Super Mario Run już dostępny do pobrania w iTunes

Super Mario Run (iOS) – za darmo

Dokupienie wszystkich leveli z poziomu aplikacji kosztować was będzie 9,99 Euro.

O autorze
Założyciel serwisu

Naczelny Łowca. Miłośnik wyszukiwania okazji i kolekcjonowania. Wciąż nie może odżałować 100 złotych wydanych na swoją pierwszą pudełkową grę, Bloodrayne, która pół roku później została dodatkiem do czasopisma. Od tamtego czasu nie przepłacił za gry ani złotówki, a jego pasja…

Czytaj więcej
Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Super Mario Run już dostępny do pobrania w iTunes"

      1. To nie jest prawdziwa platformówka, a platformówka w stylu raymana na komórki. Postać sama biega, ty tylko klikasz jak skacze.

        1. nie klikasz jak skacze, tylko mario skaczesz GDY klikasz… czyli brzmi na platformówkę w stylu auto-runner… lub jeśli wolisz „zręcznościówkę”.

      2. To jest klikacz, Mario biegnie w prawo i jedyne co robisz to podskakujesz.

  1. Gierka jest spoko, ale więcej niż €3 za nią nie dam. Jak nie obniżą ceny to potrafię bez niej żyć.

  2. Ta gra nie jest „za darmo”, tak jak twierdzi AppStore. Jak mnie wkurza takie coś: AppStore, Google Play, i inne piszą, że jakaś gra jest „bezpłatna”, a tak naprawdę bezpłatne masz kilka minut gry, a za resztę musisz płacić. Dla mnie to jest zwykłe krętactwo. Mam wrażenie, że kiedyś było lepiej pod tym względem, gra się pojawiała normalnie jako płatna i równocześnie producent wydawał bezpłatne demo, które każdy mógł pobrać, żeby zobaczyć czy gra działa na jego sprzęcie i czy mu się podoba. To było uczciwe i klarowne rozwiązanie, które chyba odchodzi do lamusa. Teraz jest prawie wszystko „bezpłatne” i wszędzie jest pełno InAppPurchasów…

    1. W google play masz informację „zawiera zakupy w aplikacji” a w stopce tej samej strony informację ile wynoszą minimalne i maksymalne wartości mikrotranzakcji w grze.

      1. Tylko, że „zakupy w aplikacji” nie oznaczają przymusu kupienia pełnej wersji, a opcjonalne opłaty.

    2. W appstore już od dawna nie ma „za darmo” tylko jest „pobierz”. A co do tego jak było kiedyś – umieszczenie unlocka pełnej wersji jako IAP to nic innego jak walka z piractwem i cwaniactwem – nawet jak jest jailbreak (którego od 9.ileśtam nie ma) to nie możesz mieć pełnej wersji gry dzięki takiemu rozwiązaniu, nie wystarczy też, że zalogujesz się swoim kontem na czyjś telefon i pobierzesz apkę. Gdyby ludzie nie cwaniakowali to by było po staremu.