[CS:GO] Tematyczny Hyde Park
Regulamin forum
Regulamin działu rozgrywki sieciowe
1. Prosimy o nie tworzenie kilku wątków dla tej samej gry z wyjątkiem tych, które dostępne są na różne platformy.
2. Prosimy używanie tagów z oznaczeniem platformy ([PC], [PS3], [X360] etc.) na początku tytułu każdego tematu.
Regulamin działu rozgrywki sieciowe
1. Prosimy o nie tworzenie kilku wątków dla tej samej gry z wyjątkiem tych, które dostępne są na różne platformy.
2. Prosimy używanie tagów z oznaczeniem platformy ([PC], [PS3], [X360] etc.) na początku tytułu każdego tematu.
- Posty: 1600
- Rejestracja: 7 maja 2013, o 20:24
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 38 razy
- Podziękowania: 67 razy
- Kontakt:
Ciekawe która mapa wypadnie z czynnej służby w przyszłości. Myślę, że na pewno nie overpass, bo mecze na nim są najciekawsze do oglądania. Stawiałbym na dd2/ cbble. Ta druga raczej nie zniknie z oczywistych względów (
), a dustowi przydałby się lifting. Poza tym mecze na nim są raczej nudne do oglądania w porównaniu do reszty map.

- Posty: 1813
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarocin
- Discord: sergeron#0799
- Podziękował: 139 razy
- Podziękowania: 144 razy
- Kontakt:
Ten tutaj był wyraźnie lepszy. Pisał też, że to po prostu smurf (drugie konto). Ja mu chyba wierzę. Przecież tyle godzin, to raczej nie cheater i to na prime.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197990559776
- Posty: 1265
- Rejestracja: 6 lut 2014, o 17:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 235 razy
- Podziękowania: 219 razy
- Kontakt:
Może mieć nawet 10 000 godzin. Konto (a przede wszystkim gra) tego kolesia to żywy przykład tego że VAC to badziewie, zresztą tak jest bo przecież VAC jedyne co robi to sprawdza poprawność plików gry (już w 1999 roku robiło się trainery z "pustym kodem" żeby się suma kontrolna zgadzała). Przed czym ma więc chronić?
- Posty: 1813
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarocin
- Discord: sergeron#0799
- Podziękował: 139 razy
- Podziękowania: 144 razy
- Kontakt:
Pestkowanie to tam nic. Mi się najbardziej podobała akcja z 4;20 i to z 1:13 albo 3:28. Jaki to musiał być instynkt, żeby akurat tam skanować.
Przecież w okolicach 1:24 jest to ewidentny aimlock, dalej nie muszę nawet ogladać :] Smutne jest to, że gościu ma przegranych tyle godzin i nic... Nie wiem co za problem dla Volvo jest dodanie jakiegoś zewnętrznego programu, który skanuje wszystkie procesy itd. Coś na zasadzie prime'a. Kto chce grać z tym programem to będzie grał a kto bez to będzie grał bez na serwerach z innymi jemu podobnymi cziterami.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2016, o 10:05 przez patrolinho, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 1265
- Rejestracja: 6 lut 2014, o 17:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 235 razy
- Podziękowania: 219 razy
- Kontakt:
I teraz nie wiadomo czy taki ktoś jak Takelot robi sobie żarty czy napisał to na poważnie. Ale powiem ci że osoby z takim nastawieniem są jeszcze gorsze od tych oszustów. Bo oszust jest po prostu zwykłym oszustem, a kim jest osoba która takich osób broni?
Nie chwaląc się ale jako "rasowy" gracz od czasów gdy neo miało 512 kb z limitem a CS był modem wymagającym pełnej wersji HL byłem przez pewien czas odpowiedzialny za analizowanie powtórek w jednym z shooterów w celu stwierdzenia czy ktoś oszukuje czy nie. Lata praktyki robią swoje, człowiek instynktownie wie czy ktoś oszukuje, niektóre cheaty można wykryć nawet na słuch (aimbot bardzo często zniekształca dźwięk wystrzału), nikt nie ma reakcji 0 sekund, wykonuje typowe ruchy celownikiem jakie można zauważyć przy WH.
Oczywiście aby być wiarygodnym tą samą powtórkę oglądało kilka osób. W przypadkach trudnych do stwierdzenia w 100% publikowaliśmy powtórki na forum z zaznaczeniem sygnatury czasowej podejrzanych akcji. Czasem jednak dla żartu i aby namierzyć kolejnych oszustów publikowaliśmy powtórkę z oczywistym oszustem czekając właśnie na wpisy typu: znam go od lat on nie oszukuje, jest po prostu dobry wuja się znacie. Przeważnie byli to koledzy z klanu co do których już od dawna snuto przypuszczenie że "śmierdzą". Najgorzej było właśnie z graczami ze ścisłej czołówki. Było to naprawdę bardzo żenujące gdy 20 osób broniło oczywistego oszusta bo jak tak mogło być aby ich "Bóg" i lider oszukiwał.
Granie w multi już się skończyło. Ktoś tam ostatnio wyliczył na podstawie opublikowanych banów że szansa na spotkanie oszusta w CSGO wynosi 1 oszust co 3 mecze. Złapano nawet oszustów w g. lidze płaczków czyli ESL. I złapano ich tylko dlatego że jednego z graczy ruszyło sumienie i ich wsypał. A dlaczego nazywam g. ligą płaczków? Co to za uczciwa konkurencja gdy gra się z własnego domu, różnice pingu i fps gigantyczne, a śmieszni admini ESL po przegranym meczu raportują go jako grę z oszustem (i spotkało to naszego rodaka, grałem z nim nie raz, obejrzałem też powtórkę (tak wiem teraz też ktoś może mi zarzucić że bronię oszusta)).