
Wrażenia z Bazaru
Świetny projekt, będzie gdzie się łatwo pozbyć zbędnych kluczy
przydałoby się trochę więcej ustawień lub lepszy ich opis - np ustawienia powiadomień: dotyczą powiadomień na stronie czy mailowych? można by to rozgraniczyć.

- Posty: 301
- Rejestracja: 27 lip 2014, o 12:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 8 razy
- Podziękowania: 33 razy
- Kontakt:
Zarejestrowałem stronkę bazaru, ciekawa koncepcja
Zastanawiam się jak to będzie z tymi rezerwacjami. Jeśli kilka osób będzie rezerwowało to wtedy zasada pierwszeństwa według reputacji działa czy jednak sprzedający dobiera sobie kupującego według reputacji?
Dodatkowo chciałem zapytać czy będzie możliwość raportowania ewentualnych komentarzy pod ofertami?
I jeszcze jedna myśl wpadła do głowy , że istnieje ryzyko ,że przyniesie tu osoby, które nijak nie sa związane z łowcami gier i będzie tworzyło od groma anonimowe konta
Jeśli chodzi o bazar to już trochę anonimów widziałem dlatego przewiduje takie niebezpieczeństwo ;p

Dodatkowo chciałem zapytać czy będzie możliwość raportowania ewentualnych komentarzy pod ofertami?
I jeszcze jedna myśl wpadła do głowy , że istnieje ryzyko ,że przyniesie tu osoby, które nijak nie sa związane z łowcami gier i będzie tworzyło od groma anonimowe konta

Przyłączam się do twierdzeń o "originowym" logo. Strona łowców głównie niebieska, więc dlaczego Bazar jest pomarańczowy?
Świetny interfejs. Rewelacyjna forma komunikacji z drugą osobą. Ale mam ze dwie sugestie, które jednak zgłoszę w odpowiednim dziale. Niemniej świetna sprawa, gratulacje!
Bazar wydaje się bardzo porządny i przemyślany, aczkolwiek sądzę, że minimalny wymóg reputacji co do rezerwacji kluczy jest słaby. W większości przypadków i tak sprzedawca będzie ustawiał najniższy możliwy, co by więcej potencjalnych osób mogło zakupić, a jak nie, to zawsze pozostaje wiadomość prywatna i dogadanie co do kupna bez konieczności rezerwacji.
Ale pomysł z serwisem super, wykonanie też. Powodzenia w dalszej pracy!
Ale pomysł z serwisem super, wykonanie też. Powodzenia w dalszej pracy!
- Posty: 14
- Rejestracja: 3 sie 2014, o 09:59
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
Powinniście dodać opcje unieważnienia negatywnego komentarza jeżeli obie strony się zgadzają,
Powinny być też konsekwencje wystawienia negatywnego jak np ze spada reputacja nie widzę żeby to było gdzieś napisane
Powinny być też konsekwencje wystawienia negatywnego jak np ze spada reputacja nie widzę żeby to było gdzieś napisane