
[Aktualizacja] Gra Paradoxu (Tyranny, Stellaris, Hearts of Iron IV i inne) za darmo jeśli kupiłeś dowolny tytuł Paradoxu między 17 maja i 7 lipca w innej walucie niż USD
Aktualizacja: sprawdźcie swoje skrzynki e-mail. Paradox rozsyła wiadomości z linkiem do odebrania wybranego przez Was tytułu. Gry odbierać możecie do 30 września. Dzięki za cynk, Deso i Skapiradlo!
Osoby, które zakupiły dowolną grę cyfrową wydawaną przez Paradox między 17 maja i 7 lipca w innej walucie niż USD (np. podczas Steam Summer Sale) kwalifikują się do otrzymania rekompensaty w postaci 1 gry lub 2 DLC. Ma to związek z podwyżkami cen gier Paradoxu, które nie objęły USA, z których to (po gniewie graczy) wydawca się wycofał. Więcej o sytuacji piszemy w dalszej części wpisu.
Dodatkowe warunki:
- Liczą się tylko zakupy w oficjalnych sklepach – nie zakwalifikujecie się zakupami w cdkeys, G2A, Kinguinie, Instant-Gaming itd.
- Jeśli kupiliście klucz Steam w sklepie trzecim (lub bezpośrednio na Steamie), otrzymacie grę na Steam. Jeśli kupiliście grę na GOGu, otrzymacie klucz GOG
- Darmowy prezent otrzymacie także jeśli zamówiliście preorder Steel Division: Normandy 44 przed 17 maja.
- Prawdopodobnie pod uwagę brane są też zakupy w polskich sklepach jak Muve, cdp, czy Ultima! Pisaliśmy kilka razy o promocjach na gry Paradoxu w tych sklepach (np. tu, tu, tu i tu, więc sprawdźcie dokładnie co i kiedy kupowaliście).
Co mogę otrzymać:
Jedną grę z poniższej listy (do wyboru)
- Stellaris
- Hearts of Iron IV
- Crusader Kings 2
- Europa Universalis IV
- Magicka 2
- Tyranny
lub, jeśli preferujesz, dwa DLC z poniższej listy:
- HoI IV: Death or Dishonor
- EU IV: Third Rome
- CK II: Monks and Mystics
- Stellaris: Utopia
- Tyranny: Tales from the Tiers
Jak się zgłosić:
Należy wypełnić ten formularz, podając w nim informacje o transakcji, dowód zakupu i kilka innych rzeczy.
Termin zgłoszeń upływa 9 sierpnia.
jak się loguję to wyskakuje mi że I’m not eligible a wypełniłem wszystkie pola we wniosku
It says I’m not eligible, why is that?
There may be several reasons for this (purchase was made with USD, was made outside of the purchase window etc) but please open a support ticket and we will do our best to help you out. Make sure to include where it was bought from, when it was bought, what you bought and a copy of the receipt.
czytałem to ale nic to nie rozwiązuje bo wszystko wypełniłem we wniosku a nic nie dostałem
No ale napisałeś tego ticketa ? Czy czekasz aż zrobi to ktoś za Ciebie ?
napisałem odpowiedź do ticketa który powstał składając wniosek ale nikt nie odpisuje