Eneba.com - temat ogólny

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 77
Rejestracja: 8 kwie 2020, o 15:51
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

kupilem far cry prmal na enebie. tyle, ze mi sie pomylilo i wzialem na PC! kod mam na ubisoft. mozna to cofnac? albo moze ktos sie wymieni za cos na xboxa np. za kilka tych na 7 dni game passa.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 16
Rejestracja: 27 lis 2020, o 10:56
Podziękował: 0
Podziękowania: 7 razy

Czy ktoś spotkał się tu jeszcze z problemem, że transakcja przez Przelewy24, za pośrednictwem przelewu bankowego kończy się błędem? I w rezultacie, mimo że pieniądze ubyły z konta, transakcja nie zostaje zatwierdzona. Nie wiem czy to kwestia serwisu czy mojego banku, ale w ciągu ostatniego półrocza zdarzyło się to u mnie dwukrotnie. I co ciekawe w obu przypadkach były to zakupy w keyshopach.

Teraz najlepsze, o ile pierwszy sklep umył w sprawie ręce, o tyle Eneba postanowiła skontaktować się z P24 by problem rozwiązać. Skończyło się to tak że po 18 dniach od dokonania zakupu system P24 zmienił status transakcji z "w trakcie realizacji" na "zrealizowana" czyli twierdzi że sklep dostał wpłatę. Eneba na to że ich system nie zaksięgował wpłaty, i koło się zamyka. Summa summarum przy pierwszym zakupie, zgodnie z regulaminem po miesiącu otrzymałem zwrot kwoty pomniejszonej o 2 zł, przy drugim straciłem kasę, czas, i co oczywiste nie otrzymałem zakupu.

Pewnie bym drążył sprawę dalej, ale minął miesiąc a dowodów na winę jednej czy drugiej strony nie mam, więc machłem ręką. Na szczęście nie straciłem dużo. Post piszę by ostrzec innych przed analogiczną sytuacją. Okazuję się że lepiej poczekać cierpliwie na zwrot od P24 niż otrzymać tego typu niedźwiedzią przysługę od sklepu.

Doklejam dowód wpłaty z konwersacji z P24.
Obrazek
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 160
Rejestracja: 4 lip 2013, o 10:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Też z 2-3 razy na Enebie, korzystając z Przelewy24, płatność z jakiegoś powodu nie przeszła. Co frustrujące, po takiej próbie nie ma żadnego śladu w profilu, mimo, iż w systemie już tak - np. nie można było skorzystać drugi raz z danej oferty Flash Deals na tym samym koncie.
W obydwu przypadkach ticket, spisane numerki z Przelewy, po czasie trafił pełen zwrot. W jednej sytuacji domagałem się realizacji zamówienia, klucz został wysłany później.
Tego samego dnia kupno gry za ok. 10zł przeszło, za 60zł już nie - polecam używać Paypala.
Ci użytkownicy podziękowali DoktorBartas_PL za ten post:
MDA
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 16
Rejestracja: 27 lis 2020, o 10:56
Podziękował: 0
Podziękowania: 7 razy

Sprawa zakończona. Pieniądze odzyskałem. Co prawda po 1,5 miesiąca ale ostatecznie Eneba zlokalizowała wpłatę i dostałem zwrot. Tak że plus za obsługę klienta i uczciwość. Mimo wszystko następnym razem gdyby wyniknęły takie cyrki z przelewem przez P24, poczekam spokojnie miesiąc na zwrot nie zgłaszając problemu sklepowi.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 4 lip 2021, o 17:57
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Witam witam całe forum. Mam do was pytanie i problem z nim zwiazany. Pierwszy raz skorzystałem z promocji od Eneby z kodem na "lowcyhot" kupując kartę podarunkowa 200BRL. Wyszło po rabacie jakies 139zl. Dostałem kod na Eneba wszystko fajnie do momentu kiedy chciałem ją aktywować. Okazało się że chce mi doładować tylko 100BRL. Zmieniłem wczesniej Adres rozliczeniowy na Brazil tak jak mieliście w opisie na łowcy. Pisalem na support do Eneba odpisali mi zebym wyslal im dokładne zdjęcia (nie z telefonu tylko z PC) i od dwóch dni jest cisza. Mam pytanko jak się z nimi kontaktować? Odpisać na e-maila jak mi odpisali czy poprzez ich stronę? Założyłem juz 2tematy sporne i cisza. Dzięki za pomoc forum !!
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 413
Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 114 razy
Kontakt:

Martinso pisze: 4 lip 2021, o 18:06 Witam witam całe forum. Mam do was pytanie i problem z nim zwiazany. Pierwszy raz skorzystałem z promocji od Eneby z kodem na "lowcyhot" kupując kartę podarunkowa 200BRL. Wyszło po rabacie jakies 139zl. Dostałem kod na Eneba wszystko fajnie do momentu kiedy chciałem ją aktywować. Okazało się że chce mi doładować tylko 100BRL. Zmieniłem wczesniej Adres rozliczeniowy na Brazil tak jak mieliście w opisie na łowcy. Pisalem na support do Eneba odpisali mi zebym wyslal im dokładne zdjęcia (nie z telefonu tylko z PC) i od dwóch dni jest cisza. Mam pytanko jak się z nimi kontaktować? Odpisać na e-maila jak mi odpisali czy poprzez ich stronę? Założyłem juz 2tematy sporne i cisza. Dzięki za pomoc forum !!
Odradzam zakupy na Eneba - karta, którą dostałem nie działała (błędny kod) a Eneba robi fikołki jak może byle tylko nie oddać 7.71 PLN. Strona wyświetliła kod a po chwili powitało mnie coś takiego:
005.jpg
005.jpg (27.74 KiB) Przejrzano 13490 razy

Strona ma błędy a wsparcie na zgłoszenie błędu... nie reaguje, omija temat jak może. W regulaminie mają, że nie chcą od ciebie danych wrażliwych... a po chwili tego wymagają (wbrew własnemu regulaminowi) i warunkują rozwiązanie problemu od dostarczenia tego. I jeszcze koleś mi pisze, że mogę śmiało wszystko wysyłać - moje dane są bezpieczne! Tak, mega bezpieczne w waszym dziurawym systemie gdzie nawet zamówienia ot tak znikają z panelu użytkownika a na zgłoszenia błędów serwisu nikt nie reaguje i udaje, że ich nie ma.

Jeśli ktoś lubi wieczną i niekończącą się korespondencję w temacie zwrotu niedziałających kodów, to na 100% polecam Eneba:
Snap011516b.png
Snap011516b.png (40.47 KiB) Przejrzano 13448 razy

Kodu nie idzie podejrzeć, bo wali błędem za każdym razem. Zgłosić też jest to problem jako reklamację ponieważ... nie wyświetla zakupu w panelu użytkownika. Po kilku dniach korespondencji zgłosiłem spór Paypal - odpowiedzieli... że błąd jest dlatego, że rozpocząłem spór na Paypal. Załączam do sporu naszą korespondencję, gdzie jasno widać, że przesłałem im ten błąd od razu po zakupie a oni... słowem się do tego nie odnoszą i tylko ciągle jak mantra powtarzają, że to wskutek rozpoczęcia sporu (tydzień po zakupie) choć na zrzutach ekranu widać historię przesłanej poczty i dokładnie widać termin zgłoszenia błędu.

To już drugi taki problem z zakupem u nich. Poprzednio też nie dostałem kodu (do zakupionej gry) i musiałem się o to upominać. Po 2-3 tygodniach odzyskałem wtedy kasę i ich wytłumaczeniem było, że sprzedali więcej kodów niż posiadali. Ludzie! Kto wam ten system projektował - gość, który jeszcze nie ukończył podstawówki?

Zakup czegokolwiek (w tym doładowania konta) na Eneba to jedna wielka loteria. Dostaniesz działający kod - ok. Dostaniesz błędny/niedziałający - zapewne nie oddadzą ci pieniędzy albo będą robić pod górkę jak tylko mogą by nie oddać ci należności.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2021, o 21:57 przez HAKIMODO, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 3043
Rejestracja: 28 lis 2013, o 16:21
Podziękował: 211 razy
Podziękowania: 364 razy

@up, dlatego najbezpieczniej kupowac tylko na steam ;)
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 413
Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 114 razy
Kontakt:

Na bodaj trzy zakupy na Eneba jeden się powiódł.

Drugi reklamowany bo mieli jakiś błąd w systemie. Po długiej korespondencji z dużymi oporami (choć sami przyznali, że to problem po ich stronie!) zwrócili kasę.

Trzeci - historia powyżej - właśnie się toczy w postaci sporu na Paypal. O misterną kwotę w wysokości 7.71 PLN.
Jak ja się cieszę, że kupiłem najtańsze doładowanie zamiast najdroższego! Wymagają grom wie czego w celu weryfikacji tego zakupu - to przy zakupie drogiej karty pewnie zechcą badania krwi i testu na covid.

Odradzam zakupy na Eneba - prawie zawsze jest jakiś problem. Tak czytam teraz historię zgłoszeń innych osób w tym wątku i widzę, że ciągle są jakieś dziwne akcje.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2016, o 20:13
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

To ja z innej beczki, zakupiłem kod do gry The Ascent na X'a, przedpremierowo, gra wystarowała 29.07.2021. Jednak kodu do tej pory nie mogę pobrać, sklep spóźnia się z wysłaniem klucza. Czy ktoś miał kiedyś taki przypadek z zakupem klucza przedpremierowo na tej stronie?

*problem rozwiązany, zgłosiłem reklamacja, po dwóch dniach otrzymałem klucz. Muszę przyznać, że Eneba jednak szybko reaguje na zgłoszenia. Chyba, że miałem akurat takie szczęście, hehe...
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 184
Rejestracja: 28 maja 2014, o 00:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 170 razy
Podziękowania: 125 razy
Kontakt:

Wczoraj kupowałem gre na Eneba (korzystając z enebowych wtorków) i w trakcie opłacania zmieniła się nieznacznie cena. Konto na Enebie nie zarejestrowało zakupu.

Jednakże teraz na koncie bankowym mam nierozliczona pobrana sumę po zmianie, na PayPalu mam preautoryzacje z dopiskiem, że w razie anulowania, to zwrócą kasę.

Pytanie takie: z supportem Eneby po angielsku czy też po polsku można się dogadać w razie gdyby transakcja nadal wisiała w niebycie?

Edit: Wyszło na to, że nic nie pobrało, wszystko się cofnęło i jest oki. Grę jeszcze raz kupiłem w następny wtorek, nie mając już problemu.
Ostatnio zmieniony 2 wrz 2021, o 23:45 przez loginnuss, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1229
Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Greater Poland
Podziękował: 47 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

''Wygląda na to, że cena uległa zmianie, gdy przedmiot był w koszyku. Spróbuj ponownie.''

Za każdym razem mam ten komunikat jak próbuję zapłacić. Jakiś pomysł?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 15 wrz 2021, o 16:13
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Witam wszystkich.
Wczoraj kupiłem 3 subskrypcje tak jak w załączniku. Okazało się że wszystkie posiadają ten sam key i w dodatku zostały już wykorzystane. Spotkał się ktoś już z takim czymś?
Pozdrawiam
Załączniki
Screenshot_20210915-221345_Brave.jpg
Screenshot_20210915-221345_Brave.jpg (773.52 KiB) Przejrzano 12107 razy
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 24 wrz 2021, o 15:03
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

kupilem sobie euro truck simulator dostalem zly kod napisalem im ticketa i mi odpowiedzieli tylko ze zgloszone do sprzedawcy juz czekam 24h ponad i 0 odpowiedzi
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 366
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 86 razy
Podziękowania: 73 razy

Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 287
Rejestracja: 3 sty 2020, o 18:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 342 razy
Podziękowania: 144 razy
Kontakt:

Może to tylko u mnie ale ostatnio za każdym razem jak chce użyć jakiegoś kuponu to oczywiście nie działa, czyszczę ciasteczka to potem problem z zalogowaniem i trzeba kombinować na 3 przeglądarkach aż w końcu gdzieś pójdzie. Nie kupuję pierwszy raz ale widać że coś zmienili żeby z tych kodów nie dało się prawie korzystać... Chyba czas odpocząć od zakupów na tej enebie bo czas jakie trzeba poświęcić żeby "zaoszczędzić" te kilka zł jest niewspółmierny do oszczędności.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 22 kwie 2018, o 07:30
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

witam mam problem i nie wiem co robić. chciałem zakupić karty podarunkowe 2x100zł, chciałem wykonać przelew na 160zł. Z konta ściągnęło 171zł z groszami, a u eneby zostało anulowane. I nie za bardzo wiem co robić.
Załączniki
przelewy24.png
przelewy24.png (55.88 KiB) Przejrzano 10853 razy
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 413
Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 114 razy
Kontakt:

Z nimi jest zawsze kłopot gdy starasz się odzyskać kasę w przypadku problemów.
Ze mną się ostatnio kłócili - to okazało się, że postępują niezgodnie ze swoim regulaminem - a jeśli nie spełnisz ich żądań (choć w regulaminie mają napisane, że o wskazane dane nie poproszą) i nie doślesz im czego proszą - to odmawiają zwrotu kasy. Mają tam taki *klikklak*, że ostatnio wysłali mi nawet fakturę wystawioną na dane całkowicie innej osoby. Takie tam panuje bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych XD

Proponuję skorzystać z jakiegokolwiek innego sklepu - mniej stracisz czasu i nerwów. Tu nie warto robić zakupów.
Snap012087a.png
Snap012087a.png (194.7 KiB) Przejrzano 10854 razy
Ci użytkownicy podziękowali HAKIMODO za ten post (w sumie 2):
cierdekeldawido159
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2016, o 20:13
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Hejka,
Chyba przespałem co nieco w związku z realizacjami kodów z Argentyny na koncie xbox. Mianowicie, posiadam klucz do gry z Argentyny, zakupiony w sklepie Eneba, który chciałem zrealizować na koncie Xbox - konto jest oczywiście PL. Niestety nie mogę tego dokonać, ponieważ pojawia się informacja, że wprowadzony klucz nie jest przeznaczony dla regionu europejskiego.
Czy jest jakaś możliwość, abym zrealizował ten klucz? Pomijając opcję utworzenia nowego konta w kraju argentyńskim.

Jeśli jednak nie ma żadnej możliwości to czy jest opcja, że sklep zwróci mi kasę, na podstawie reklamacji?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1984
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 416 razy
Kontakt:

Ja mam drugie konto pod kody z Argentyny i używam na nim Holi, o banach nigdy nie słyszałem, ale jakby miały się pojawić to chociaż nie stracę głównego :P
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 2 lut 2016, o 20:13
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

No właśnie chcę uniknąć tworzenia nowego konta z danymi kraju argentyńskiego. A forma zmiany regionu w systemie też mi jakoś nie pasuje - nie wiem czy nie utracę później konta poprzez blokadę...? Napisałem "reklamację" do sklepu, zobaczymy co z tego wyniknie, a nuż się uda i zwrócą kaskę. A jak nie, to trzeba będzie się jakoś pozbyć tego kodu, hehe.


*Edit;

No i jestem zmuszony sprzedać klucz do tej gry, Grimm Dawn wersja na Xbox'a, region - Argentyna. Myślę, że 50zł nie będzie złą ceną. Ktoś chętny?
ODPOWIEDZ