Witam, wina po mojej stronie. Nie mogę się zalogować do bazaru przez steama, ze względu na autoryzację dwustopniową. A nie mam przy sobie telefonu z aplikacją, wylogowalo tez mnie na kompie... :/Jeszcze tylko jeden dzień, jedna noc i będzie... Ktoś kupił grę, wpłacił, dostałem powiadomienie na maila, a ja nie mogę mu nic napisać, na stronie również wyłączył wiadomości od użytkowników... może ktoś jest w stanie przez bazar albo steama jakoś mu dać znać, że żyję? Już drugi dzień czeka...
https://bazar.lowcygier.pl/user/MadnessMadam
memberlist.php?mode=viewprofile&u=67993
https://steamcommunity.com/id/MadnessMadam/
Z góry dzięki... :/
Nie mogę się zalogować do bazaru i skontaktować z kupującym
Witam,
Z tej strony kupujący.
Dopiero po zakupie zobaczyłam, że od dłuższego czasu nie byłeś zalogowany na bazarze i wczoraj wysłałam ci zaproszenie na Steam w poszukiwaniu jakiegokolwiek kontaktu.
Nie do końca wiem jak postąpić w takiej sytuacji wydaje mi się, że jest kilka wyjść ale w niektórych wymagana jest ingerencja administracji bazaru(?).
1. Mogę anulować zamówienie, ze zwrotem wysłanych już pieniędzy.
2. Dociągnąć transakcje do końca poza bazarkiem - tu nie wiem jak ją zakończyć na bazarze z twojej strony. Czy administracja bazarku mogłaby ją dociągnąć za ciebie do końca?
3. Dociągnąć transakcje poza bazarem ale anulować ją na bazarze.
Oczywiście nie mam zamiaru wystawiać żadnych negatywnych opinii, takie sytuacje się zdarzają.
Administracje proszę także o wypowiedzenie się na temat podpunktu nr 2.
Przepraszam za wyłączone wiadomości prywatne ale zwyczajnie o ile z bazarku korzystam tak kompletnie nie zaglądam na forum itp także i tak pewnie bym ich nie odczytała.
Włączyłam możliwość wysyłania wiadomości (na 90% to chyba dobrze to zrobiłam...).
Jeśli chodzi o problem z logowaniem na Steam napisz do supportu, pomogą ci.
Z góry dzięki.
Z tej strony kupujący.
Dopiero po zakupie zobaczyłam, że od dłuższego czasu nie byłeś zalogowany na bazarze i wczoraj wysłałam ci zaproszenie na Steam w poszukiwaniu jakiegokolwiek kontaktu.
Nie do końca wiem jak postąpić w takiej sytuacji wydaje mi się, że jest kilka wyjść ale w niektórych wymagana jest ingerencja administracji bazaru(?).
1. Mogę anulować zamówienie, ze zwrotem wysłanych już pieniędzy.
2. Dociągnąć transakcje do końca poza bazarkiem - tu nie wiem jak ją zakończyć na bazarze z twojej strony. Czy administracja bazarku mogłaby ją dociągnąć za ciebie do końca?
3. Dociągnąć transakcje poza bazarem ale anulować ją na bazarze.
Oczywiście nie mam zamiaru wystawiać żadnych negatywnych opinii, takie sytuacje się zdarzają.
Administracje proszę także o wypowiedzenie się na temat podpunktu nr 2.
Przepraszam za wyłączone wiadomości prywatne ale zwyczajnie o ile z bazarku korzystam tak kompletnie nie zaglądam na forum itp także i tak pewnie bym ich nie odczytała.
Włączyłam możliwość wysyłania wiadomości (na 90% to chyba dobrze to zrobiłam...).
Jeśli chodzi o problem z logowaniem na Steam napisz do supportu, pomogą ci.
Z góry dzięki.

- Posty: 860
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 289 razy
- Podziękowania: 459 razy
- Kontakt:
Nie widzę problemu w tym, byście dokończyli transakcję, przesyłając klucz poprzez prywatną wiadomość na forum. Po potwierdzeniu, że wszystko jest ok, zamknę ją ręcznie na bazarku 

- Ci użytkownicy podziękowali Seyonne za ten post (w sumie 2):
- marrccin • MadnessMadam
- Posty: 26
- Rejestracja: 22 cze 2013, o 13:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
Witam. Spokojnie, damy radę jutro powinienem się do wszystkiego moc zalogować. Wysłałem też w nocy przez wiadomość PayPal kod z gra z krótkim wyjaśnieniem. Zaraz wychodzę do pracy na noc. Jutro jadę do domu gdzie został mój poprzedni telefon na którym jest aplikacją do logowania Steama... Wszystko będzie okej, tylko o tą zwłokę przez moje niedopatrzenie chodzi... 

Potwierdzam.
Klucz otrzymałam ale nie potrzebujemy ingerencji administracji.
Sprzedawca w najbliższym czacie będzie w stanie dokończyć ją ze mną sam po prostu bał się, że nie poczekam.
Mówiąc szczerze to i tak chciałam poczekać jakoś z tydzień bo stwierdziłam, że może jest coś poważnego na rzeczy ze względu na ilość wystawionych kluczy.
Klucz otrzymałam ale nie potrzebujemy ingerencji administracji.
Sprzedawca w najbliższym czacie będzie w stanie dokończyć ją ze mną sam po prostu bał się, że nie poczekam.

Mówiąc szczerze to i tak chciałam poczekać jakoś z tydzień bo stwierdziłam, że może jest coś poważnego na rzeczy ze względu na ilość wystawionych kluczy.

- Ci użytkownicy podziękowali MadnessMadam za ten post (w sumie 2):
- Seyonne • marrccin