Humble Mobile Bundle: Roguelikes

za minimum $1
– Desktop Dungeons
– bit Dungeon I + Soundtrack
– bit Dungeon II + Soundtrack 

wpłata powyżej średniej ceny (aktualnie $4.16)
– Heroes of Loot 2
– Sproggiwood + Soundtrack
– Star Chindy: SciFi Roguelike

za minimum $5
– Pixel Heroes: Byte & Magic + Soundtrack
– Road Not Taken
– Dungelot: Shattered Lands

Zestaw możecie nabyć przez najbliższe 2 tygodnie. Wszystkie gry dostępne są tylko w wersji na Androida.

Niektóre odnośniki w artykułach to linki afiliacyjne. Klikając w nie lub też finalizując za ich pomocą kupno produktu, nie ponosisz żadnych kosztów. Jednocześnie sprawiasz, że otrzymujemy wynagrodzenie, dzięki któremu praca Redakcji jest możliwa.

Komentarze do "Humble Mobile Bundle: Roguelikes"

    1. Prawie robi wielką różnicę, czy jakoś tak.
      Ale możliwe, że jutro coś będzie, bo dzisiaj wyszedł dodatek. Kusi, żeby kupić, bo cena fajna, by wyszło mi 6 euro 🙁

  1. Ktoś coś łowcy? Warto? Bo z chęcią chwyciłbym jakiegoś rogala na telefon… Któraś gra szczególnie warta uwagi?

    1. mi seria Bit Dungeons nie podeszła totalnie, więc tyle wiem że IMO nie warto samego pierwszego progu, ale to oczywiście kwestia gustu bo oceny ma dobre 😉

    2. Polecam cały trzeci próg i Sproggiwood z drugiego (we wszystko grałem na Steamie).

    3. Pixel Heros gorąco polecam- dla mnie frajda na parę godzin, mimo ze to nie mój gatunek

    4. ja osobiście gram w jedna gierke na telefon roguelike: Yōdanji: The Roguelike, fajna gierka w stylu KLASYCZNYM. albo też warto obczaić darmowe porty Tower of the Sorcerer, na androida. Siralim też jest bardzo fajny ale to już bardziej pokemony, na steama też jest.

  2. Czeu bundle sie nie nazywa Humble ANDROID bundle? Jako użytkownik telefonu z systemem nieandroidowym za każdym razem jestem rozczarowany czytając, ze to jednak nie dla mnie bundle.

    1. To akurat bardzo proste 🙂
      Użytkownicy jabłka lubią w pupę, a Windows Phone nikogo nie obchodzi. Nie dziwię się, że nie piszesz czego używasz 🙂

      1. żebyś ty wiedział jakie problemy robił Microsoft twórcom aplikacji na WP, to byś wiedział dlaczego „Windows Phone nikogo nie obchodzi”. Z trójcy Google Play, AppStore i Windows Store to właśnie na tym ostatnim najtrudniej było cokolwiek opublikować. Ciekawe jak długo w MS kombinowali jak zabić własne, najwyraźniej niechciane „dziecko”.
        Co do iOS, to nie ma tam aplikacji „z nieznanego źródła”, toteż na bundel nie ma co liczyć.
        A co do „Użytkownicy jabłka lubią w pupę”, to nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że topowe telefony z androjudem bywałą znacznie droższe od tych z jabłkiem.

        1. MS próbuje (dobre słowo) swoim mobilnym systemem (oraz innymi wynalazkami typu beznadziejny Windows Store) działać według zasady „embrace, extend, and exterminate” – czyli w skrócie kompletna schizofrenia w akcji, w dodatku nieudolna 🙂 Albo się chce coś rozwijać by stawało się to coraz lepsze i bardziej powszechne, albo, tak jak MS, rozwija się coś aby po wydaniu grubych miliardów to uwalić 🙂 Zresztą producenci wszystkich trzech systemów są siebie warci – bezczelne szpiegowanie użytkowników (skocz mi na wafla, NSA :)), fragmentacja Androida, obłudne moralizatorstwo hipokrytów z Appla, nieudolność MS – wiedząc o tym wszystkim, trudno mi zrozumieć te fanboyskie wojny platformowe – CEO patrzą z góry, liczą razem forsę i śmieją się z nolife’ów 🙂

  3. a już się ucieszyłem że to coś na steama będzie 😐 ADOM na steama by było albo Nuclear Throne, poluje na te gierki.