Difmark.com - nie polecam

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 27
Rejestracja: 19 lut 2013, o 11:34
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Cześć,

szukając promocji na doładowani Playstation trafiłem na wpis na łowcach:

https://lowcygier.pl/keyshopy/doladowan ... /#comments

Dokonałem zakupu wczoraj o 19:35 i cisza...
Dostawa opisana jako "Delivery: Instant" oferta nadal jest dostępna, a ja klucza nie mam. Żadnej odpowiedzi z serwisu w dniu wczorajszym, dopiero dziś rano otrzymałem wiadomość:

"Hi there!

Unfortunately, we are currently experiencing temporary technical difficulties, so we are unable to deliver your order within the initially specified time. However, we are actively working to resolve this issue and expect to deliver your order within today.

Please rest assured that your order is safe, and we guarantee that it will be delivered as soon as the problem is resolved. You have nothing to worry about.

As soon as your order is fulfilled, you will receive a notification, and you will be able to download your key or gift in the "My Orders" section.

Thank you very much for your patience!"

Jak dla mnie to tłumaczenie brzmi jak "nie mamy kluczy no i trudno, trzeba czekać.
Z tego co widzę we wpisie https://lowcygier.pl/keyshopy/doladowan ... /#comments - nie tylko ja miałem takie "szczęście"

Podsumowując - nie polecam.
Ci użytkownicy podziękowali SpiderFYM za ten post (w sumie 2):
Perkozzzwodny
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3573
Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
Płeć: Mężczyzna
Discord: remike#9022
Podziękował: 576 razy
Podziękowania: 261 razy
Kontakt:

Skontaktowałem się ze sklepem z prośbą o wyjaśnienie sytuacji z opóźnieniami.

Sklep przyznał, że taka sytuacja miała miejsce wczoraj ok. 20 i (wg nich) wynikała z usterki technicznej. Twierdzą, że klucze zostały wysłane kilka godzin później i na ten moment nie ma żadnych oczekujących zamówień. Zapewnili mnie, że to jednorazowa sytuacja i popracują na usprawnieniem systemu, by więcej do tego nie dopuścić.

Poprosiłem Difmark aby w przyszłości, w podobnych sytuacjach, zmieniali status produktu na out of stock aby nie zbierać zamówień, których nie mogą natychmiastowo zrealizować, na co przystali. Ogólnie to przepraszają i obiecują, że jeszcze się indywidualnie skontaktują z osobami, których to opóźnienie dotknęło.
Ci użytkownicy podziękowali remike za ten post (w sumie 3):
Difmarkxarlo12Alloon
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 9
Rejestracja: 17 wrz 2024, o 16:01
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:

Dzień dobry, SpiderFYM.

W imieniu naszej witryny przepraszamy za niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, że nastąpiło opóźnienie w dostawie zamówienia z naszej strony. Szczerze przepraszamy i dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć takich problemów w przyszłości.

W imieniu serwisu mogę również potwierdzić, że wszystkie opóźnione zamówienia zostały dostarczone. Jeśli tak się nie stało, prosimy o kontakt poprzez:

- Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram (https://t.me/Difmark_marketplace)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 19 wrz 2024, o 06:26
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

Nic się nie zmieniło 18 wrz, 2024, 22:59:36 zakup dziś 19.09 godzina 6-44 brak kodu do tej pory!!!
Ci użytkownicy podziękowali Koval242 za ten post:
Rafalest1
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 18
Rejestracja: 4 lip 2020, o 08:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 113 razy
Podziękowania: 18 razy
Kontakt:

Difmark pisze: 17 wrz 2024, o 16:13 - Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram (https://t.me/Difmark_marketplace)
A gdzie legitny email / tel? Nie ufam ludzim którzy by default odsyłają do telegrama!
Ci użytkownicy podziękowali spamslovic za ten post:
80808
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 22
Rejestracja: 4 gru 2013, o 13:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piekło
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

zlodzieje sprzedaja "dostep do kont" ukrywając to skrzętnie w opisach. Podła strona, sprzedająca nielegalne buble.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3573
Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
Płeć: Mężczyzna
Discord: remike#9022
Podziękował: 576 razy
Podziękowania: 261 razy
Kontakt:

Gusioł, jakiego produktu dotyczy ten problem? Jeśli taka sytuacja rzeczywiście miała miejsce to chętnie usunę takie produkty z GG.deals i im to zgłoszę.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 22
Rejestracja: 4 gru 2013, o 13:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piekło
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

remike pisze: 11 paź 2024, o 18:30 Gusioł, jakiego produktu dotyczy ten problem? Jeśli taka sytuacja rzeczywiście miała miejsce to chętnie usunę takie produkty z GG.deals i im to zgłoszę.
Kupowałem klucz do gry diablo 4 vessel od Hatered Xbox . Niby aktywacja globalna a w nagrodę dostajesz dzielone konto. Nie oddadzą kasy bo obsługa twierdzi że ich regulamin taki jest. Zgłosiłem ich do Microsoftu i co European Consumer Center że pchają shared conta i manipulują w opisach.
Ci użytkownicy podziękowali Gusiol za ten post:
Rafalest1
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 187
Rejestracja: 6 cze 2013, o 20:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 365 razy
Podziękowania: 180 razy
Kontakt:

Sprawdzałem i w przypadku dodatku do Diablo IV wyświetla się "Wraz z Nową Grą natychmiast otrzymasz konto na konsoli" - po dodaniu do koszyka wyskakuje taka informacja. Więc wychodzi na to, że kupując produkt kupujesz konto nie samą grę.
Ci użytkownicy podziękowali Greed za ten post:
MDA
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 22
Rejestracja: 4 gru 2013, o 13:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piekło
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Greed pisze: 13 paź 2024, o 04:02 Sprawdzałem i w przypadku dodatku do Diablo IV wyświetla się "Wraz z Nową Grą natychmiast otrzymasz konto na konsoli" - po dodaniu do koszyka wyskakuje taka informacja. Więc wychodzi na to, że kupując produkt kupujesz konto nie samą grę.
Raz sie to pojawia, raz że można aktywować. Co etap to inne informacje. Wg sprzedawcy jak nie napisali, że Key gdzieś. To kupujący może się gonić. Jest to tak czy inaczej proceder nielegalny, niezgodny z regulaminem Microsoftu.
Moje zdanie jest takie, że definitywnie nie polecam w cenie 100 zł dostać dostęp do konta z weryfikacją dwuetapową i ze sprzedawcą który nie ogarnia jakie tam ma maile.
Nie ma to niestety nic wspólnego z legalnym towarem. A ukrywanie informacji o produkcie w poniektórych etapach to wprowadzanie ludzi w błąd, pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.
Jak ktoś chce niech kupuje na własną odpowiedzialność.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 121
Rejestracja: 6 lis 2015, o 22:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 34 razy
Kontakt:

ja kupilem tr remastered 1-3 i mialem status weryfikacja długi czas, ale dzis zostala platnosc przyjeta i klucz aktywowany na steam
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 15 wrz 2024, o 14:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Kupilem tam karte do xboxa ale kod nie dzialal po kilku dniach udalo sie odzyskac pieniadze ale zostaly przyznane na konto difmark. Czy wie ktos jak wyplacic pieniadze z ich konta ?
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 860
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 289 razy
Podziękowania: 459 razy
Kontakt:

Zazwyczaj w keyshopach trzeba w tym celu napisać do supportu. Trochę upierdliwość, ale problemu z wypłatą nigdy mi nie robili.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 15 wrz 2024, o 14:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Napisałem ale na razie brak odpowiedzi(3 dni minęły). Moze musze byc bardziej cierpliwy ;l
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2016, o 20:49
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Podłączam się bo też miałem problem z tym sklepem (może nie taki poważny, ale jednak).

Polegał on na tym, że według nich zapłacona kwota (zastosowałem kod z gg.deals) była niezgodna z ceną na stronie internetowej, stwierdzili możliwość oszustwa i weryfikowali płatność. Na szczęście po około dwóch godzinach mogłem odebrać kod.

Podczas zamówienia kod zniżkowy został bez problemu przyjęty.

Jednakże moja cyfrowa noga w progach tego sklepu już nie stanie.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3573
Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
Płeć: Mężczyzna
Discord: remike#9022
Podziękował: 576 razy
Podziękowania: 261 razy
Kontakt:

Gusiol pisze: 12 paź 2024, o 23:34
remike pisze: 11 paź 2024, o 18:30 Gusioł, jakiego produktu dotyczy ten problem? Jeśli taka sytuacja rzeczywiście miała miejsce to chętnie usunę takie produkty z GG.deals i im to zgłoszę.
Kupowałem klucz do gry diablo 4 vessel od Hatered Xbox . Niby aktywacja globalna a w nagrodę dostajesz dzielone konto. Nie oddadzą kasy bo obsługa twierdzi że ich regulamin taki jest. Zgłosiłem ich do Microsoftu i co European Consumer Center że pchają shared conta i manipulują w opisach.
Ale kupowałeś klucz, czy konto?
Klucz: https://difmark.com/en/buy-cheap-diablo ... s-x-148358
Konto: https://difmark.com/en/buy-console-acco ... x-x-142727

Ja zdaję sobie sprawę, że w tym sklepie są w ofercie konta - zresztą tak samo jak w Kinguinie, G2A, czy K4G, o których od dawna piszemy.

Podczas integracji na GG.deals wszystkie konta wycięliśmy i nie powinno być żadnej tego typu oferty na GG.deals. Nie reklamujemy kont na Łowcach ani na GG.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 9
Rejestracja: 17 wrz 2024, o 16:01
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:

Jorgusson pisze: 16 paź 2024, o 15:32 Podłączam się bo też miałem problem z tym sklepem (może nie taki poważny, ale jednak).

Polegał on na tym, że według nich zapłacona kwota (zastosowałem kod z gg.deals) była niezgodna z ceną na stronie internetowej, stwierdzili możliwość oszustwa i weryfikowali płatność. Na szczęście po około dwóch godzinach mogłem odebrać kod.

Podczas zamówienia kod zniżkowy został bez problemu przyjęty.

Jednakże moja cyfrowa noga w progach tego sklepu już nie stanie.
Drogi Jorgussonie

Rozumiemy, że Twoje zamówienie zostało zweryfikowane. W tym momencie nasz zespół wsparcia zweryfikuje transakcję. Jeśli nie zostaną wykryte żadne problemy, zamówienie zostanie przyjęte i otrzymasz towar.
W przypadkach, w których potrzebujemy dodatkowych informacji, prosimy o nie za pośrednictwem czatu ze sprzedawcą lub wiadomości e-mail podanej podczas rejestracji.
Jest to rutynowa kontrola bezpieczeństwa dla nas i dla naszych użytkowników w celu uniknięcia nieuczciwych transakcji.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania podczas weryfikacji zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z czatem pomocy technicznej online.

Dziękujemy za zrozumienie
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 9
Rejestracja: 17 wrz 2024, o 16:01
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:

Sharx pisze: 15 paź 2024, o 19:10 Napisałem ale na razie brak odpowiedzi(3 dni minęły). Moze musze byc bardziej cierpliwy ;l
Cześć Sharx.

Przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi.
Aby pomóc w rozwiązaniu problemu, potrzebujemy informacji o zamówieniu. Nr zamówienia lub adres e-mail na stronie internetowej.

Jeśli masz problem i nadal nie został on rozwiązany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem następujących kontaktów

- Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram(https://t.me/Difmark_marketplace)

Dziękujemy
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 9
Rejestracja: 17 wrz 2024, o 16:01
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:

Koval242 pisze: 19 wrz 2024, o 06:44 Nic się nie zmieniło 18 wrz, 2024, 22:59:36 zakup dziś 19.09 godzina 6-44 brak kodu do tej pory!!!
Cześć Koval242.

Przepraszamy za opóźnienie w dostawie od naszego sprzedawcy.
Aby pomóc w rozwiązaniu problemu, potrzebujemy informacji o zamówieniu. Nr zamówienia lub adres e-mail na stronie internetowej.

Jeśli masz problem i nie został on jeszcze rozwiązany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem tych kontaktów lub czatu pomocy technicznej online.

- Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram(https://t.me/Difmark_marketplace)

Dziękujemy
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 9
Rejestracja: 17 wrz 2024, o 16:01
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:

spamslovic pisze: 19 wrz 2024, o 14:31
Difmark pisze: 17 wrz 2024, o 16:13 - Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram (https://t.me/Difmark_marketplace)
A gdzie legitny email / tel? Nie ufam ludzim którzy by default odsyłają do telegrama!
Cześć spamslovic.

To są kontakty naszego zespołu wsparcia, aby uzyskać szybką odpowiedź na Twoje zapytanie.
Oczywiście mamy pocztę do kontaktu, ale uzyskanie odpowiedzi zajmie więcej czasu niż przez telegram lub skype.
Nasz kontaktowy adres e-mail to support@difmark.com.
Dziękujemy za zrozumienie
ODPOWIEDZ