Opinie o stronie

Dyskusja o wszystkim co dotyczy Łowcygier.pl
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 368
Rejestracja: 20 lut 2013, o 08:52
Podziękował: 731 razy
Podziękowania: 206 razy
Kontakt:

remike pisze: 24 paź 2022, o 15:44 Dodaliśmy dark mode na forum :) https://lowcygier.pl/administracja/ciem ... cygier-pl/
Bardzo ładnie i bardzo elegancko.
Natomiast nie wiem czy poprzednio nie zauważyłem czy też dopiero teraz dodaliście czas kiedy ktoś podziękował ale wydaje się to trochę zbędne.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 860
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 289 razy
Podziękowania: 459 razy
Kontakt:

Ta funkcjonalność musiała wjechać przy okazji aktualizacji silnika forum :) Sprawdzę jutro czy da się to wyłączyć, jeśli Wam to będzie przeszkadzać :)
Ci użytkownicy podziękowali Seyonne za ten post:
darkwind
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 228
Rejestracja: 3 lis 2019, o 20:42
Podziękował: 81 razy
Podziękowania: 206 razy

Seyonne pisze: 24 paź 2022, o 17:00
GoodLuke pisze: 24 paź 2022, o 16:56 Nie wiem jak u innych, ale u mnie padding w nowym CSS rozjechał się
A na białym motywie jest wszystko ok?

A co do Disqusa, chyba nie ma takiej opcji (ale to niech się bardziej ogarnięci w temacie ode mnie wypowiedzą). Swego czasu kontaktowałem się z nimi osobiście, bo z poziomu konta stworzonego przez ŁG nie miałem dostępu do panelu moderacyjnego. Pytałem o jakiś sposób rozwiązania problemu, to... kazali mi korzystać z dwóch kont, albo przerzucić się na to stworzone przy pomocy maila. :)
Na białym mam to samo. Przeglądarka Firefox.

Zmieniłem się na Chrome, który nigdy wcześniej nie wchodził na ŁG i wszystko sprawnie działa, nawet czarny motyw.
Dziwne, pewnie jakiś cache trzyma.

Jeśli tylko u mnie, pewnie u mnie problem.

A ja usunąłem całe pytanie z Disqusem, bo uznałem, że to nie temat na ten wątek. Shit.
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

darkwind pisze: 24 paź 2022, o 17:01
remike pisze: 24 paź 2022, o 15:44 Dodaliśmy dark mode na forum :) https://lowcygier.pl/administracja/ciem ... cygier-pl/
Bardzo ładnie i bardzo elegancko.
Natomiast nie wiem czy poprzednio nie zauważyłem czy też dopiero teraz dodaliście czas kiedy ktoś podziękował ale wydaje się to trochę zbędne.
Wyłączyłem wyświetlanie czasu przy podziękowaniach.
Ci użytkownicy podziękowali rob006 za ten post (w sumie 2):
darkwindjobjoxPL
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

GoodLuke pisze: 24 paź 2022, o 16:56 Nie wiem jak u innych, ale u mnie padding w nowym CSS rozjechał się
Obrazek
Sprawdź czy teraz jest OK.
Ci użytkownicy podziękowali rob006 za ten post:
GoodLuke
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 228
Rejestracja: 3 lis 2019, o 20:42
Podziękował: 81 razy
Podziękowania: 206 razy

rob006 pisze: 24 paź 2022, o 17:37 Sprawdź czy teraz jest OK.
Potwierdzam, wszystko jest teraz OK. Wszystko wróciło do normy
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 368
Rejestracja: 20 lut 2013, o 08:52
Podziękował: 731 razy
Podziękowania: 206 razy
Kontakt:

NIe wiem czy to design czy bug ale komentarze pod postami na głównej nagle zrobiły się strasznie duże, da się to jakoś zmniejszyć? Zdjęcia profilowe i nazwy użytkowników są za duże w porównaniu do tekstu komentarza.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1160
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 16:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 280 razy
Podziękowania: 288 razy
Kontakt:

Pewnie update Disqusa,.
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

Komentarze są obsługiwane przez Disqusa i nie mamy za bardzo kontroli nad tym jak wyglądają. Jeśli ktoś chce podzielić się feedbackiem odnośnie tej zmiany, to można spróbować tutaj: https://blog.disqus.com/the-disqus-comm ... qus_thread
Ci użytkownicy podziękowali rob006 za ten post:
darkwind
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 16:30
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 0

rob006 pisze: 13 gru 2022, o 12:20 Komentarze są obsługiwane przez Disqusa i nie mamy za bardzo kontroli nad tym jak wyglądają. Jeśli ktoś chce podzielić się feedbackiem odnośnie tej zmiany, to można spróbować tutaj: https://blog.disqus.com/the-disqus-comm ... qus_thread
Co prawda na produkcję się to nie zda bo jako transformacja scale zostawi wolne miejsce pod komentarzami o rozmiarze 20% pierwotnej wysokości ale gdyby ktoś chciał skorzystać to może dodać do łowców (w rozszerzeniu stylebot lub odpowiedniku) taki bloczek css:

#comments{
scale: 0.8;
transform-origin: 0 0;
width: 125%;
}

Wygląda znacznie lepiej
Załączniki
obraz_2022-12-13_171456805.png
obraz_2022-12-13_171456805.png (268.7 KiB) Przejrzano 5389 razy
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 58
Rejestracja: 8 paź 2013, o 21:04
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 5 razy

lol
Załączniki
Screenshot 2023-03-31 at 16-44-05 bq Łowcy Gier.png
Screenshot 2023-03-31 at 16-44-05 bq Łowcy Gier.png (81.67 KiB) Przejrzano 4830 razy
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 621
Rejestracja: 31 gru 2017, o 23:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 89 razy
Podziękowania: 2258 razy

Nie widzę tu nic śmiesznego, strona tylko zyska na publicystyce, a newsy z promkami na pewno przez to nie zaczną rzadziej występować. Jak to się mówi - kto nie idzie do przodu, ten się cofa.
Ci użytkownicy podziękowali Arbiter Elegancji za ten post (w sumie 3):
rob006PiopluHardkor
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 58
Rejestracja: 8 paź 2013, o 21:04
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 5 razy

Łowcy utrzymują się z procencika od sprzedaży w keyshopach z referalla. Nie jest to dużym problemem przy sprzedaży doładowań. Przy recenzji gry jest oczywisty konflikt interesów pomiędzy kupującym oczekującym obiektywnej treści a piszącym którego praca i wypłata zależy od liczby jeleni przekonanych by kupić grę z linka pod recenzją.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 860
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 289 razy
Podziękowania: 459 razy
Kontakt:

Bez obaw :) Strona ulegnie pewnemu przebudowaniu, więc treści nie będą się ze sobą gryzły. Promki wciąż będą najważniejsze i to one będą dominować na stronie, ale przy okazji wzrośnie też liczba aktualności i treści publicystycznych. Jak to mówią "kto się nie rozwija, ten się cofa", więc nie możemy spocząć na laurach. Niemniej, na razie dajcie nam, proszę, czas, by przekuć wizję w rzeczywistość, bo staramy się ogarnąć to tak, by i wilk był syty i owca cała :)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 77
Rejestracja: 10 sty 2014, o 21:30
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 110 razy

LyIT pisze: 31 mar 2023, o 19:24 Łowcy utrzymują się z procencika od sprzedaży w keyshopach z referalla. Nie jest to dużym problemem przy sprzedaży doładowań. Przy recenzji gry jest oczywisty konflikt interesów pomiędzy kupującym oczekującym obiektywnej treści a piszącym którego praca i wypłata zależy od liczby jeleni przekonanych by kupić grę z linka pod recenzją.
Z tym że nie wcale nie jesteśmy ewenementem. Opiniotwórcze serwisy, które dostarczają głównie newsy, recenzje i publicystykę, od dawna zarabiają na afiliacji, tylko to się tak nie rzuca w oczy, kiedy, przykładowo, ratio publicystka - promocje wynosi 9:1. Na ŁG proporcje będą odwrócone, więc pełni rozumiem Twój punkt widzenia. Sami od miesięcy głowimy się jak to ugryźć, żeby każdy był zadowolony. Co by się nie działo, Łowcy Gier nadal skupiać się będą przede wszystkim na promocjach.

Poza tym, recenzje i opinie z definicji NIE SĄ obiektywne. To jest domena stricte informacyjnych newsów. Nie wiem czy zauważyliście, ale od dawna na łamach ŁG pojawiają się topki i felietony pisane czysto subiektywnie. Niemniej dołożymy wszelkich starań, żeby wszystkie subiektywne treści były jak najbardziej rzetelne. :piwo:
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 262
Rejestracja: 15 mar 2017, o 17:46
Podziękował: 184 razy
Podziękowania: 307 razy

Ledwo się człowiek przyzwyczaił do zaktualizowanego wyglądu, to znowu zmiany w layoucie xD Zaledwie dwa newsy widoczne na lapku 15″ w rozdzielczości Full HD i trzy na monitorze 24″ w tej samej rozdziałce to tak średnio bym powiedział, wygląda, jakbym miał włączone coś na wzór windowsowych ułatwień dostępu. Całość da się przeglądać w miarę komfortowo dopiero na oddaleniu o ok. 20-30%.

Na duży plus za to wersja mobilna.
Ostatnio zmieniony 8 sie 2023, o 18:29 przez Haazheel, łącznie zmieniany 3 razy.
Ci użytkownicy podziękowali Haazheel za ten post (w sumie 8):
RaiLToxiczoSeyonnekmptkrruk1SorinesTheLastJediNosterex
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 347
Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 25 razy

Nowy wygląd boxa z newsem jest znacznie gorszy od tego co było wcześniej. Zdecydowanie za duże fonty, line-heighty, i paddingi. To wszystko jest takie wielkie, że faktycznie wygląda, tak jak pisze przedmówca, jakby był włączony jakiś zoom dla niedowidzących xD
Ci użytkownicy podziękowali RaiL za ten post (w sumie 8):
SeyonneAngrenborDomen122krruk1Toxiczoszymon257SorinesNosterex
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 291
Rejestracja: 1 paź 2013, o 17:17
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 6 razy
Kontakt:

Zgadzam się, gdy zobaczyłem po raz pierwszy nowy wygląd pomyślałem że przez przypadem zrobiłem zbliżenie, zdecydowanie za duże są te kafelki
Ci użytkownicy podziękowali Domen122 za ten post:
RaiL
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 561
Rejestracja: 23 mar 2019, o 11:47
Podziękował: 375 razy
Podziękowania: 417 razy
Kontakt:

A swoją drogą to zawsze było takie grube? Może nigdy wcześniej nie zwróciłem na to uwagi ale teraz jak patrzę to strasznie grube i nieostre te pogrubienia
Załączniki
hfugoyr.jpg
hfugoyr.jpg (60.75 KiB) Przejrzano 3677 razy
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 868
Rejestracja: 16 sie 2014, o 20:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 453 razy
Podziękowania: 379 razy
Kontakt:

Obrazek

To u mnie malutkie się zrobiło :E
Ci użytkownicy podziękowali Rapisher za ten post:
Takelot
ODPOWIEDZ