Coś wiadomo o respektowaniu rękojmii (czy jak to się tam teraz zwie)?
Nowy regulamin. W załączniku formularz reklamacji adresowany na Annopol (W-wa). W regulaminie - obowiązkowa wysyła sprzętu do magazynu w Błoniu wraz z formularzem (tym lub innym). Poniżej odsyłacze do poprzednich regulaminów. Wszystkie martwe.
Od 2016 była zmiana reguł w handlu internetowym. Co mam zrobic ze sprzętem po 1,5roku? Gdzie wysyłac? Nowy właściciel respektuje zobowiazania, czy odsyła na drzewo?
Cdp.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 2409
- Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 402 razy
- Podziękowania: 838 razy
Znaczy chcesz angielską wersję gry? Można bez problemu, bez różnicy czy extra klasyka czy premierowa. Po prostu w sztim wchodzisz w properties, zakładkę language i tam se zmieniasz na jaki chcesz
- Posty: 1229
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Greater Poland
- Podziękował: 47 razy
- Podziękowania: 67 razy
- Kontakt:
Fajną macie promocję na Stellaris: Utopia oraz Stellaris: Synthetic Dawn ale niestety jak zwykle musiałem nabyć w innym sklepie bo kupić coś od was w tym roku jest niemożliwe, a wasz support ma to gdzieś więc już nawet nie zgłaszam.
Ktoś z łowców też ma taki problem, czy tylko mój nr telefonu wg. CDP nie jest numerem?
Telefon mam podany.Zamówienie nie może zostać zrealizowane. Proszę sprawdzić poprawność danych adresowych (telefon jest wymagany)
Ktoś z łowców też ma taki problem, czy tylko mój nr telefonu wg. CDP nie jest numerem?
Chciałbym wiedzieć, kto u was w firmie wpadł na tak genialny pomysł, żeby paczkę, która ma dojść na 20.10 wysyłać 19.10 WIECZOREM. Przecież to nawet debil wie, że ona nie dotrze do kiosku ruchu na 20.10 i klient będzie musiał czekać przynajmniej do poniedziałku. Przynajmniej już wiem, żeby u was nie zamawiać preorderów 

- Posty: 459
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
Mogę się mylić, ale czasami chyba zdarza się tak, że dostarczają wieczorem/w nocy z piątku na sobotę i jeśli paczka dotrze do kiosku przed otwarciem w sobotę to wysyłana jest wiadomość z kodem odbioru. Aczkolwiek nie mam pewności czy w tej sytuacji paczka zdąży dotrzeć skoro była wysłana wczoraj wieczorem
- Posty: 1383
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 41 razy
- Podziękowania: 21 razy
- Kontakt:
Paczka w ruchu przewaznie idzie 2-3 dni. Odradzam preordery w ten sposob, juz pare razy sie nacialem. W roznych sklepach. Swoja droga - z paczkomatami jest podobnie.
- Posty: 421
- Rejestracja: 11 lip 2013, o 09:49
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 11 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
@keiran
WIedźmin 3 dotarł paczkomatem bez problemowo na premierę.
Szkoda, że jedna z płyt była uszkodzona
więc raczej kwestia kiedy sklep wyśle
@CDP
wydajecie dalej Talisman wersję cyfrową czy nie?
WIedźmin 3 dotarł paczkomatem bez problemowo na premierę.
Szkoda, że jedna z płyt była uszkodzona

więc raczej kwestia kiedy sklep wyśle
@CDP
wydajecie dalej Talisman wersję cyfrową czy nie?
- Posty: 1383
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 41 razy
- Podziękowania: 21 razy
- Kontakt:
Wiedźmin to była nietypowa akcja organizowana przez Inpost razem z cdp. Paczki wysłano wcześniej, a po 12 po prostu był unlock. Standardowe preordery (wysyłane dzień wcześniej) raczej nie zdanżają.
- Posty: 182
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 02:44
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 7 razy
- Kontakt:
@CDP - czy ktoś z waszego zespołu pracowników tu w ogóle jeszcze zagląda od kiedy zmienił się właściciel sklepu??
Również tak jak Xaxa jestem ciekaw - czy nadal zajmujecie się dystrybucją gry Talisman w naszym kraju? Jeśli tak - to kiedy powróci do sprzedaży, a jeśli nie - to dlaczegoż?!
Również tak jak Xaxa jestem ciekaw - czy nadal zajmujecie się dystrybucją gry Talisman w naszym kraju? Jeśli tak - to kiedy powróci do sprzedaży, a jeśli nie - to dlaczegoż?!

Pewnie po sprzedaniu sklepu pracownicy nowego właściciela nie wiedzą nawet o istnieniu tego forum 

- Posty: 182
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 02:44
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 7 razy
- Kontakt:
myślę że warto byłoby wznowić kontakt z 'nowym' cdp.pl, ale to już w kwestii administracji, bo z pewnością trzeba by było wykonać coś na zasadzie resetu hasła do konta partnera na forum i skontaktowanie się z ich działem Supportu, żeby wiedzieli, że są tutaj oczekiwani w celu udzielania co pewien czas odpowiedzi na nurtujące pytania
