Też mam właśnie przygodę z tym sklepem. Powiedzieć amatorszczyzna to nic nie powiedzieć. Kupiłem Pacific Drive w wersji Deluxe, klucz dali do wersji podstawowej. Zdziwiło mnie, że po zakupie sprzedawca odezwał się z pytaniem, czy wszystko jest w porządku. No to piszę, że klucz się nie zgadza.
Wtedy zaczął się taniec z supportem, miałem przesłać im screeny z kluczem w kliencie, po użyciu, listę licencji aktywowanych na koncie, region i historię zakupów. Oczywiście wszystko bez przycinania i z datą. Historii im nie dałem, bo praktycznie mieliby wszystko (poza numerem telefonu), żeby przejąć moje konto a tyle ryzykować nie zamierzam. Zresztą nie sądzę, by historia była im do czegokolwiek potrzebna, na liście licencji Pacific Drive pokazuje się jako licencja spoza sklepu Steam a gdybym kupił PD na Steamie to byłoby to widać. A nawet jeśli klucz mógłby jakoś nadpisać grę zakupioną na Steamie to i tak jest dowód, że klucza użyłem i aktywował tylko wersję podstawową.
W każdym razie, support przesłał screeny, sprzedawca powiedział, że procedura potrwa 2-3 dni. Upomniałem się po tygodniu, że sprawa stoi i sprzedawca odpisał mi dziś, że jest jakiś problem. Jako, że byłem dziś w pracy, dopiero teraz mogłem odpisać. Aż się nie mogę doczekać, by dowiedzieć się jaki mają problem
