Z tego co widzę to trochę felernych kopii jest, więc sklep powinien przynajmniej to do producenta zgłosić jeśli zależy mu na renomie i poinformować o sytuacji klientów.
UbiEX ANNO 1404 Złota Edycja - gdzie jest polska wersja?
dopiero co dostałem odpowiedz :
Witam,
Przepraszam Pana za tę sytuację. Znamy ten problem, i aktualnie próbujemy go jak najszybciej rozwiązać z Polskim wydawcą gry, firmą Ubisoft Polska. Jak tylko rozwiązanie problemu będzie gotowe, to niezwłocznie poinformujemy o tym Klientów.
Pozdrawiam
Jakub Szerejko
Asystent Działu Obsługi Klienta gram.pl
Witam,
Przepraszam Pana za tę sytuację. Znamy ten problem, i aktualnie próbujemy go jak najszybciej rozwiązać z Polskim wydawcą gry, firmą Ubisoft Polska. Jak tylko rozwiązanie problemu będzie gotowe, to niezwłocznie poinformujemy o tym Klientów.
Pozdrawiam
Jakub Szerejko
Asystent Działu Obsługi Klienta gram.pl
- Posty: 205
- Rejestracja: 28 gru 2012, o 07:57
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 13 razy
- Kontakt:
Na stronie jest już wzmianka o tym, że gra jest w angielskiej wersji językowej:
http://www.gram.pl/sklep/pc/anno-1404-zlota-edycja
http://www.gram.pl/sklep/pc/anno-1404-zlota-edycja
- Posty: 694
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Prudnik
- Podziękował: 254 razy
- Podziękowania: 194 razy
- Kontakt:
No nic musimy czekać co z tym zrobią, ja mam nadzieję dostać płytkę z polską wersją, bo ściąganie z uplay(jeśli można w ogóle podpiąć)/neta nie wchodzi w grę, to tylko dla tych co mają hiper mega szybki internet. Dla mnie by zajęło całą noc, nie licząc ile prądu pójdzie....
A klucz był odkryty, ale nie używany bo miałem klucz kupiony na uplay, więc użyłem innego:)
Liczę na korzystne dla mnie rozwiązanie.
A klucz był odkryty, ale nie używany bo miałem klucz kupiony na uplay, więc użyłem innego:)
Liczę na korzystne dla mnie rozwiązanie.
- Posty: 1006
- Rejestracja: 12 gru 2012, o 18:33
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 96 razy
- Podziękowania: 306 razy
- Kontakt:
Nie rozsyłam kluczy bez wyraźnej prośby sprzedawcy, nie chcę udawać mądrzejszego niż jestem więc poczekam na oficjalne stanowisko Gram.pl i się z wami nim podzielę. W moim przypadku klucz Uplay też niczego nie rozwiąże, ściąganie zajęłoby nawet parę nocy a zapłaciłem przecież za płytkę w pudełku.
Klucz dodawany do ANNO 1404 ZE jest jednorazowy? Tzn. jak odinstaluję grę i zainstaluję na innym kompie to ten sam klucz będzie działał? Zainstalowałem Anno na kompie dziewczyny i jest po angielsku jak u większości z Was. Teraz potrzeba miejsca na dysku, a w angielską nie będzie grała (przynajmniej póki sprawa w gram.pl się nie rozwiąże), więc pytam czy mogę bez obaw odinstalować? Co do samej afery, to na pewno łatwiej im będzie wysłać drugą kopię na płytce niż nagrywać na płytkę jakieś patche polonizujące. Ja zakupiłem GRAW 2 za 17,90m, a ANNO 1404 ZE i WiC CE za 1 zł. Mam nadzieję, że nie dostanę złotówki
. Liczę, że Ubisoft stanie na wysokości zadania. Pozdrawiam, bo to mój pierwszy post. 


- Posty: 142
- Rejestracja: 2 gru 2012, o 19:47
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Są zasady rękojmi zgodnie z którymi jeśli sprzedawca sprzedał przedmiot o innych właściwościach niż były podane kupujący
"Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi:
może żądać obniżenia ceny[2]; obniżenie ceny powinno odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy;
może żądać usunięcia wady[3]; jeśli sprzedawca jest zarazem producentem kupujący może żądać naprawienia rzeczy;
może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad[3]; sprzedawca ponosi wszelkie wynikłe z tego tytułu koszty, np. transportu, ubezpieczenia, pakowania itp.;
może odstąpić od umowy, ale tylko w przypadku, gdy wada jest istotna, tzn. nie pozwala na użytkowanie przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem[3]."
A więc spokojnie gram.pl nie może tak zostawić problemu i myślę że coś wymyślą (choć mi nawet na maila, którego napisałem żeby nie było, nie odpowiedzieli). Myślę że jeśli nie wymyślą czegoś powiedzmy do połowy lipca to się z nimi skontaktuje w bardziej "oficjalny" sposób.
"Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi:
może żądać obniżenia ceny[2]; obniżenie ceny powinno odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy;
może żądać usunięcia wady[3]; jeśli sprzedawca jest zarazem producentem kupujący może żądać naprawienia rzeczy;
może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad[3]; sprzedawca ponosi wszelkie wynikłe z tego tytułu koszty, np. transportu, ubezpieczenia, pakowania itp.;
może odstąpić od umowy, ale tylko w przypadku, gdy wada jest istotna, tzn. nie pozwala na użytkowanie przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem[3]."
A więc spokojnie gram.pl nie może tak zostawić problemu i myślę że coś wymyślą (choć mi nawet na maila, którego napisałem żeby nie było, nie odpowiedzieli). Myślę że jeśli nie wymyślą czegoś powiedzmy do połowy lipca to się z nimi skontaktuje w bardziej "oficjalny" sposób.