@ Jerry
W moim przypadku wystarczyło ponownie kliknąć w "check box'a" w wyborze dostawy i wybór płatności pojawiał się po prawej* stronie.
Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 292
- Rejestracja: 6 kwie 2013, o 13:49
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 4 razy
- Podziękowania: 5 razy
- Kontakt:
Ja nie mogę w ten sposób zrobić, bo gry idą do losowań dla większej ilości osób.
No cóż. Pozostaje mieć nadzieję, że ominie mnie ta wątpliwa przyjemność i klucze będą ok. W razie czego wiem, gdzie zrobić dym
No cóż. Pozostaje mieć nadzieję, że ominie mnie ta wątpliwa przyjemność i klucze będą ok. W razie czego wiem, gdzie zrobić dym

- Posty: 469
- Rejestracja: 30 sty 2013, o 18:15
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nysa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 16 razy
- Kontakt:
Jeśli kupi się u Was powiedzmy MK Komplete Edition, Bioshock bądź każdą inna grę w Zimobraniu, ale nie użyjemy klucza teraz, tylko np. w Wigilię bo to jako prezent dla kogoś, a okaże się że klucz nie działa to oczywiście szansa na dostanie działającego klucza jest znikoma?
Już trochę u Was zamówiłem, problemów nigdy nie miałem, no ale po wczorajszym, wole się dowiedzieć
Już trochę u Was zamówiłem, problemów nigdy nie miałem, no ale po wczorajszym, wole się dowiedzieć

Do tej pory dokonałem kilku zakupów na muve.pl i nie miałem zastrzeżeń. Niestety ostatni zakup jak na razie to porażka. Chodzi o Anno 2070 Tajemnicza Błękitna Głębia. Kod aktywacyjny nie działa. Pomimo wielokrotnych prób Uplay zwraca tekst, że kod jest niewłaściwy. Pomimo wysłania maili na kilka różnych adresów muve.pl na razie brak odzewu od 07.12.2013 r. Jest jeszcze jakaś inna droga reklamacji i szansa na rozwiązanie problemu czy też mogę się pożegnać z grą i kasą?
- Posty: 1813
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarocin
- Discord: sergeron#0799
- Podziękował: 139 razy
- Podziękowania: 144 razy
- Kontakt:
@Hunt3r
Ale to o czym piszesz, to chyba DLC, a te w grach Ubi (oprócz AC IV i nowszych, które wyjdą) wpisuje się w samej grze, a nie w uPlayu. Powinna być w grze opcja Dodatki > Zrealizuj kod.
Ale to o czym piszesz, to chyba DLC, a te w grach Ubi (oprócz AC IV i nowszych, które wyjdą) wpisuje się w samej grze, a nie w uPlayu. Powinna być w grze opcja Dodatki > Zrealizuj kod.
- Posty: 401
- Rejestracja: 28 paź 2013, o 14:43
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Tak, ten kod wpisuje się chyba w grze z tego co pamiętam.
Ale na maile nie odpisują to prawda, od wczoraj rana czekam i nic...
Edit: Właśnie dostałem klucz i to deluxe pomimo że kupiłem zwykłą.
Późno ale z gestem

Ostatnio zmieniony 10 gru 2013, o 14:48 przez baranica, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 694
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Prudnik
- Podziękował: 254 razy
- Podziękowania: 194 razy
- Kontakt:
Pewnie sporo kupujących ma problem z kluczami, nie wiem o co tu chodzi ale to nic dobrego...
Musimy czekać ale nie wiem ile... Bo z pomocą rozmawiałem, ale to taka pomoc że raczej nic dobrego z tego nie wyniknie.
Bo mi kazali ściągać AC3 DE z muve downloadera , tylko po co, jak klucz nie działa, a jego można wklepać do Uplay.
Musimy czekać ale nie wiem ile... Bo z pomocą rozmawiałem, ale to taka pomoc że raczej nic dobrego z tego nie wyniknie.
Bo mi kazali ściągać AC3 DE z muve downloadera , tylko po co, jak klucz nie działa, a jego można wklepać do Uplay.
- Posty: 671
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 13 razy
- Kontakt:
@muve.pl wasz support to jakaś kpina
czekać cały dzień na odpowiedź... żeby potem znowu odpowiedzieć i znowu czekać. Prawdopodobnie ostatnie zakupy u was robiłem.

- Posty: 694
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Prudnik
- Podziękował: 254 razy
- Podziękowania: 194 razy
- Kontakt:
No ja w końcu dostałem ten pasujący klucz... eh ale musiałem zmienić ton swoich wypowiedzi bo było to już irytujące, zawsze jestem łagodny, ale w tym przypadku nie mogło być inaczej.
- Posty: 316
- Rejestracja: 22 cze 2013, o 21:48
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Support Humble Bundle odpisuje po 2-3 tygodniach, wiec jak nie dostaniesz jakiegos kodu tam albo masz problem z wplata to dopiero poczujesz to.
@Muve
Konkurencyjne ceny, brawo za wyprzedaz. Ciekawe czy FM2013 bedzie

- Posty: 671
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 13 razy
- Kontakt:
Z supportem humble to mnie zdziwiłeś, bo raz miałem jeden problem i odpisali mi po godzinie niecałej. Więc to zależy pewnie od przypadku. Poza tym klientów mają dużo dużo więcej, więc nie ma co przyrównywać. Muve ma z 3 maile supportu - każdy dotyczący innej sprawy i myślę, że każdym się kto inny opiekuje. Pierwszy raz powyżej 24h czekam na odpowiedź - z pierwszej odpowiedzi nie jestem zadowolony, bo sklep robi ludzi w jajo, ale to zostawie dla siebie.
A co do wypowiedzi Ketha - nie. Stać mnie na to, żeby nie rzucać się na promocję jak rumun na chleb. Z resztą ostatnie wiosnobranie było mega słabe.
A co do wypowiedzi Ketha - nie. Stać mnie na to, żeby nie rzucać się na promocję jak rumun na chleb. Z resztą ostatnie wiosnobranie było mega słabe.
- Posty: 4199
- Rejestracja: 21 lis 2012, o 13:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chojnów
- Podziękował: 92 razy
- Podziękowania: 123 razy
- Kontakt:
Panie. Mówisz o muve.pl. Ja raz czekałem na mail od Kompanii koło tygodnia. To dopiero długo jak na "rodzime". Choć na mail zwrotny od wirtus.pl czekam już ponad pół roku i dalej nicKilljoy pisze: Z supportem humble to mnie zdziwiłeś, bo raz miałem jeden problem i odpisali mi po godzinie niecałej. Więc to zależy pewnie od przypadku. Poza tym klientów mają dużo dużo więcej, więc nie ma co przyrównywać. Muve ma z 3 maile supportu - każdy dotyczący innej sprawy i myślę, że każdym się kto inny opiekuje. Pierwszy raz powyżej 24h czekam na odpowiedź - z pierwszej odpowiedzi nie jestem zadowolony, bo sklep robi ludzi w jajo, ale to zostawie dla siebie.

- Posty: 671
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 13 razy
- Kontakt:
Widzisz, po tym poście jednak się ktoś zainteresował moją sprawą i mi odpisali w końcu - ale wciąż mają mnie gdzieś;) [podejrzewam, że ta sama osoba jest odpowiedzialna za maila supportowego i za "przedstawicielstwo" na forum ] Więc i ja ich gdzieś mieć zamierzam. Więcej się w temacie udzielać nie będę. Ale jak tak traktują klientów to mogę im powiedzieć tylko żegnam i kolejnym razem skorzystać z usług konkurencji 

- Posty: 1778
- Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:24
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 102 razy
- Podziękowania: 24 razy
- Kontakt:
http://muve.pl/digital/akcja/tomb-raide ... gital/5246 - a na muve bardzo dobry pakiet sylwestrowy. 
