Znaleziono 499 wyników

autor: nikopl
wczoraj, o 18:06
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Liczymy obrazkami"
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 2451

Re: Gra "Liczymy obrazkami"

Obrazek
autor: nikopl
wczoraj, o 18:05
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 22871

Re: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"

supreme commander
autor: nikopl
wczoraj, o 12:55
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Liczymy obrazkami"
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 2451

Re: Gra "Liczymy obrazkami"

Obrazek
autor: nikopl
wczoraj, o 12:54
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 22871

Re: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"

Yakuza 0
autor: nikopl
5 sie 2020, o 15:15
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Liczymy obrazkami"
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 2451

Re: Gra "Liczymy obrazkami"

Obrazek
autor: nikopl
5 sie 2020, o 12:17
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Liczymy obrazkami"
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 2451

Re: Gra "Liczymy obrazkami"

Obrazek
autor: nikopl
5 sie 2020, o 12:15
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 22871

Re: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"

2400 A.D.
autor: nikopl
1 sie 2020, o 20:35
Forum: Giveawaye i konkursy
Temat: Konkurs - jakie to gry? #4
Odpowiedzi: 149
Odsłony: 1637

Re: Konkurs - jakie to gry? #4

Knight of Honor
autor: nikopl
1 sie 2020, o 18:32
Forum: Promocje pudełkowe
Temat: Promocje growe na Allegro.pl
Odpowiedzi: 141
Odsłony: 37452

Re: Promocje growe na Allegro.pl

Jakby co to wystarczy lekko zmienic jednego cssa ;-) Rozwiń myśl dla nieobeznanych xD domyslnie zdjecia sa ukryte i pokazuje karty, jak w konsoli sobie odklikasz sobie jeden atrybut od ukrycia w klasie css to "widzisz przez karty" Obecne czasy w top 500 śmierdza jakimiś cheatami :P na bank tak jest
autor: nikopl
1 sie 2020, o 18:02
Forum: Promocje pudełkowe
Temat: Promocje growe na Allegro.pl
Odpowiedzi: 141
Odsłony: 37452

Re: Promocje growe na Allegro.pl

Jakby co to wystarczy lekko zmienic jednego cssa ;-)
autor: nikopl
27 lip 2020, o 20:53
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 22871

Re: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"

age of wonder
autor: nikopl
11 lip 2020, o 18:26
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 22871

Re: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"

Majesty
autor: nikopl
9 lip 2020, o 11:07
Forum: Promocje cyfrowe
Temat: Steam - temat ogólny
Odpowiedzi: 24212
Odsłony: 2264932

Re: Steam - temat ogólny

Quoyque pisze:
9 lip 2020, o 10:39
Ktoś chętny jeszcze na wymiankę odznak commnity za polubienie? Nie wiem, czy czas jest tylko do 19:00 czy później też będzie to możliwe? Jestem dostępny cały czas - można pisać tutaj PW albo na Steamie pod tym samym nickiem. Dzięki!
Wymienilem sie, wszystko ok - dzieki jeszcze raz :)
autor: nikopl
5 lip 2020, o 02:27
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 22871

Re: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"

Undertale
autor: nikopl
4 lip 2020, o 03:17
Forum: Mam problem/poszukuję
Temat: Idle master - Pytania
Odpowiedzi: 219
Odsłony: 43284

Re: Idle master - Pytania

Czyli pozostaje polować na darmówki na Łowcach ? Tylko tak się zastanawiam czemu nie dostałem kart z Injustice co ostatnio za darmo rozdawali, bo normalnie ta gra kosztuje 72 zł bez promocji. Od jakiegos czasu gry rozdawane w taki sposob jak Injustice (bezposrednio na steamie) maja wylaczona mozliw...
autor: nikopl
26 cze 2020, o 11:46
Forum: Zabawy forumowe
Temat: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 22871

Re: Gra "Ostatnia litera, pierwszą literą"

ćma
autor: nikopl
26 cze 2020, o 10:42
Forum: Promocje cyfrowe
Temat: Steam - temat ogólny
Odpowiedzi: 24212
Odsłony: 2264932

Re: Steam - temat ogólny

Hardkor pisze:
26 cze 2020, o 01:43
jedna jeśli dobrze widzę do nabijania za punkty oraz coś dla społeczności. Wytłumaczy ktoś dokładnie jak się je wbija i za co?
jak masz poradnik, przedmiot w warsztacie lub screeny to ktos za te 300pkt moze ci kupic pod nim odzaczenie i ty za to 100pkt dostajesz
autor: nikopl
12 cze 2020, o 11:35
Forum: Tematy ogólne
Temat: Karty Steam - wątek ogólny
Odpowiedzi: 4729
Odsłony: 491559

Re: Karty Steam - wątek ogólny

Kadaj pisze:
12 cze 2020, o 11:01
EA dodaje karty nawet do swoich startych, wydanych na Steamie jeszcze przed erą Origina gierek. Milusio. : >

Szkoda tylko, że w żadnej Steam nie ogarnia mi nabitych wcześniej godzin i muszę to wszystko farmić. ;p
Mam w BC2 przegrane 7h i normalnie dodalo mi do ekwipunku karty bez farmienia