Eneba.com - temat ogólny
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Czy ktoś spotkał się tu jeszcze z problemem, że transakcja przez Przelewy24, za pośrednictwem przelewu bankowego kończy się błędem? I w rezultacie, mimo że pieniądze ubyły z konta, transakcja nie zostaje zatwierdzona. Nie wiem czy to kwestia serwisu czy mojego banku, ale w ciągu ostatniego półrocza zdarzyło się to u mnie dwukrotnie. I co ciekawe w obu przypadkach były to zakupy w keyshopach.
Teraz najlepsze, o ile pierwszy sklep umył w sprawie ręce, o tyle Eneba postanowiła skontaktować się z P24 by problem rozwiązać. Skończyło się to tak że po 18 dniach od dokonania zakupu system P24 zmienił status transakcji z "w trakcie realizacji" na "zrealizowana" czyli twierdzi że sklep dostał wpłatę. Eneba na to że ich system nie zaksięgował wpłaty, i koło się zamyka. Summa summarum przy pierwszym zakupie, zgodnie z regulaminem po miesiącu otrzymałem zwrot kwoty pomniejszonej o 2 zł, przy drugim straciłem kasę, czas, i co oczywiste nie otrzymałem zakupu.
Pewnie bym drążył sprawę dalej, ale minął miesiąc a dowodów na winę jednej czy drugiej strony nie mam, więc machłem ręką. Na szczęście nie straciłem dużo. Post piszę by ostrzec innych przed analogiczną sytuacją. Okazuję się że lepiej poczekać cierpliwie na zwrot od P24 niż otrzymać tego typu niedźwiedzią przysługę od sklepu.
Doklejam dowód wpłaty z konwersacji z P24.

Teraz najlepsze, o ile pierwszy sklep umył w sprawie ręce, o tyle Eneba postanowiła skontaktować się z P24 by problem rozwiązać. Skończyło się to tak że po 18 dniach od dokonania zakupu system P24 zmienił status transakcji z "w trakcie realizacji" na "zrealizowana" czyli twierdzi że sklep dostał wpłatę. Eneba na to że ich system nie zaksięgował wpłaty, i koło się zamyka. Summa summarum przy pierwszym zakupie, zgodnie z regulaminem po miesiącu otrzymałem zwrot kwoty pomniejszonej o 2 zł, przy drugim straciłem kasę, czas, i co oczywiste nie otrzymałem zakupu.
Pewnie bym drążył sprawę dalej, ale minął miesiąc a dowodów na winę jednej czy drugiej strony nie mam, więc machłem ręką. Na szczęście nie straciłem dużo. Post piszę by ostrzec innych przed analogiczną sytuacją. Okazuję się że lepiej poczekać cierpliwie na zwrot od P24 niż otrzymać tego typu niedźwiedzią przysługę od sklepu.
Doklejam dowód wpłaty z konwersacji z P24.

- Posty: 160
- Rejestracja: 4 lip 2013, o 10:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 12 razy
- Podziękowania: 21 razy
- Kontakt:
Też z 2-3 razy na Enebie, korzystając z Przelewy24, płatność z jakiegoś powodu nie przeszła. Co frustrujące, po takiej próbie nie ma żadnego śladu w profilu, mimo, iż w systemie już tak - np. nie można było skorzystać drugi raz z danej oferty Flash Deals na tym samym koncie.
W obydwu przypadkach ticket, spisane numerki z Przelewy, po czasie trafił pełen zwrot. W jednej sytuacji domagałem się realizacji zamówienia, klucz został wysłany później.
Tego samego dnia kupno gry za ok. 10zł przeszło, za 60zł już nie - polecam używać Paypala.
W obydwu przypadkach ticket, spisane numerki z Przelewy, po czasie trafił pełen zwrot. W jednej sytuacji domagałem się realizacji zamówienia, klucz został wysłany później.
Tego samego dnia kupno gry za ok. 10zł przeszło, za 60zł już nie - polecam używać Paypala.
- Ci użytkownicy podziękowali DoktorBartas_PL za ten post:
- MDA
Sprawa zakończona. Pieniądze odzyskałem. Co prawda po 1,5 miesiąca ale ostatecznie Eneba zlokalizowała wpłatę i dostałem zwrot. Tak że plus za obsługę klienta i uczciwość. Mimo wszystko następnym razem gdyby wyniknęły takie cyrki z przelewem przez P24, poczekam spokojnie miesiąc na zwrot nie zgłaszając problemu sklepowi.
Witam witam całe forum. Mam do was pytanie i problem z nim zwiazany. Pierwszy raz skorzystałem z promocji od Eneby z kodem na "lowcyhot" kupując kartę podarunkowa 200BRL. Wyszło po rabacie jakies 139zl. Dostałem kod na Eneba wszystko fajnie do momentu kiedy chciałem ją aktywować. Okazało się że chce mi doładować tylko 100BRL. Zmieniłem wczesniej Adres rozliczeniowy na Brazil tak jak mieliście w opisie na łowcy. Pisalem na support do Eneba odpisali mi zebym wyslal im dokładne zdjęcia (nie z telefonu tylko z PC) i od dwóch dni jest cisza. Mam pytanko jak się z nimi kontaktować? Odpisać na e-maila jak mi odpisali czy poprzez ich stronę? Założyłem juz 2tematy sporne i cisza. Dzięki za pomoc forum !!
- Posty: 413
- Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 114 razy
- Kontakt:
Odradzam zakupy na Eneba - karta, którą dostałem nie działała (błędny kod) a Eneba robi fikołki jak może byle tylko nie oddać 7.71 PLN. Strona wyświetliła kod a po chwili powitało mnie coś takiego:Martinso pisze: 4 lip 2021, o 18:06 Witam witam całe forum. Mam do was pytanie i problem z nim zwiazany. Pierwszy raz skorzystałem z promocji od Eneby z kodem na "lowcyhot" kupując kartę podarunkowa 200BRL. Wyszło po rabacie jakies 139zl. Dostałem kod na Eneba wszystko fajnie do momentu kiedy chciałem ją aktywować. Okazało się że chce mi doładować tylko 100BRL. Zmieniłem wczesniej Adres rozliczeniowy na Brazil tak jak mieliście w opisie na łowcy. Pisalem na support do Eneba odpisali mi zebym wyslal im dokładne zdjęcia (nie z telefonu tylko z PC) i od dwóch dni jest cisza. Mam pytanko jak się z nimi kontaktować? Odpisać na e-maila jak mi odpisali czy poprzez ich stronę? Założyłem juz 2tematy sporne i cisza. Dzięki za pomoc forum !!
Strona ma błędy a wsparcie na zgłoszenie błędu... nie reaguje, omija temat jak może. W regulaminie mają, że nie chcą od ciebie danych wrażliwych... a po chwili tego wymagają (wbrew własnemu regulaminowi) i warunkują rozwiązanie problemu od dostarczenia tego. I jeszcze koleś mi pisze, że mogę śmiało wszystko wysyłać - moje dane są bezpieczne! Tak, mega bezpieczne w waszym dziurawym systemie gdzie nawet zamówienia ot tak znikają z panelu użytkownika a na zgłoszenia błędów serwisu nikt nie reaguje i udaje, że ich nie ma.
Jeśli ktoś lubi wieczną i niekończącą się korespondencję w temacie zwrotu niedziałających kodów, to na 100% polecam Eneba:
Kodu nie idzie podejrzeć, bo wali błędem za każdym razem. Zgłosić też jest to problem jako reklamację ponieważ... nie wyświetla zakupu w panelu użytkownika. Po kilku dniach korespondencji zgłosiłem spór Paypal - odpowiedzieli... że błąd jest dlatego, że rozpocząłem spór na Paypal. Załączam do sporu naszą korespondencję, gdzie jasno widać, że przesłałem im ten błąd od razu po zakupie a oni... słowem się do tego nie odnoszą i tylko ciągle jak mantra powtarzają, że to wskutek rozpoczęcia sporu (tydzień po zakupie) choć na zrzutach ekranu widać historię przesłanej poczty i dokładnie widać termin zgłoszenia błędu.
To już drugi taki problem z zakupem u nich. Poprzednio też nie dostałem kodu (do zakupionej gry) i musiałem się o to upominać. Po 2-3 tygodniach odzyskałem wtedy kasę i ich wytłumaczeniem było, że sprzedali więcej kodów niż posiadali. Ludzie! Kto wam ten system projektował - gość, który jeszcze nie ukończył podstawówki?
Zakup czegokolwiek (w tym doładowania konta) na Eneba to jedna wielka loteria. Dostaniesz działający kod - ok. Dostaniesz błędny/niedziałający - zapewne nie oddadzą ci pieniędzy albo będą robić pod górkę jak tylko mogą by nie oddać ci należności.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2021, o 21:57 przez HAKIMODO, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 413
- Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 114 razy
- Kontakt:
Na bodaj trzy zakupy na Eneba jeden się powiódł.
Drugi reklamowany bo mieli jakiś błąd w systemie. Po długiej korespondencji z dużymi oporami (choć sami przyznali, że to problem po ich stronie!) zwrócili kasę.
Trzeci - historia powyżej - właśnie się toczy w postaci sporu na Paypal. O misterną kwotę w wysokości 7.71 PLN.
Jak ja się cieszę, że kupiłem najtańsze doładowanie zamiast najdroższego! Wymagają grom wie czego w celu weryfikacji tego zakupu - to przy zakupie drogiej karty pewnie zechcą badania krwi i testu na covid.
Odradzam zakupy na Eneba - prawie zawsze jest jakiś problem. Tak czytam teraz historię zgłoszeń innych osób w tym wątku i widzę, że ciągle są jakieś dziwne akcje.
Drugi reklamowany bo mieli jakiś błąd w systemie. Po długiej korespondencji z dużymi oporami (choć sami przyznali, że to problem po ich stronie!) zwrócili kasę.
Trzeci - historia powyżej - właśnie się toczy w postaci sporu na Paypal. O misterną kwotę w wysokości 7.71 PLN.
Jak ja się cieszę, że kupiłem najtańsze doładowanie zamiast najdroższego! Wymagają grom wie czego w celu weryfikacji tego zakupu - to przy zakupie drogiej karty pewnie zechcą badania krwi i testu na covid.
Odradzam zakupy na Eneba - prawie zawsze jest jakiś problem. Tak czytam teraz historię zgłoszeń innych osób w tym wątku i widzę, że ciągle są jakieś dziwne akcje.
To ja z innej beczki, zakupiłem kod do gry The Ascent na X'a, przedpremierowo, gra wystarowała 29.07.2021. Jednak kodu do tej pory nie mogę pobrać, sklep spóźnia się z wysłaniem klucza. Czy ktoś miał kiedyś taki przypadek z zakupem klucza przedpremierowo na tej stronie?
*problem rozwiązany, zgłosiłem reklamacja, po dwóch dniach otrzymałem klucz. Muszę przyznać, że Eneba jednak szybko reaguje na zgłoszenia. Chyba, że miałem akurat takie szczęście, hehe...
*problem rozwiązany, zgłosiłem reklamacja, po dwóch dniach otrzymałem klucz. Muszę przyznać, że Eneba jednak szybko reaguje na zgłoszenia. Chyba, że miałem akurat takie szczęście, hehe...
- Posty: 184
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 00:50
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 170 razy
- Podziękowania: 125 razy
- Kontakt:
Wczoraj kupowałem gre na Eneba (korzystając z enebowych wtorków) i w trakcie opłacania zmieniła się nieznacznie cena. Konto na Enebie nie zarejestrowało zakupu.
Jednakże teraz na koncie bankowym mam nierozliczona pobrana sumę po zmianie, na PayPalu mam preautoryzacje z dopiskiem, że w razie anulowania, to zwrócą kasę.
Pytanie takie: z supportem Eneby po angielsku czy też po polsku można się dogadać w razie gdyby transakcja nadal wisiała w niebycie?
Edit: Wyszło na to, że nic nie pobrało, wszystko się cofnęło i jest oki. Grę jeszcze raz kupiłem w następny wtorek, nie mając już problemu.
Jednakże teraz na koncie bankowym mam nierozliczona pobrana sumę po zmianie, na PayPalu mam preautoryzacje z dopiskiem, że w razie anulowania, to zwrócą kasę.
Pytanie takie: z supportem Eneby po angielsku czy też po polsku można się dogadać w razie gdyby transakcja nadal wisiała w niebycie?
Edit: Wyszło na to, że nic nie pobrało, wszystko się cofnęło i jest oki. Grę jeszcze raz kupiłem w następny wtorek, nie mając już problemu.
Ostatnio zmieniony 2 wrz 2021, o 23:45 przez loginnuss, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 1229
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Greater Poland
- Podziękował: 47 razy
- Podziękowania: 67 razy
- Kontakt:
''Wygląda na to, że cena uległa zmianie, gdy przedmiot był w koszyku. Spróbuj ponownie.''
Za każdym razem mam ten komunikat jak próbuję zapłacić. Jakiś pomysł?
Za każdym razem mam ten komunikat jak próbuję zapłacić. Jakiś pomysł?
Witam wszystkich.
Wczoraj kupiłem 3 subskrypcje tak jak w załączniku. Okazało się że wszystkie posiadają ten sam key i w dodatku zostały już wykorzystane. Spotkał się ktoś już z takim czymś?
Pozdrawiam
Wczoraj kupiłem 3 subskrypcje tak jak w załączniku. Okazało się że wszystkie posiadają ten sam key i w dodatku zostały już wykorzystane. Spotkał się ktoś już z takim czymś?
Pozdrawiam
- Załączniki
-
- Screenshot_20210915-221345_Brave.jpg (773.52 KiB) Przejrzano 12110 razy
- Posty: 366
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 86 razy
- Podziękowania: 73 razy
https://lowcygier.pl/keyshopy/prototype ... l-w-eneba/ ta gra ma dopisek RU ?
- Posty: 287
- Rejestracja: 3 sty 2020, o 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 342 razy
- Podziękowania: 144 razy
- Kontakt:
Może to tylko u mnie ale ostatnio za każdym razem jak chce użyć jakiegoś kuponu to oczywiście nie działa, czyszczę ciasteczka to potem problem z zalogowaniem i trzeba kombinować na 3 przeglądarkach aż w końcu gdzieś pójdzie. Nie kupuję pierwszy raz ale widać że coś zmienili żeby z tych kodów nie dało się prawie korzystać... Chyba czas odpocząć od zakupów na tej enebie bo czas jakie trzeba poświęcić żeby "zaoszczędzić" te kilka zł jest niewspółmierny do oszczędności.
witam mam problem i nie wiem co robić. chciałem zakupić karty podarunkowe 2x100zł, chciałem wykonać przelew na 160zł. Z konta ściągnęło 171zł z groszami, a u eneby zostało anulowane. I nie za bardzo wiem co robić.
- Załączniki
-
- przelewy24.png (55.88 KiB) Przejrzano 10856 razy
- Posty: 413
- Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 114 razy
- Kontakt:
Z nimi jest zawsze kłopot gdy starasz się odzyskać kasę w przypadku problemów.
Ze mną się ostatnio kłócili - to okazało się, że postępują niezgodnie ze swoim regulaminem - a jeśli nie spełnisz ich żądań (choć w regulaminie mają napisane, że o wskazane dane nie poproszą) i nie doślesz im czego proszą - to odmawiają zwrotu kasy. Mają tam taki *klikklak*, że ostatnio wysłali mi nawet fakturę wystawioną na dane całkowicie innej osoby. Takie tam panuje bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych XD
Proponuję skorzystać z jakiegokolwiek innego sklepu - mniej stracisz czasu i nerwów. Tu nie warto robić zakupów.
Ze mną się ostatnio kłócili - to okazało się, że postępują niezgodnie ze swoim regulaminem - a jeśli nie spełnisz ich żądań (choć w regulaminie mają napisane, że o wskazane dane nie poproszą) i nie doślesz im czego proszą - to odmawiają zwrotu kasy. Mają tam taki *klikklak*, że ostatnio wysłali mi nawet fakturę wystawioną na dane całkowicie innej osoby. Takie tam panuje bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych XD
Proponuję skorzystać z jakiegokolwiek innego sklepu - mniej stracisz czasu i nerwów. Tu nie warto robić zakupów.
- Ci użytkownicy podziękowali HAKIMODO za ten post (w sumie 2):
- cierdek • eldawido159
Hejka,
Chyba przespałem co nieco w związku z realizacjami kodów z Argentyny na koncie xbox. Mianowicie, posiadam klucz do gry z Argentyny, zakupiony w sklepie Eneba, który chciałem zrealizować na koncie Xbox - konto jest oczywiście PL. Niestety nie mogę tego dokonać, ponieważ pojawia się informacja, że wprowadzony klucz nie jest przeznaczony dla regionu europejskiego.
Czy jest jakaś możliwość, abym zrealizował ten klucz? Pomijając opcję utworzenia nowego konta w kraju argentyńskim.
Jeśli jednak nie ma żadnej możliwości to czy jest opcja, że sklep zwróci mi kasę, na podstawie reklamacji?
Chyba przespałem co nieco w związku z realizacjami kodów z Argentyny na koncie xbox. Mianowicie, posiadam klucz do gry z Argentyny, zakupiony w sklepie Eneba, który chciałem zrealizować na koncie Xbox - konto jest oczywiście PL. Niestety nie mogę tego dokonać, ponieważ pojawia się informacja, że wprowadzony klucz nie jest przeznaczony dla regionu europejskiego.
Czy jest jakaś możliwość, abym zrealizował ten klucz? Pomijając opcję utworzenia nowego konta w kraju argentyńskim.
Jeśli jednak nie ma żadnej możliwości to czy jest opcja, że sklep zwróci mi kasę, na podstawie reklamacji?
No właśnie chcę uniknąć tworzenia nowego konta z danymi kraju argentyńskiego. A forma zmiany regionu w systemie też mi jakoś nie pasuje - nie wiem czy nie utracę później konta poprzez blokadę...? Napisałem "reklamację" do sklepu, zobaczymy co z tego wyniknie, a nuż się uda i zwrócą kaskę. A jak nie, to trzeba będzie się jakoś pozbyć tego kodu, hehe.
*Edit;
No i jestem zmuszony sprzedać klucz do tej gry, Grimm Dawn wersja na Xbox'a, region - Argentyna. Myślę, że 50zł nie będzie złą ceną. Ktoś chętny?
*Edit;
No i jestem zmuszony sprzedać klucz do tej gry, Grimm Dawn wersja na Xbox'a, region - Argentyna. Myślę, że 50zł nie będzie złą ceną. Ktoś chętny?