz_2024-08-14_120005474.png (57.89 KiB) Przejrzano 5178 razy
obraz_2024-08-14_120040912.png
obraz_2024-08-14_120040912.png (111.84 KiB) Przejrzano 5178 razy
Nie wiem jak traktować przypadek CS 2. Pamiętam ze przed aktualizacją z wersji GO, tytuł miał wiele achivmentow tak jak Source. Nie miałem 100%, jakieś 95% z pominięciem wyścigów zbrojeń. Pomijając aspekt techniczny i to ze stare komputery na których GO działał już nie radzą sobie z CS 2, jest jeszcze jeden problem ze Velve zastąpił pozycje zamiast wydać drugą grę - zniknięcie starych achivmentów i zastąpienie jednym za bodaj uruchomienie gry. Żal graczy którzy spędzili wiele godzin na klasycznych mapkach oraz w niszowych trybach aby zrobić 100%. :/

Jeszcze jedna ciekawostka - oczywiście tutaj nie mam 100%, ale mam jeden rzadki achivment i byłbym skory osiągnąć wszystkie 452, ale jest jeden problem. Z racji iż trzy achivmenty były dostępne tylko w czasie eventu Make war not love, są one zablokowane i nie można ich odblokować. Tak więc jeżeli ktoś ma tylko jeden z trzech tak jak ja to może zapomnieć o 100% w grze. Sega oczywiście ma problem gdzieś, mimo ze COH2 był długo wspierany i nawet otrzymał kilka lat temu DLC w formie skórek z akcji charytatywnej to wraz z wypuszczeniem trzeciej odsłony, wiele wskazuje ze producent zapomniał o dwójce, mimo ze gra ma kilka tysięcy stałych graczy i regularnie więcej osób gra niż w trójkę. :D
obraz_2024-08-14_120621990.png
obraz_2024-08-14_120621990.png (84.88 KiB) Przejrzano 5178 razy
Ze strategii sagi, pochwalę się jeszcze jednym osiągnięciem gdyż jest najrzadsze na moim profilu, było bodaj za obronę fortu w bitwie pod Alesią, która jest uznawana za jeden z największych przejawów geniuszu Juliusza Cezara.
1241241234.png
1241241234.png (302.66 KiB) Przejrzano 5178 razy
Ci użytkownicy podziękowali hoopek_10 za ten post (w sumie 13):
darkwindBrossaalesoriusEjdrien.LeniwyJohnQuoyquebikkittaYuviripioytyrkubicz i jeszcze 3 użytkowników
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1216
Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 139 razy
Kontakt:

@hoopek_10
o kurde 150h na wbicie 100% w ds prepare , ile ty ng+ robiles 30 ?;D
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 860
Rejestracja: 23 lis 2015, o 16:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 122 razy
Podziękowania: 472 razy
Kontakt:

Doors: Paradox

Przyjemne klikadełko logiczne, a do tego łatwa setunia. Polecam.
Załączniki
doors100.jpg
doors100.jpg (67.5 KiB) Przejrzano 4742 razy
Ci użytkownicy podziękowali SK4ND4L za ten post (w sumie 9):
darkwindpioytyrbikkittaLeniwyJohnYuviriQuoyquemario0480Ejdrien.eldawido159
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 239
Rejestracja: 16 sty 2016, o 16:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 303 razy

Bardzo przyjemna setka, a gierkę uwielbiam. Wymagana przepustka sezonowa/dlc fabularne do wymaksowania.
dead island 2.png
dead island 2.png (763.78 KiB) Przejrzano 4633 razy
Ci użytkownicy podziękowali patrykem17 za ten post (w sumie 8):
Ejdrien.bikkittaYuviridarkwindForman08SK4ND4LQuoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 68
Rejestracja: 6 kwie 2019, o 12:48
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 219 razy
Podziękowania: 123 razy

  • Tinkerlands: A Shipwrecked Adventure - Taki Forager, darmowy prolog, wlicza się w statystyki
tinkerlands.png
tinkerlands.png (106.76 KiB) Przejrzano 4210 razy
Ci użytkownicy podziękowali LeniwyJohn za ten post (w sumie 6):
bikkittaEjdrien.SK4ND4LYuviriQuoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 860
Rejestracja: 23 lis 2015, o 16:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 122 razy
Podziękowania: 472 razy
Kontakt:

A Juggler's Tale

Giereczka przypominająca A Little Nightmares, Inside czy Planet Alpha, tylko że znacznie krótsza, ale za to do kupienia dosłownie za grosze. Jak ktoś lubi tego typu gierki to warto sprawdzić.
Załączniki
ajugglerstale.jpg
ajugglerstale.jpg (66.5 KiB) Przejrzano 3904 razy
Ci użytkownicy podziękowali SK4ND4L za ten post (w sumie 7):
alesoriusbikkittaYuviriEjdrien.LeniwyJohnQuoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 139
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 23:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 182 razy
Podziękowania: 179 razy
Kontakt:

God of War Ragnarok. Ogólnie bardzo fajna gra, trzyma poziom, choć twórcy nie wymyślają tu koła na nowo. Poza tym, że są etapy, gdzie gra się Atreusem (jest ich dość sporo w sumie) i mamy nowych kompanów w trakcie niektórych misji oraz dostajemy nową broń, to jest to po prostu więcej tego samego. Na plus wielki finał na końcu. Coś, czego pewnie brakowało w GoWie z 2018. Moja jedyna refleksja i zarzut co do fabuły taki, że geez, Atreus jest czasem tak naiwny, żeby nie powiedzieć głupi (w końcu jest dzieckiem), że z zażenowania musiałem z trzy razy zakrywać sobie twarz. xd

Miałem nawet dwa takie momenty fabularne, które naprawdę mnie wzruszyły. Tu będą spojlery, więc je ukryłem:
Spoiler:pokaż

Co do samych osiągnięć, to czyszczenie mapy, głównie wpadają same. Najtrudniejsze jest pokonanie Króla Berserków i pokonanie Gna, zbuntowanej Królowej Walkirii. Platyna raczej z tych przyjemniejszych. Nawet próby Muspelheimu nie są tu trudne (w GoW z 2018 mam wrażenie, że były trudniejsze). Grałem na normalu.

Valhalla nieco bardziej tricky. Poza przejściem fabuły (z tego co pamiętam to było 5 albo 6 przejść do samego końca), co polecam, bo w sumie dopełnia fabułę podstawki, to dodatkowo trzeba zrobić 9 zadań biegłości (które same wpadają, ale warto może od początku zwrócić uwagę, co trzeba zrobić, żeby po przejściu dodatku nie farmić), zdobyć 15 tys. ulotnego echa w trakcie jednej próby (łatwo wpada pod koniec gry), stoczyć walkę na Forum (odblokowuje się pod koniec dodatku) i znaleźć 3 klucze kapitana (one leżą zaraz na początku jak się wkracza do Valhalli - po prostu trzeba jeszcze 3 razy przejść próby). No i jest jeszcze trofeum za przejście przez każdy świat, ale to też powinno samo wpaść, jeśli się używa różnych drzwi w trakcie przechodzenia. Ogólnie easy, łatwa platynka i łatwe 100%. Całość zajęła mi 66 godz.
Załączniki
Przechwytywanie.JPG
Przechwytywanie.JPG (40.44 KiB) Przejrzano 3834 razy
Ci użytkownicy podziękowali alesorius za ten post (w sumie 6):
bikkittaYuviriSK4ND4LEjdrien.Quoyqueeldawido159
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 239
Rejestracja: 16 sty 2016, o 16:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 303 razy

Grałem w dniu premiery i gra działała wówczas koszmarnie, pomimo posiadania konfiguracji z zalecanych w opisie produktu, więc sobie po prostu odpuściłem. Dzisiaj sprzęt już zmieniony, a sama gra wyszła w ostatecznej edycji, w dodatku informacje o powstawaniu dwójki dały kopa do ruszenia ponownie do Zony. Ostatecznie gra mnie wkręciła. :macha: Osiągnięcia proste, odblokowują się zgodnie z postępami fabuły, tylko najważniejsze, to fabułę w umiejętny sposób poprowadzić żeby sobie nie zablokować śledztw z tablicy - w grze mamy możliwość zmiany decyzji poprzez śmierć w specjalnym "sarkofagu", chociaż ja tutaj nie musiałem eksperymentować, bo udało mi się dokonać odpowiednich wyborów za pierwszym razem.. ;)
chernobylite.png
chernobylite.png (27.75 KiB) Przejrzano 3649 razy
Ci użytkownicy podziękowali patrykem17 za ten post (w sumie 7):
Ejdrien.bikkittadarkwindYuviriQuoyqueLeniwyJohneldawido159
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 4013
Rejestracja: 8 lis 2014, o 14:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 401 razy
Podziękowania: 876 razy
Kontakt:

puzzle

Obrazek


porównywanie różnic na planszach w 3d

Obrazek

Obrazek


łamigłówki

Obrazek
Ci użytkownicy podziękowali Hildunio za ten post (w sumie 7):
QuoyquebikkittadarkwindYuviriLeniwyJohnEjdrien.eldawido159
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 574
Rejestracja: 4 lis 2018, o 18:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: HU+DU=HIV
Discord: perpanicz
Podziękował: 81 razy
Podziękowania: 303 razy
Kontakt:

Dzień dobry.
Załączniki
c1pk4.png
c1pk4.png (134.9 KiB) Przejrzano 2819 razy
Ci użytkownicy podziękowali Per Panicz za ten post (w sumie 7):
darkwindYuviriLeniwyJohnbikkittaQuoyqueEjdrien.eldawido159
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2016, o 22:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 22 razy
Kontakt:

Screenshot 2024-08-25 114715.png
Screenshot 2024-08-25 114715.png (103.62 KiB) Przejrzano 2657 razy
klasyk, nie trzeba nic więcej mówić
Ci użytkownicy podziękowali kqlyS za ten post (w sumie 9):
BrossadarkwindLeniwyJohnbikkittaYuviriQuoyquemario0480Ejdrien.eldawido159
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 712
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:35
Płeć: Kobieta
Podziękował: 80 razy
Podziękowania: 208 razy
Kontakt:

kliker
b.JPG
b.JPG (11.68 KiB) Przejrzano 2137 razy
znajdowanie różnic w 3D
hl.JPG
hl.JPG (16.28 KiB) Przejrzano 2137 razy
łamigówka z otwieraniem drzwi
dp.JPG
dp.JPG (19.38 KiB) Przejrzano 2137 razy
Ci użytkownicy podziękowali Jumsala za ten post (w sumie 8):
darkwindEjdrien.YuviriQuoyquekqlySbikkittaLeniwyJohneldawido159
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 54
Rejestracja: 8 cze 2018, o 17:16
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 73 razy

Zajęło to praktycznie 1.5 miesiąca.
Obrazek
Ci użytkownicy podziękowali vertus za ten post (w sumie 10):
bikkittadarkwindkqlySLeniwyJohnQuoyqueTakelotxardasYuviriEjdrien.eldawido159
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 471
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 17:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 323 razy
Podziękowania: 338 razy
Kontakt:

vertus pisze: 27 sie 2024, o 16:25 Zajęło to praktycznie 1.5 miesiąca.
Też wziąłem Forzę na promce w momencie ogłoszenia wycofania ze sprzedaży, mam już wbite osiągnięcia związane z playlistą sezonową i teraz ogrywam sobie powoli bo już nic nie przepadnie. Masz jakieś pro tipy na tego calaczka o których warto wiedzieć? Na przykład najlepiej wbijać fotki 200 unikalnych samochodów podczas wyścigów na linii startu - wpadają też auta botów.
ODPOWIEDZ