UbiEX ANNO 1404 Złota Edycja - gdzie jest polska wersja?

Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 3176
Rejestracja: 16 gru 2012, o 15:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 15 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

Dariwa88 pisze: Mi się wydaje , że nie odpowiedzą w ten sposób zwyczajnie się od tego obronią bo tak naprawdę to jest tylko sklep i chyba nie ponosi odpowiedzialności za to co i jak robi producent ;/
Z tego co widzę to trochę felernych kopii jest, więc sklep powinien przynajmniej to do producenta zgłosić jeśli zależy mu na renomie i poinformować o sytuacji klientów.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 465
Rejestracja: 6 mar 2013, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Od godziny 16 do godziny 20 jest dostępny telefoniczny support Ubisoftu więc można jeszcze tam zadzwonić i się dowiedzieć wszystkiego.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 26 maja 2013, o 08:58
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

dopiero co dostałem odpowiedz :

Witam,

Przepraszam Pana za tę sytuację. Znamy ten problem, i aktualnie próbujemy go jak najszybciej rozwiązać z Polskim wydawcą gry, firmą Ubisoft Polska. Jak tylko rozwiązanie problemu będzie gotowe, to niezwłocznie poinformujemy o tym Klientów.



Pozdrawiam



Jakub Szerejko

Asystent Działu Obsługi Klienta gram.pl
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 465
Rejestracja: 6 mar 2013, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Dziś dostałem odpowiedź. Poprosili mnie bym poda swój key a oni przekażą go UbiSoft
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1006
Rejestracja: 12 gru 2012, o 18:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 96 razy
Podziękowania: 306 razy
Kontakt:

Witam. Podobny problem, właśnie wysłałem zażalenie do gram, czekam na odpowiedź. Podzielę się natychmiast gdy czegoś się dowiem.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 465
Rejestracja: 6 mar 2013, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Więc widząc co się tu dzieje trzeba było opisać problem i wysłać im swój key. Zaoszczędzisz chłopakom roboty a sobie czasu.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 26 maja 2013, o 08:58
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Fajnie tez zostałem poproszony o wadliwego keya . Jak myślicie wyślą nam nowe ? Podpięte pod Uplay ?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 205
Rejestracja: 28 gru 2012, o 07:57
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

Na stronie jest już wzmianka o tym, że gra jest w angielskiej wersji językowej:
http://www.gram.pl/sklep/pc/anno-1404-zlota-edycja
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 694
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Prudnik
Podziękował: 254 razy
Podziękowania: 194 razy
Kontakt:

No nic musimy czekać co z tym zrobią, ja mam nadzieję dostać płytkę z polską wersją, bo ściąganie z uplay(jeśli można w ogóle podpiąć)/neta nie wchodzi w grę, to tylko dla tych co mają hiper mega szybki internet. Dla mnie by zajęło całą noc, nie licząc ile prądu pójdzie....
A klucz był odkryty, ale nie używany bo miałem klucz kupiony na uplay, więc użyłem innego:)

Liczę na korzystne dla mnie rozwiązanie.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2584
Rejestracja: 3 gru 2012, o 16:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 80 razy
Podziękowania: 317 razy
Kontakt:

Pudełkowe Anno 1404 nie podpina się pod uplay, zapewne wyślą wam nowe egzemplarze lub zwrócą pieniądze.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1006
Rejestracja: 12 gru 2012, o 18:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 96 razy
Podziękowania: 306 razy
Kontakt:

Nie rozsyłam kluczy bez wyraźnej prośby sprzedawcy, nie chcę udawać mądrzejszego niż jestem więc poczekam na oficjalne stanowisko Gram.pl i się z wami nim podzielę. W moim przypadku klucz Uplay też niczego nie rozwiąże, ściąganie zajęłoby nawet parę nocy a zapłaciłem przecież za płytkę w pudełku.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1414
Rejestracja: 18 gru 2012, o 10:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 45 razy
Kontakt:

Jak powiedziano wyżej Anno 1404 z Uplay nie ma języka polskiego.
Ciekaw jestem jak to sie skończy.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 205
Rejestracja: 28 gru 2012, o 07:57
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

kmpt pisze: Pudełkowe Anno 1404 nie podpina się pod uplay, zapewne wyślą wam nowe egzemplarze lub zwrócą pieniądze.
Zwrócą pieniądze? Czyli... Złotóweczkę?
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 465
Rejestracja: 6 mar 2013, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Mi 17,90 jak coś he

Podejrzewam, ze dostaniemy same płyty z polską wersją. Bez pudełka i keya
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 1 cze 2013, o 14:10
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Klucz dodawany do ANNO 1404 ZE jest jednorazowy? Tzn. jak odinstaluję grę i zainstaluję na innym kompie to ten sam klucz będzie działał? Zainstalowałem Anno na kompie dziewczyny i jest po angielsku jak u większości z Was. Teraz potrzeba miejsca na dysku, a w angielską nie będzie grała (przynajmniej póki sprawa w gram.pl się nie rozwiąże), więc pytam czy mogę bez obaw odinstalować? Co do samej afery, to na pewno łatwiej im będzie wysłać drugą kopię na płytce niż nagrywać na płytkę jakieś patche polonizujące. Ja zakupiłem GRAW 2 za 17,90m, a ANNO 1404 ZE i WiC CE za 1 zł. Mam nadzieję, że nie dostanę złotówki ;). Liczę, że Ubisoft stanie na wysokości zadania. Pozdrawiam, bo to mój pierwszy post. :)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 26 maja 2013, o 08:58
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Dostał już ktoś jakieś info od gramu w sprawie wysłanych kluczy ?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 205
Rejestracja: 28 gru 2012, o 07:57
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

Ja nie dostałem.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 465
Rejestracja: 6 mar 2013, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Zadałem pytanie przedstawicielowi sklepu na "naszym" forum. Poczekamy może on coś wie i nam odpowie
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 26 maja 2013, o 08:58
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

I cisza - tak myślałem , że to się tak zakończy .
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 142
Rejestracja: 2 gru 2012, o 19:47
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:

Są zasady rękojmi zgodnie z którymi jeśli sprzedawca sprzedał przedmiot o innych właściwościach niż były podane kupujący
"Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi:
może żądać obniżenia ceny[2]; obniżenie ceny powinno odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy;
może żądać usunięcia wady[3]; jeśli sprzedawca jest zarazem producentem kupujący może żądać naprawienia rzeczy;
może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad[3]; sprzedawca ponosi wszelkie wynikłe z tego tytułu koszty, np. transportu, ubezpieczenia, pakowania itp.;
może odstąpić od umowy, ale tylko w przypadku, gdy wada jest istotna, tzn. nie pozwala na użytkowanie przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem[3]."
A więc spokojnie gram.pl nie może tak zostawić problemu i myślę że coś wymyślą (choć mi nawet na maila, którego napisałem żeby nie było, nie odpowiedzieli). Myślę że jeśli nie wymyślą czegoś powiedzmy do połowy lipca to się z nimi skontaktuje w bardziej "oficjalny" sposób.
ODPOWIEDZ