Już kilka razy słyszałem że moja sprawa jest przekazana do odpowiedniego działu, ot co nic się nie dzieje, a w sumie i się dzieję. Wychodzi wszystko na jaw jak na prawdę ten serwis pracuje. Przy kupnie kluczy spoko, ale przy sprzedaży są wielkie problemy i już to od nie jednej osoby słyszałem.
Edit /17:23/:
Jak chcecie to potraficie, dzięki.
G2A.com - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Witam,
nie odnotowaliśmy żadnych problemów z PayPalem. Jeżeli sytuacja się powtórzy, polecam kontakt z naszym supportem przez Live Chat na naszej stronie-nasi konsultanci mają wgląd w szczegóły dokonanych zamówień i pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości.
- Posty: 74
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 20:10
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
Napisałem już do nich zgłoszenie pod maila cp.support.pl@paypal.com, jak zaproponował mi komunikat z błędem w czasie dokonywania transakcji. Pieniądze zostały pobrane a klucza nie ma. Na chwile obecną cisza, wysłane 19h temu.
Witam, sprzedałem u was klucz do jednej z gier. Po czym zostaje mi zabrane -15 euro nie wiem z jakiej racji, w komunikacie sprzedaży mam wiadomość o rzekomo nieprawidłowym kluczu, który działał na 100%. Co śmieszniejsze wychodzi na to, że zapewne obecnie nie mam klucza który został użyty przez kupującego, nie mam pieniędzy za sprzedany przedmiot i -15 euro na waszym koncie. Support mnie olewa, wiadomość odpisana z automatu. Chciałbym się dowiedzieć czy tak traktujecie klientów i okradacie ich? Bez żadnej konsultacji zostało mi zabrane 15 euro, wychodzi na to, że obecnie jestem -30 euro za zabrane 15, za przedmiot za który powinienem dostać pieniądze + zapewne samą grę, która ktoś aktywował. Wspaniały serwis...
Witam, poproszę o adres email na którym zarejestrowane jest konto Marketplace (może być wysłany przez pm), skonsultuję to sytuację z działem odpowiedzialnym za usługę.sebo922 pisze: Witam, sprzedałem u was klucz do jednej z gier. Po czym zostaje mi zabrane -15 euro nie wiem z jakiej racji, w komunikacie sprzedaży mam wiadomość o rzekomo nieprawidłowym kluczu, który działał na 100%. Co śmieszniejsze wychodzi na to, że zapewne obecnie nie mam klucza który został użyty przez kupującego, nie mam pieniędzy za sprzedany przedmiot i -15 euro na waszym koncie. Support mnie olewa, wiadomość odpisana z automatu. Chciałbym się dowiedzieć czy tak traktujecie klientów i okradacie ich? Bez żadnej konsultacji zostało mi zabrane 15 euro, wychodzi na to, że obecnie jestem -30 euro za zabrane 15, za przedmiot za który powinienem dostać pieniądze + zapewne samą grę, która ktoś aktywował. Wspaniały serwis...
Mam pytanie odnośnie przesyłania zarobionej kasy na paypal (oczywiście po tym całym "odleżeniu" przez tydzień) - ile to trwa i czy możliwy jest przelew w sobotę/niedzielę, czy i tak poczekam do poniedziałku?
- Posty: 377
- Rejestracja: 28 wrz 2013, o 11:29
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 17 razy
- Kontakt:
Nie wiem za bardzo w którym dziale spytać, ale cena bardzo niska, ocb?
https://www.g2a.com/windows-8-professio ... lobal.html
https://www.g2a.com/windows-8-professio ... lobal.html
- Posty: 377
- Rejestracja: 28 wrz 2013, o 11:29
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 17 razy
- Kontakt:
Właśnie widzę że Ruscy i Ukraincy, mają też cenowo dużo taniej jak na steamie?
ten system ocen gwiazdkowy/liczbowy to pozytywne komentarze jak na allegro?
Jeśli tak to opcja świetna
- Posty: 1383
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 41 razy
- Podziękowania: 21 razy
- Kontakt:
Kiedyś było tak, że aby licencja na win była ważna trzeba było mieć 2 rzeczy z trzech:
1) faktura
2) płytka
3) nalepka/instrukcja z licencją
Jak jest w dobie pobieralnych windowsów nie wiem, ale raczej bym taką opcję odradzał.
1) faktura
2) płytka
3) nalepka/instrukcja z licencją
Jak jest w dobie pobieralnych windowsów nie wiem, ale raczej bym taką opcję odradzał.
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 cze 2013, o 00:01
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 23 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
Była/Jest o tym dłuższa rozmowa na: http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... 96#p114762, więc polecam tam zajrzeć i wszystko się wyjaśnireaper pisze: Nie wiem za bardzo w którym dziale spytać, ale cena bardzo niska, ocb?
https://www.g2a.com/windows-8-professio ... lobal.html

W dobie pobieranych Windowsów to faktura od Microsoftu lub jego autoryzowanego partnera przychodzi na maila razem z kluczem produktu w opisie produktu - niezależnie, czy kupuje się samodzielnie, czy korzysta z programu partnerskiego (w tym Dreamsparka).
- Posty: 1383
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 41 razy
- Podziękowania: 21 razy
- Kontakt:
No, a koles z marketplace g2a chyba nie jest autoryzowanym partnerem MS, no nie?