Deus Ex: Mankind Divided - temat ogólny

Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1600
Rejestracja: 7 maja 2013, o 20:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 38 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

Wygląda na to, że nowy Deus Ex jest w drodze. :macha: Dziś o 18 prawdopodobnie ukaże się pierwszy trailer.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 7048
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
Podziękował: 1377 razy
Podziękowania: 1315 razy
Kontakt:

cieszmy się i radujmy z tego wszyscy, czy jakoś tak :macha:
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 99
Rejestracja: 15 cze 2013, o 15:10
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Informacje od GameInformera + filmik z twórcami
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... 68435.aspx

Ogólnie cały trzydniowy event mający na celu zapowiedzenie tej gry to jedna wielka lipa, bo ludzie już po chwili przeczuwali, że chodzi o Deus'a, a do tego jeszcze wczorajszy przeciek :D
Mam nadzieję, że nie będzie trzeba zbyt długo czekać na premierę.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 729
Rejestracja: 11 paź 2013, o 17:43
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 113 razy
Podziękowania: 76 razy
Kontakt:

Po Human Revolution jest się chyba na co napalać. Sam przechodziłem ok. 3-4 razy i pewnie wkrótce przejdę znowu, tym razem wersję DC. Trochę więcej różnorodności przy dostępnych wszczepach, więcej opcji przy skradaniu i cichym przechodzeniu gry i wyjdzie im kolejna perełka. Zdecydowanie przydałyby się też większe lokacje główne, bo tym w misjach chyba wiele nie mogę zarzucić. Samo Detroit było jednak w gruncie rzeczy malutkim hubem.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 296
Rejestracja: 9 cze 2014, o 19:34
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 82 razy
Kontakt:

Ja to widzę tak - rdzeń rozgrywki niech pozostanie niezmieniony. Już Human Revolution udowodnił, że formuła oryginalnego Deus Exa sprawdza się po wielu latach i nie wymaga jakichś gruntownych zmian. Osobiście oczekuję po prostu rozwinięcia tego, co było poprzednio: więcej wszczepów, umiejętności, większych lokacji... czyli ewolucja, a nie rewolucja. I broń Boże jakichkolwiek uproszczeń - w Invisible War to nie zadziałało, a oryginalnie tabletowy The Fall prezentował się jak ubogi, brzydki i kaleki krewny z prowincji. Nie muszę też wspominać o odpowiednio głębokim scenariuszu i ciekawie nakreślonych postaciach, a także o utrzymaniu jakiegoś charakterystycznego stylu graficznego - złota kolorystyka była strzałem w dziesiątkę, teraz też mogą pójść w coś podobnego (niekoniecznie w ten sam kolor ;) ). Eidos Montreal "czuje" tę markę, więc oby udało im się dostarczyć wybitną grę i tym razem. Trzymam kciuki i czekam, czekam mocno. Dobrego cyberpunka ciągle nie ma za wiele w grach czy filmach, co mnie dziwi, bo przecież tak naprawdę ów cyberpunk dzieje się na naszych oczach - Internet, smartfony, sztuczne kończyny, itd.,itp., a twórcy i artyści zdają się tę cichą rewolucję przesypiać.

I jeszcze jedno - może nie bardzo, ale trochę mnie zaskoczył powrót Jensena w MD. W sumie może to i dobrze, jest szansa fajnie rozwinąć tę postać, chociaż JC Denton i tak był i pozostaje najlepszy ;)
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 237
Rejestracja: 5 cze 2013, o 17:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

No w końcu coś z tym robią. Ile można było czekać? -_-
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 44
Rejestracja: 7 lut 2014, o 11:01
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Jeśli pomyślą jak rozwinąć fabułę i nie klepać tego samego w koło Macieju, to może być ciekawie. W przeciwnym wypadku seria będzie coraz gorsza, bo już grając w IW i HR miało się często wrażenie, że to historia z pierwszej części z pewnymi zmianami.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1600
Rejestracja: 7 maja 2013, o 20:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 38 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

No i jest pierwszy trailer: https://www.facebook.com/DeusEx?fref=nf
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 296
Rejestracja: 9 cze 2014, o 19:34
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 82 razy
Kontakt:

Dużo efekciarstwa, ten przeciwnik to trochę taka sztampowa góra mięcha a la Letho, ale klimat jest, ciary się pojawiły. Jeśli sama gra utrzymana jest w podobnym stylu, to najwyraźniej Eidos Montreal chcą pozostać wierni złotej kolorystyce oryginalnego HR. Pozostaje czekać na fragmenty rozgrywki :)
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 606
Rejestracja: 17 wrz 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 28 razy
Podziękowania: 32 razy
Kontakt:

Generalnie bardzo ucieszyła mnie wiadomość o nowym Deusie jednak ten trailer spowodował u mnie mieszane uczucia: z jednej strony ekscytację (bo w końcu nowy Deus Ex się pojawi i to z Jensenem) a z drugiej strony... strasznie nabuchany i efekciarski ten przerywnik. Niektórym może się to podobać ale jakoś nie bardzo trafia w moje gusta. Ja mam nadzieję, że to tylko trailer i nie zrobią z Jensena półboga kładącego pokosem 5ciu przeciwników jedną ręką, bo tego bym nie zniósł. Najlepiej gdyby odpuścili sobie rozwiązania czysto siłowe, które są zwyczajnie nudne i bez sensu a skupiliby się lepiej na cichym rozwiązywaniu problemów na WIELE sposobów. Jensen na plus, złoty filtr też oczywiście na plus.
Na gejmpleja jeszcze sobie poczekamy.
Generalnie : jaram się, ja i mój portfel też.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 296
Rejestracja: 9 cze 2014, o 19:34
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 82 razy
Kontakt:

szczypiorofix pisze: Ja mam nadzieję, że to tylko trailer i nie zrobią z Jensena półboga kładącego pokosem 5ciu przeciwników jedną ręką, bo tego bym nie zniósł. Najlepiej gdyby odpuścili sobie rozwiązania czysto siłowe, które są zwyczajnie nudne i bez sensu a skupiliby się lepiej na cichym rozwiązywaniu problemów na WIELE sposobów.
Byłbym o to spokojny, ostatecznie to Deus Ex :) A jego aktualni twórcy do tej pory rozumieli, co to oznacza, i nie sądzę, by chcieli przesadnie ingerować w rdzeń formuły wymyślonej przez zespół Warrena Spectora. A teaser jak to teaser, ma przyciągnąć uwagę - także nowych odbiorców. Specjalnie tym, co pokazuje, bym się nie przejmował.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 22
Rejestracja: 29 lis 2013, o 21:01
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Mnie najbardziej martwi wzmianka o walkach z bossami. Wg mnie to był niepotrzebny aspekt w HR, ponieważ psuł cały nastrój. Liczę na spore zmiany w mechanice, ponieważ poprzednia część była później strasznie powtarzalna. Cieszy odniesienie do aktualnej sytuacji na świecie.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 437
Rejestracja: 29 gru 2012, o 08:56
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Under Bergets Rot
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Liarus pisze: Mnie najbardziej martwi wzmianka o walkach z bossami. Wg mnie to był niepotrzebny aspekt w HR, ponieważ psuł cały nastrój. Liczę na spore zmiany w mechanice, ponieważ poprzednia część była później strasznie powtarzalna. Cieszy odniesienie do aktualnej sytuacji na świecie.
Przechodząc grę w stylu ninja wolałbym, żeby wymyślono alternatywny sposób walki z bossami. Zamiast klepać się z nim na otwartym terenie dać możliwość załatwienia go po cichu przy spełnieniu odpowiednich warunków.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 44
Rejestracja: 7 lut 2014, o 11:01
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Caine, w wersji "reżyserskiej" HR już była dodana taka możliwość.
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 3043
Rejestracja: 28 lis 2013, o 16:21
Podziękował: 211 razy
Podziękowania: 364 razy

to ma byc ponoć tylko na ps4 z tego co widzialem w tym trailerze, czy bedzie tez pc?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 296
Rejestracja: 9 cze 2014, o 19:34
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 82 razy
Kontakt:

PC, PS4 i Xbox One.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 3176
Rejestracja: 16 gru 2012, o 15:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 15 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

Caine pisze:
Liarus pisze: Mnie najbardziej martwi wzmianka o walkach z bossami. Wg mnie to był niepotrzebny aspekt w HR, ponieważ psuł cały nastrój. Liczę na spore zmiany w mechanice, ponieważ poprzednia część była później strasznie powtarzalna. Cieszy odniesienie do aktualnej sytuacji na świecie.
Przechodząc grę w stylu ninja wolałbym, żeby wymyślono alternatywny sposób walki z bossami. Zamiast klepać się z nim na otwartym terenie dać możliwość załatwienia go po cichu przy spełnieniu odpowiednich warunków.
http://www.gram.pl/news/2015/04/10/w-de ... czyc.shtml
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 4199
Rejestracja: 21 lis 2012, o 13:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chojnów
Podziękował: 92 razy
Podziękowania: 123 razy
Kontakt:

Fajna okładka? Obrazek z ultima.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1778
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 102 razy
Podziękowania: 24 razy
Kontakt:

Niefajna. Wygląda jak plakat filmu Gwiezdne Wojny: Mroczne Widmo.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 652
Rejestracja: 8 lip 2014, o 13:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tak
Podziękował: 0
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

taniec_chochola pisze: (...)pewnie wkrótce przejdę znowu, tym razem wersję DC. (...)
Nie rób tego, zepsujesz sobie tylko wspomnienia ze zwykłej wersji DX:HR.

Swoją drogą, to wspaniale że sequel jest w drodze. Miło będzie znowu usłyszeć Eliasa Toufexisa w roli Adama. Trailer wygląda bardzo obiecująco.
Obrazek
ODPOWIEDZ