Epic Games - temat ogólny

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 230
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 130 razy
Podziękowania: 171 razy

Taka drobna dygresja, ciekawe jak u Was. Mam zainstalowane Remnant From the Ashes, dzisiaj była premiera kolejnego dodatku. Kliknąłem, poczytałem, nie kupiłem i launcher uruchomiony w tle pozostawiłem. Patrzę za jakiś czas, net lekko zmuliło, a tu leci pasek pobierania na symbolu EGS bo ten "cudownie" przemyślany twór wywalił mi grę i zaczął zasysać od nowa blisko 36 GB oraz instalować :shock: Ja serdecznie dziękuję za takie kompleksowe aktualizacje i niespodziewane urozmaicenia. To jakaś forma kary bądź pokuty za nie kupienie dlc'ka, czy raczej ubogaca jakoś swoje cyfrowe życie wewnętrzne ? :E Komuś coś takiego przytrafiło się kiedykolwiek ? Do TWS Troy poszła normalnie, nie naruszając w tak "bagatelny" sposób struktury aktualnej instalacji.
Ed.: Byki poprawione ;)
Ostatnio zmieniony 27 sie 2020, o 00:56 przez greyman, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 362
Rejestracja: 26 lut 2014, o 20:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czerwionka - Leszczyny
Podziękował: 97 razy
Podziękowania: 79 razy
Kontakt:

greyman pisze: 26 sie 2020, o 23:14 Taka drobna dygresja, ciekawe jak u Was. Mam zainstalowane Remnant From the Ashes, dzisiaj był premiera kolejngo dodatku. Kliknąłem, poczytałem, nie kupiłem i launcher uruchomiony w tle pozostawiłem. Patrzę za jakiś czas, net lekko zmuliło, a tu leci pasek pobierania na symbolu EGS bo ten "cudownie" przemyślany twór wywalił mi grę i zaczął zasysać od nowa blisko 36 GB oraz instalować :shock: Ja serdecznie dziękuję za takie kompleksowe aktualizacje i niespodziewane urozmaicenia. To jakaś forma kary bądź pokuty za nie kupienie dlc'ka, czy raczej ubogaca jakoś swoje cyfrowe życie wewnętrzne ? :E Komuś coś takiego przytrafiło się kiedykolwiek ? Do TWS Troy poszła normalnie, nie naruszając w tak "bagatelny" sposób struktury aktualnej instalacji.
Dokładnie z tego powodu było te moje pytanie o zmniejszenie pobierania ;) , a co do pytania pamiętam , że dawno temu payday 2 tak miał (a na pewno nie chciał instalować aktualki jeśli miałeś mniej wolnego miejsca niż zajmowała sama gra). Tyle , że w payday-u później zmienili to.
Ci użytkownicy podziękowali JAROMIR [PL] za ten post:
greyman
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1631
Rejestracja: 21 sie 2015, o 20:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 106 razy
Podziękowania: 80 razy
Kontakt:

Heh, dopiero teraz zauważyłem, że na epicu można zalogować się przy użyciu steama i apple xD
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2040
Rejestracja: 14 lis 2018, o 15:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wies z mazowsza, dalej nic nie powiem
Podziękował: 0
Podziękowania: 787 razy

Borderlands 2: Commander Lilith & the Fight for Sanctuary DLC za darmo: https://www.epicgames.com/store/pl/prod ... der-lilith
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 204
Rejestracja: 18 kwie 2013, o 21:05
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 20 razy
Podziękowania: 52 razy
Kontakt:

Jest promka na gry Ubisoftu.
Assassin's Creed Odyssey Gold z kuponem za 59,97 zł: https://www.epicgames.com/store/pl/prod ... ld-edition
The Crew 2 Gold z kuponem za 31,98 zł: https://www.epicgames.com/store/pl/prod ... ld-edition
Ci użytkownicy podziękowali Goku193 za ten post:
DywanPerski
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 18 wrz 2020, o 10:20
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Jak wygląda sprawa z zakupem gier na EGS przez VPN? Wystarczy założyć nowe konto na innym regionie przez VPN i stamtąd kupić?
Hitman 3 z Argentyny za $12,49 trochę kusi.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1239
Rejestracja: 20 wrz 2013, o 18:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 380 razy
Podziękowania: 518 razy
Kontakt:

Mam nadzieję że Epicowi się to odpłaci, po tym jak ich Fortnajta wywalono z Apple Store a nad Tencentem zbierają się czarne chmury
https://www.bloomberg.com/news/articles ... y-scrutiny
Będą musieli liczyć się z każdym wydanym dolarem

// przeniesiono z viewtopic.php?f=4&t=4
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2014, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 29 razy
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

Skończy się rozdawnictwo XD Mam Epika od początku istnienia Fortinite - zagrałem jeden wieczór ze znajomymi uznaliśmy że kupy *zady* się to nie trzyma i daliśmy se siana, konto zostało. RL jest jedną z ulubionych gierek z mojej biblioteki bo zwyczajnie można podzielić czas rozgrywki na ~ 5 minutowe przerwy od obowiązków i łatwo wrócić do pracy (wyleczyłem się dawno z syndromu jeszcze jednej rundy) i zwyczajnie jak chce grać nie mam wyboru i muszę spiąć konta - pierwszy raz tak jak kocham zbierać gry, grać i po prostu słuchać o tym przemyśle, o ciekawostkach newsach i technologii tak mam jakiś wstręt do siebie że to zrobiłem chociaż niby nie ma nigdzie potrzeby nawet odpalać tego EGS żeby włączyć RL - kumpel miał do nowej karty kopie bordów 3 za free na Epiga - oddał mnie w prezencie na święta - no nie ogram bo się nie złamię do tej platformy xd Prędzej kupie drugi raz na Steam bo obrzydzenie człowieka za serce chwyta jak patrzę na to co się dzieje. I pozdrawiam Lemingi krzyczące że "Słini" nie prowadzi monopolu i nie łamie zasad zdrowej konkurencji na rynku.
Ci użytkownicy podziękowali Danek131 za ten post (w sumie 5):
XanthiVantosWernwulfMYTCHOSSK4ND4L
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 57
Rejestracja: 4 mar 2018, o 16:49
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 98 razy
Podziękowania: 61 razy
Kontakt:

EdmundBA pisze: 18 wrz 2020, o 11:22 Mam nadzieję że Epicowi się to odpłaci, po tym jak ich Fortnajta wywalono z Apple Store a nad Tencentem zbierają się czarne chmury
https://www.bloomberg.com/news/articles ... y-scrutiny
Będą musieli liczyć się z każdym wydanym dolarem
Bardzo ciekawa informacja. Mam nadzieję, że to nie są tylko jakieś kampanijne działania pod publiczkę, ale poważne zamiary, które potem przejdą w rzeczywiste działania, bo Chińczycy i cały ten rakowaty Epig już dawno zapracowali sobie na to, by ktoś porządnie ich zaorał. Dokładnie tak jak teraz robi to Apple.
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

Wernwulf pisze: 18 wrz 2020, o 16:43 Bardzo ciekawa informacja. Mam nadzieję, że to nie są tylko jakieś kampanijne działania pod publiczkę, ale poważne zamiary, które potem przejdą w rzeczywiste działania, bo Chińczycy i cały ten rakowaty Epig już dawno zapracowali sobie na to, by ktoś porządnie ich zaorał. Dokładnie tak jak teraz robi to Apple.
Ale że jak Apple zaorało Epica? Myślałem, że dopiero zaczęli się sądzić.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2014, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 29 razy
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

rob006 pisze: 18 wrz 2020, o 17:41 Ale że jak Apple zaorało Epica? Myślałem, że dopiero zaczęli się sądzić.
Chodzi zdaje się o to, że nie cofnięto decyzji o wywaleniu Epica z App store. Sąd prowadzący wydał wyrok wstępny, w którym orzekł że wprawdzie nie mogą blokować Uni... Unreal Engine bo nie jest to silnik do gier związany bezpośrednio ze sprawą i Jabłko blokując wykorzystanie go zastosowało wykładnie a minori ad maius, ale już nie ma sprzeciwu co do blokowania samego Fortinite'a bo Epig podpisując umowy celem umieszczenia gry w App store przyjeło zobowiązania umowne, które następnie złamali więc płaczą bez powodu. W końcu Volenti non fit iniuria :dziadek:
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

Danek131 pisze: 18 wrz 2020, o 17:56
rob006 pisze: 18 wrz 2020, o 17:41 Ale że jak Apple zaorało Epica? Myślałem, że dopiero zaczęli się sądzić.
Chodzi zdaje się o to, że nie cofnięto decyzji o wywaleniu Epica z App store. Sąd prowadzący wydał wyrok wstępny, w którym orzekł że wprawdzie nie mogą blokować Uni... Unreal Engine bo nie jest to silnik do gier związany bezpośrednio ze sprawą i Jabłko blokując wykorzystanie go zastosowało wykładnie a minori ad maius, ale już nie ma sprzeciwu co do blokowania samego Fortinite'a bo Epig podpisując umowy celem umieszczenia gry w App store przyjeło zobowiązania umowne, które następnie złamali więc płaczą bez powodu. W końcu Volenti non fit iniuria :dziadek:
Czyli bez zmian od blisko miesiąca. Myślałem że przegapiłem jakiś spektakularny zwrot akcji, bo samo wywalenie Frotnite z App Store to raczej naturalna kolej rzeczy, nie nazwałbym tego "zaoraniem"...
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 57
Rejestracja: 4 mar 2018, o 16:49
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 98 razy
Podziękowania: 61 razy
Kontakt:

W sądach i owszem, bez większych zmian, tyle że od ostatniej rozprawy na światło dzienne wypłynęło kilka ciekawych spraw, które stawiają Epig w bardzo złym świetle, delikatnie rzecz ujmując, i mogą sprawić, że wiele więcej w sądzie nie ugrają. Mieliśmy niedawno choćby kłamstwa Epiga w sprawie "Sing In With Apple" (https://9to5mac.com/2020/09/10/apple-no ... e-sign-in/), wczoraj wyszły na jaw ich roszczeniowe próby wpływania na Apple poprzez poważne groźby strzelenia focha i zabrania zabawek jeżeli nie dostaną specjalnych warunków (https://bgr.com/2020/09/17/fortnite-law ... s-revenue/), mamy też decyzję ze strony Apple o wyłączeniu Epiga z Apple Developer Program na co najmniej rok, co mogą sobie właściwie przedłużać w nieskończoność (https://twitter.com/ZhugeEX/status/1304944442584059904). No i Jabłuszko bynajmniej nie zamierza odpuszczać także silnikowi Unreal, do czego mają, moim zdaniem, dość solidne podstawy: https://www.youtube.com/watch?v=QPgaJpB ... el=HoegLaw

Podpisali umowę, celowo złamali jej zasady, chcieli zmobilizować dzieciarnię do walki, a teraz dostają tylko cios za ciosem, przy czym na ogół okładają sami siebie. Apple to tylko wykorzystuje.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2014, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 29 razy
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

Wernwulf pisze: 18 wrz 2020, o 18:39 W sądach i owszem, bez większych zmian, tyle że od ostatniej rozprawy na światło dzienne wypłynęło kilka ciekawych spraw, które stawiają Epig w bardzo złym świetle, delikatnie rzecz ujmując, i mogą sprawić, że wiele więcej w sądzie nie ugrają. Mieliśmy niedawno choćby kłamstwa Epiga w sprawie "Sing In With Apple" (https://9to5mac.com/2020/09/10/apple-no ... e-sign-in/), wczoraj wyszły na jaw ich roszczeniowe próby wpływania na Apple poprzez poważne groźby strzelenia focha i zabrania zabawek jeżeli nie dostaną specjalnych warunków (https://bgr.com/2020/09/17/fortnite-law ... s-revenue/), mamy też decyzję ze strony Apple o wyłączeniu Epiga z Apple Developer Program na co najmniej rok, co mogą sobie właściwie przedłużać w nieskończoność (https://twitter.com/ZhugeEX/status/1304944442584059904). No i Jabłuszko bynajmniej nie zamierza odpuszczać także silnikowi Unreal, do czego mają, moim zdaniem, dość solidne podstawy: https://www.youtube.com/watch?v=QPgaJpB ... el=HoegLaw

Podpisali umowę, celowo złamali jej zasady, chcieli zmobilizować dzieciarnię do walki, a teraz dostają tylko cios za ciosem, przy czym na ogół okładają sami siebie. Apple to tylko wykorzystuje.
Na wstępie zaznaczę że jeszcze nie obejrzałem tego nagrania odnośnie Unreala, ale z fragmentów (popraw mnie jeśli jest inaczej) jeśli dobrze zrozumiałem Apple atakuje Unreal bo obawia się że może stanowić metodę wprowadzenia innego oprogramowania przez Epica - pewnie słusznie. Ale z tego co kojarzę w sądzie chodziło o rozstrzygnięcie sprawy z silnikiem ze względu na przynależność umów o Unreala do osobnej spółki Epic Games International S.a.r.l., która jest czymś innym od Epic Games (to są dwie różne spółki, ale oczywiście nalezą do jednej dużej grupy :) ). Nie jestem pewny jak wygląda to w tamtych przepisach, ale u nas też pewnie wstrzymaliby możliwość blokowania produktów spółki która bezpośrednio nie jest zamieszana w sprawę. Ale to już są takie dywagację na poziomie teorii akademickiej, bez większego znaczenia dla sprawy. Jedno co jest pewne to że zgodnie z przytoczoną już przeze mnie zasadą, której hołduje również sędzina z północnej Kalifornii - chcącemu nie dzieje się krzywda XD Sami sobie wykopali dołek i w niego wbiegli z rozbiegu XD

A w tym czasie Gaben siedzi na tyłku i rzuca kośćmi kiedy wylosować termin jesiennej wyprzedaży. W sumie całe te działania mają jakiś pozytywny wpływ na Steam - Kurek zaczął coś grzebać przy swoich produkcjach - Alyx i teraz ten dodatek do L4D2 - Nie jest to może dużo ale biorąc pod uwagę ile lat upłynęło od poprzednich produkcji kurka na parówce to miła odmiana :gwizdany:
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

Wernwulf pisze: 18 wrz 2020, o 18:39 W sądach i owszem, bez większych zmian, tyle że od ostatniej rozprawy na światło dzienne wypłynęło kilka ciekawych spraw, które stawiają Epig w bardzo złym świetle, delikatnie rzecz ujmując, i mogą sprawić, że wiele więcej w sądzie nie ugrają. Mieliśmy niedawno choćby kłamstwa Epiga w sprawie "Sing In With Apple" (https://9to5mac.com/2020/09/10/apple-no ... e-sign-in/), wczoraj wyszły na jaw ich roszczeniowe próby wpływania na Apple poprzez poważne groźby strzelenia focha i zabrania zabawek jeżeli nie dostaną specjalnych warunków (https://bgr.com/2020/09/17/fortnite-law ... s-revenue/), mamy też decyzję ze strony Apple o wyłączeniu Epiga z Apple Developer Program na co najmniej rok, co mogą sobie właściwie przedłużać w nieskończoność (https://twitter.com/ZhugeEX/status/1304944442584059904). No i Jabłuszko bynajmniej nie zamierza odpuszczać także silnikowi Unreal, do czego mają, moim zdaniem, dość solidne podstawy: https://www.youtube.com/watch?v=QPgaJpB ... el=HoegLaw

Podpisali umowę, celowo złamali jej zasady, chcieli zmobilizować dzieciarnię do walki, a teraz dostają tylko cios za ciosem, przy czym na ogół okładają sami siebie. Apple to tylko wykorzystuje.
Tu chyba każdy widzi to co chce widzieć. Ja mam wrażenie, że ten rynek dla Epica nie jest aż tak znaczący i poświęcili go w imię PR i swojej kampanii "zbawiciela branży", więc to że Apple wywaliło ze swojego sklepu Fortnite było wpisane w koszty. Odcięcie wszystkich gier na silniku Unreal to inna bajka, ale raz że to wydaje się mało prawdopodobne, a dwa że Apple straciłoby chyba na tym jeszcze więcej niż Epic.

Dla mnie z tego całego konfliktu najbardziej rzuca się w oczy to jak dużą kontrolę nad swoim ekosystemem ma Apple. Kupuję sobie telefon, ale to Apple decyduje jakie aplikację mogę na nim zainstalować...
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 57
Rejestracja: 4 mar 2018, o 16:49
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 98 razy
Podziękowania: 61 razy
Kontakt:

rob006 pisze: 18 wrz 2020, o 21:20 Tu chyba każdy widzi to co chce widzieć. Ja mam wrażenie, że ten rynek dla Epica nie jest aż tak znaczący i poświęcili go w imię PR i swojej kampanii "zbawiciela branży", więc to że Apple wywaliło ze swojego sklepu Fortnite było wpisane w koszty.
Cała akcja z celowym złamaniem zasad, spodziewaną reakcją Apple'a i uderzającym w nich propagandowym spotem na pewno była zaplanowana, wydaje mi się jednak, że Timmy sam nie spodziewał się, jak bardzo oberwie po tyłku i koniec końców na ołtarzu własnej hipokryzji i chciwości złożył dużo więcej niż zakładał, że będzie musiał. Sam przecież płakał na Twitterze, jak to ma zresztą w zwyczaju, że działania Apple'a to "śmiertelny cios" dla jego firmy (https://www.wraltechwire.com/2020/09/06 ... s-company/) i nawet gdyby uznać to za bardzo typowe dla Świneja biadolenie, utrata ponoć aż 60% aktywnych graczy i 26 milionów dolarów miesięcznie odkąd wzniecili ten pożar to już raczej nie są niewielkie straty, na które byliby gotowi. Chociaż kto ich tam wie, może mają dość juanów, żeby to jakoś pokryć.

Faktycznie może to być sprawa, którą każdy postrzegał będzie nieco inaczej - dlatego warto moim zdaniem pamiętać przede wszystkim o tym, kto zaczął i dlaczego. Apple jest jakie jest, ale Epig doskonale wiedział, z jakim diabłem tańcował, kiedy godził się jabłkowy ToS.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2020, o 01:02 przez Wernwulf, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

Wernwulf pisze: 18 wrz 2020, o 22:05 Sam przecież płakał na Tweeterze, jak to ma zresztą w zwyczaju, że działania Apple'a to "śmiertelny cios" dla jego firmy (https://www.wraltechwire.com/2020/09/06 ... s-company/) i nawet gdyby uznać to za bardzo typowe dla Świneja biadolenie, utrata ponoć aż 60% aktywnych graczy i 26 milionów dolarów miesięcznie odkąd wzniecili ten pożar to już raczej nie są niewielkie straty, na które byliby gotowi.
A mógłbyś podlinkować ten płacz na Twitterze? Bo ten artykuł na WRAL TechWire wygląda na niezły clickbait, a te liczby które podałeś to już w ogóle jakiś kosmos (i bez źródła oczywiście).
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 57
Rejestracja: 4 mar 2018, o 16:49
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 98 razy
Podziękowania: 61 razy
Kontakt:

rob006 pisze: 19 wrz 2020, o 00:27 A mógłbyś podlinkować ten płacz na Twitterze? Bo ten artykuł na WRAL TechWire wygląda na niezły clickbait, a te liczby które podałeś to już w ogóle jakiś kosmos (i bez źródła oczywiście).
Ależ proszę bardzo.

Płacz na temat tego, że brak dostępności jakiegoś produktu (w tym przypadku: Fortnite'a) na iOS to wyrok śmierci: https://twitter.com/TimSweeneyEpic/stat ... 6430880771

Artykuł, który za pozwem Epiga mówi o utracie 60% aktywnych graczy: https://avalanches.com/world_news/us/th ... 05_09_2020

Tekst o miesięcznych stratach: https://buyshares.co.uk/epic-games-to-l ... rmination/
Awatar użytkownika
Webmaster
Posty: 565
Rejestracja: 6 lut 2013, o 12:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Discord: rob006
Podziękował: 166 razy
Podziękowania: 205 razy
Kontakt:

Wernwulf pisze: 19 wrz 2020, o 00:59 Płacz na temat tego, że brak dostępności jakiegoś produktu (w tym przypadku: Fortnite'a) na iOS to wyrok śmierci: https://twitter.com/TimSweeneyEpic/stat ... 6430880771

Artykuł, który za pozwem Epiga mówi o utracie 60% aktywnych graczy: https://avalanches.com/world_news/us/th ... 05_09_2020

Tekst o miesięcznych stratach: https://buyshares.co.uk/epic-games-to-l ... rmination/
Czyli podsumowując:

1. Nie "koniec jego firmy" a "koniec hipotetycznego projektu działającego tylko na iOS" - wtedy faktycznie ban od Apple to kaplica, bo potrzebujesz błogosławieństwa od Apple aby aplikację dało się w ogóle zainstalować na iOS.

2. Utracił 60% graczy, ale w kontekście iOS, a nie ogólnie. Jeśli iOS stanowi 30% graczy ogólnie, to jest to mniej niż 20% ogólnej liczby graczy (z czego ~60% gra też na innych platformach).
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 526
Rejestracja: 21 cze 2013, o 22:05
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 246 razy
Kontakt:

Obrazek

ktoś wie gdzie kupić Mortal Shell poza tym jednym sklepem będącym monopolem ?

rob006 ty dużo wiesz może odpowiesz

a ⬛⬛⬛ sorry ⬛⬛ ⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛ nic o ⬛⬛⬛
jest⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛⬛
a ⬛ bazarze ⬛⬛ ⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
ODPOWIEDZ