
Jak ktoś nie chce się denerwować to lepiej niech nie kupuje tego rabatu.
Tematy na forum ubi:
http://forums.ubi.com/showthread.php/10 ... op-rewards
http://forums.ubi.com/showthread.php/11 ... y-discount
Ja korzystam z tych kodów i jak dotąd wszystkie otrzymałem. Co prawda nie przychodzą w ciągu 5 minut - raz nawet czekałem kilka dni - więc zawsze trzymam jeden na zapas
Takie rzeczy powinno się pisać do supportu, zamiast na jakimś przypadkowym forum o grach. Kody które zamawiałem ja zostały dostarczane w ciągu 2-3 dni od chwili zamówienia, więc nie jest to raczej celowe działanie. : )Rasiek pisze: Za 100 punktów ubi można zgarnąć 20% rabatu na zakupy w Ubishopie. Oczywiście e-mail nie przychodzi z kodem, a pisali że w ciągu 5 minut otrzymam kod. Poszperałem trochę i ten problem się ciągnie od roku. Jak można przez rok tego nie naprawić? Myślicie że to nie jest świadome działanie? Ktoś weźmie kod, straci 100 punktów i nie kupi na Steamie bo czeka na -20% na Uplayu. Biorąc pod uwagę ile czasu się ciągnie ten problem, myślę że to jest celowe działanie - email z kopią mojego ticketu z supportu przychodzi od razu, tak samo klucze, no ale rabat nie może![]()
Jak ktoś nie chce się denerwować to lepiej niech nie kupuje tego rabatu.
Tematy na forum ubi:
http://forums.ubi.com/showthread.php/10 ... op-rewards
http://forums.ubi.com/showthread.php/11 ... y-discount
napisałem do supportu ale marnie to widzę, zobaczyłem na historię i 2 lata temu mi nie odpowiedzieli i w tych wątkach co podałem też pisali że nie odpisująniemalimitów pisze:Takie rzeczy powinno się pisać do supportu, zamiast na jakimś przypadkowym forum o grach. Kody które zamawiałem ja zostały dostarczane w ciągu 2-3 dni od chwili zamówienia, więc nie jest to raczej celowe działanie. : )Rasiek pisze: Za 100 punktów ubi można zgarnąć 20% rabatu na zakupy w Ubishopie. Oczywiście e-mail nie przychodzi z kodem, a pisali że w ciągu 5 minut otrzymam kod. Poszperałem trochę i ten problem się ciągnie od roku. Jak można przez rok tego nie naprawić? Myślicie że to nie jest świadome działanie? Ktoś weźmie kod, straci 100 punktów i nie kupi na Steamie bo czeka na -20% na Uplayu. Biorąc pod uwagę ile czasu się ciągnie ten problem, myślę że to jest celowe działanie - email z kopią mojego ticketu z supportu przychodzi od razu, tak samo klucze, no ale rabat nie może![]()
Jak ktoś nie chce się denerwować to lepiej niech nie kupuje tego rabatu.
Tematy na forum ubi:
http://forums.ubi.com/showthread.php/10 ... op-rewards
http://forums.ubi.com/showthread.php/11 ... y-discount
Ja podobnie jak Ty, chciałem dać szanse Uplayowi. Kupiłem Far Cry 3 Potem z Cd Action dodałem Blood Dragon myślę fajnie zrobię sobie kolekcję Far Cry. po dwóch dniach chciałem zagrać w Far Cry 3 lecz tego już na liście nie było. Czemu? Nie wiem może kupiłem kradziony klucz może coś... Ja tez dziękuje tej firmie.ToXic pisze: Firma Ubisoft już taka jest, że gdzieś mają klientów i nie wiem jakim cudem w ogóle udało im się aż tak wybić... Kupiłem kiedyś 3 gry Ubisoftu, lecz już z pierwszą miałem problem, gdyż przy odpalaniu się UplayLaunchera wyskakiwało mi "program nie odpowiada", więc nawet zalogować się nie mogłem. Trochę pograłem, ale w końcu mi się znudziło użeranie z błędami i na rok odpuściłem sobie granie na Uplayu. Po jakimś czasie coś mnie naszło, żeby dać im drugą szansę, pobrałem Uplaya, instalacja przebiegła gładko, zalogowałem, ale na tym moje zadowolenie się skończyło... okazało się, że wszystkie moje gry i znajomi zniknęli, magia..!!?? Znów rzuciłem to w cholerę... Ostatnio siedziałem i pomyślałem, że zagrałbym sobie w Far Cry'a 3 i znów spróbowałem. Tym razem nawet nie udało mi się zalogować, ponieważ zapomniałem hasła, a mail do zmiany/przypomnienia (nie pamiętam już) nie przyszedł jeszcze, a czekam gdzieś już od miesiąca. Także, pozdrowienia dla Ubi, obyście zbankrutowali!