Opinie o stronie

Dyskusja o wszystkim co dotyczy Łowcygier.pl
Awatar użytkownika
Administrator
Discord: remike#9022
Podziękował: 576 razy
Podziękowania: 261 razy
Kontakt:

W tym temacie prosiłbym  o wasze opinie. Podoba się czy nie? Jak postrzegasz nasz serwis i czy masz zamiar często do niego wracać?
Awatar użytkownika
VIP
Podziękował: 121 razy
Podziękowania: 2 razy

Kurde, sam nie wiem co o tym myśleć. Niby wszystko fajnie, ale czegoś brakuje - czegoś czego nie znajdę gdzie indziej. Na razie to wygląda trochę mało czytelnie. Sam szczerze mówiąc nie mam ochoty przebijać się newsy. Same bundle, czasopisma, biedronka... O wszystkim już wiem z markolka, a i tak połowę tematów tam ignoruję, a na główną nie wchodzę. Może lepszym pomysłem byłby jakiś mocniejszy podział? Może jakieś opcje filtrowania newsów? Nie znam się na robieniu stron, więc nie wiem, czy coś takiego jest trudne do zrealizowania. Na razie mi to wygląda trochę na taki trochę schludniejszy rss i szczerze mówiąc - nie zachęca. Wszystkie informacje wyglądają na takie same. Może po prostu nie jestem waszym targetem, bo jestem kąsolóhem, ale mam też wrażenie, że agregator bundli nikogo nie przyciągnie. Nie wiem jakie macie ambicje. Chcecie być małym blogiem dla kilkunastu/kilkudziesięciu stałych czytelników i paru znajomych czy może wybić się na coś większego - polskie cheapass gamer? Ja szczerze mówiąc nie lubię dużych for. Zdecydowanie wolę te bardziej kameralne.
Awatar użytkownika
Administrator
Kontakt:

Kurde, sam nie wiem co o tym myśleć. Niby wszystko fajnie, ale czegoś brakuje – czegoś czego nie znajdę gdzie indziej.  
Kompendium recenzji CDA? Tabelki bundlowe? Portal rozdający przyzwoite gry na steamgifts? Nigdzie indziej tego nie znajdziesz, ale jeżeli cię to nie przekonuje, to już osobna sprawa. ;)