Cześć,
szukając promocji na doładowani Playstation trafiłem na wpis na łowcach:
https://lowcygier.pl/keyshopy/doladowan ... /#comments
Dokonałem zakupu wczoraj o 19:35 i cisza...
Dostawa opisana jako "Delivery: Instant" oferta nadal jest dostępna, a ja klucza nie mam. Żadnej odpowiedzi z serwisu w dniu wczorajszym, dopiero dziś rano otrzymałem wiadomość:
"Hi there!
Unfortunately, we are currently experiencing temporary technical difficulties, so we are unable to deliver your order within the initially specified time. However, we are actively working to resolve this issue and expect to deliver your order within today.
Please rest assured that your order is safe, and we guarantee that it will be delivered as soon as the problem is resolved. You have nothing to worry about.
As soon as your order is fulfilled, you will receive a notification, and you will be able to download your key or gift in the "My Orders" section.
Thank you very much for your patience!"
Jak dla mnie to tłumaczenie brzmi jak "nie mamy kluczy no i trudno, trzeba czekać.
Z tego co widzę we wpisie https://lowcygier.pl/keyshopy/doladowan ... /#comments - nie tylko ja miałem takie "szczęście"
Podsumowując - nie polecam.
Difmark.com - nie polecam
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 3573
- Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Discord: remike#9022
- Podziękował: 576 razy
- Podziękowania: 261 razy
- Kontakt:
Skontaktowałem się ze sklepem z prośbą o wyjaśnienie sytuacji z opóźnieniami.
Sklep przyznał, że taka sytuacja miała miejsce wczoraj ok. 20 i (wg nich) wynikała z usterki technicznej. Twierdzą, że klucze zostały wysłane kilka godzin później i na ten moment nie ma żadnych oczekujących zamówień. Zapewnili mnie, że to jednorazowa sytuacja i popracują na usprawnieniem systemu, by więcej do tego nie dopuścić.
Poprosiłem Difmark aby w przyszłości, w podobnych sytuacjach, zmieniali status produktu na out of stock aby nie zbierać zamówień, których nie mogą natychmiastowo zrealizować, na co przystali. Ogólnie to przepraszają i obiecują, że jeszcze się indywidualnie skontaktują z osobami, których to opóźnienie dotknęło.
Sklep przyznał, że taka sytuacja miała miejsce wczoraj ok. 20 i (wg nich) wynikała z usterki technicznej. Twierdzą, że klucze zostały wysłane kilka godzin później i na ten moment nie ma żadnych oczekujących zamówień. Zapewnili mnie, że to jednorazowa sytuacja i popracują na usprawnieniem systemu, by więcej do tego nie dopuścić.
Poprosiłem Difmark aby w przyszłości, w podobnych sytuacjach, zmieniali status produktu na out of stock aby nie zbierać zamówień, których nie mogą natychmiastowo zrealizować, na co przystali. Ogólnie to przepraszają i obiecują, że jeszcze się indywidualnie skontaktują z osobami, których to opóźnienie dotknęło.
Dzień dobry, SpiderFYM.
W imieniu naszej witryny przepraszamy za niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, że nastąpiło opóźnienie w dostawie zamówienia z naszej strony. Szczerze przepraszamy i dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć takich problemów w przyszłości.
W imieniu serwisu mogę również potwierdzić, że wszystkie opóźnione zamówienia zostały dostarczone. Jeśli tak się nie stało, prosimy o kontakt poprzez:
- Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram (https://t.me/Difmark_marketplace)
W imieniu naszej witryny przepraszamy za niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, że nastąpiło opóźnienie w dostawie zamówienia z naszej strony. Szczerze przepraszamy i dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć takich problemów w przyszłości.
W imieniu serwisu mogę również potwierdzić, że wszystkie opóźnione zamówienia zostały dostarczone. Jeśli tak się nie stało, prosimy o kontakt poprzez:
- Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram (https://t.me/Difmark_marketplace)
- Posty: 18
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 08:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 113 razy
- Podziękowania: 18 razy
- Kontakt:
A gdzie legitny email / tel? Nie ufam ludzim którzy by default odsyłają do telegrama!Difmark pisze: 17 wrz 2024, o 16:13 - Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram (https://t.me/Difmark_marketplace)
- Ci użytkownicy podziękowali spamslovic za ten post:
- 80808
- Posty: 22
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 13:40
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piekło
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Kupowałem klucz do gry diablo 4 vessel od Hatered Xbox . Niby aktywacja globalna a w nagrodę dostajesz dzielone konto. Nie oddadzą kasy bo obsługa twierdzi że ich regulamin taki jest. Zgłosiłem ich do Microsoftu i co European Consumer Center że pchają shared conta i manipulują w opisach.remike pisze: 11 paź 2024, o 18:30 Gusioł, jakiego produktu dotyczy ten problem? Jeśli taka sytuacja rzeczywiście miała miejsce to chętnie usunę takie produkty z GG.deals i im to zgłoszę.
- Posty: 22
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 13:40
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piekło
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Raz sie to pojawia, raz że można aktywować. Co etap to inne informacje. Wg sprzedawcy jak nie napisali, że Key gdzieś. To kupujący może się gonić. Jest to tak czy inaczej proceder nielegalny, niezgodny z regulaminem Microsoftu.Greed pisze: 13 paź 2024, o 04:02 Sprawdzałem i w przypadku dodatku do Diablo IV wyświetla się "Wraz z Nową Grą natychmiast otrzymasz konto na konsoli" - po dodaniu do koszyka wyskakuje taka informacja. Więc wychodzi na to, że kupując produkt kupujesz konto nie samą grę.
Moje zdanie jest takie, że definitywnie nie polecam w cenie 100 zł dostać dostęp do konta z weryfikacją dwuetapową i ze sprzedawcą który nie ogarnia jakie tam ma maile.
Nie ma to niestety nic wspólnego z legalnym towarem. A ukrywanie informacji o produkcie w poniektórych etapach to wprowadzanie ludzi w błąd, pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.
Jak ktoś chce niech kupuje na własną odpowiedzialność.
Podłączam się bo też miałem problem z tym sklepem (może nie taki poważny, ale jednak).
Polegał on na tym, że według nich zapłacona kwota (zastosowałem kod z gg.deals) była niezgodna z ceną na stronie internetowej, stwierdzili możliwość oszustwa i weryfikowali płatność. Na szczęście po około dwóch godzinach mogłem odebrać kod.
Podczas zamówienia kod zniżkowy został bez problemu przyjęty.
Jednakże moja cyfrowa noga w progach tego sklepu już nie stanie.
Polegał on na tym, że według nich zapłacona kwota (zastosowałem kod z gg.deals) była niezgodna z ceną na stronie internetowej, stwierdzili możliwość oszustwa i weryfikowali płatność. Na szczęście po około dwóch godzinach mogłem odebrać kod.
Podczas zamówienia kod zniżkowy został bez problemu przyjęty.
Jednakże moja cyfrowa noga w progach tego sklepu już nie stanie.
- Posty: 3573
- Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Discord: remike#9022
- Podziękował: 576 razy
- Podziękowania: 261 razy
- Kontakt:
Ale kupowałeś klucz, czy konto?Gusiol pisze: 12 paź 2024, o 23:34Kupowałem klucz do gry diablo 4 vessel od Hatered Xbox . Niby aktywacja globalna a w nagrodę dostajesz dzielone konto. Nie oddadzą kasy bo obsługa twierdzi że ich regulamin taki jest. Zgłosiłem ich do Microsoftu i co European Consumer Center że pchają shared conta i manipulują w opisach.remike pisze: 11 paź 2024, o 18:30 Gusioł, jakiego produktu dotyczy ten problem? Jeśli taka sytuacja rzeczywiście miała miejsce to chętnie usunę takie produkty z GG.deals i im to zgłoszę.
Klucz: https://difmark.com/en/buy-cheap-diablo ... s-x-148358
Konto: https://difmark.com/en/buy-console-acco ... x-x-142727
Ja zdaję sobie sprawę, że w tym sklepie są w ofercie konta - zresztą tak samo jak w Kinguinie, G2A, czy K4G, o których od dawna piszemy.
Podczas integracji na GG.deals wszystkie konta wycięliśmy i nie powinno być żadnej tego typu oferty na GG.deals. Nie reklamujemy kont na Łowcach ani na GG.
Drogi JorgussonieJorgusson pisze: 16 paź 2024, o 15:32 Podłączam się bo też miałem problem z tym sklepem (może nie taki poważny, ale jednak).
Polegał on na tym, że według nich zapłacona kwota (zastosowałem kod z gg.deals) była niezgodna z ceną na stronie internetowej, stwierdzili możliwość oszustwa i weryfikowali płatność. Na szczęście po około dwóch godzinach mogłem odebrać kod.
Podczas zamówienia kod zniżkowy został bez problemu przyjęty.
Jednakże moja cyfrowa noga w progach tego sklepu już nie stanie.
Rozumiemy, że Twoje zamówienie zostało zweryfikowane. W tym momencie nasz zespół wsparcia zweryfikuje transakcję. Jeśli nie zostaną wykryte żadne problemy, zamówienie zostanie przyjęte i otrzymasz towar.
W przypadkach, w których potrzebujemy dodatkowych informacji, prosimy o nie za pośrednictwem czatu ze sprzedawcą lub wiadomości e-mail podanej podczas rejestracji.
Jest to rutynowa kontrola bezpieczeństwa dla nas i dla naszych użytkowników w celu uniknięcia nieuczciwych transakcji.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania podczas weryfikacji zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z czatem pomocy technicznej online.
Dziękujemy za zrozumienie
Cześć Sharx.Sharx pisze: 15 paź 2024, o 19:10 Napisałem ale na razie brak odpowiedzi(3 dni minęły). Moze musze byc bardziej cierpliwy ;l
Przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi.
Aby pomóc w rozwiązaniu problemu, potrzebujemy informacji o zamówieniu. Nr zamówienia lub adres e-mail na stronie internetowej.
Jeśli masz problem i nadal nie został on rozwiązany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem następujących kontaktów
- Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram(https://t.me/Difmark_marketplace)
Dziękujemy
Cześć Koval242.Koval242 pisze: 19 wrz 2024, o 06:44 Nic się nie zmieniło 18 wrz, 2024, 22:59:36 zakup dziś 19.09 godzina 6-44 brak kodu do tej pory!!!
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie od naszego sprzedawcy.
Aby pomóc w rozwiązaniu problemu, potrzebujemy informacji o zamówieniu. Nr zamówienia lub adres e-mail na stronie internetowej.
Jeśli masz problem i nie został on jeszcze rozwiązany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem tych kontaktów lub czatu pomocy technicznej online.
- Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram(https://t.me/Difmark_marketplace)
Dziękujemy
Cześć spamslovic.spamslovic pisze: 19 wrz 2024, o 14:31A gdzie legitny email / tel? Nie ufam ludzim którzy by default odsyłają do telegrama!Difmark pisze: 17 wrz 2024, o 16:13 - Skype (live:difmarkcontact)
- Telegram (https://t.me/Difmark_marketplace)
To są kontakty naszego zespołu wsparcia, aby uzyskać szybką odpowiedź na Twoje zapytanie.
Oczywiście mamy pocztę do kontaktu, ale uzyskanie odpowiedzi zajmie więcej czasu niż przez telegram lub skype.
Nasz kontaktowy adres e-mail to support@difmark.com.
Dziękujemy za zrozumienie