Muve.pl - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 73
Rejestracja: 25 paź 2013, o 12:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

@ Jerry
W moim przypadku wystarczyło ponownie kliknąć w "check box'a" w wyborze dostawy i wybór płatności pojawiał się po prawej* stronie.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 292
Rejestracja: 6 kwie 2013, o 13:49
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Podziękowania: 5 razy
Kontakt:

Ja nie mogę w ten sposób zrobić, bo gry idą do losowań dla większej ilości osób.
No cóż. Pozostaje mieć nadzieję, że ominie mnie ta wątpliwa przyjemność i klucze będą ok. W razie czego wiem, gdzie zrobić dym ;)
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 469
Rejestracja: 30 sty 2013, o 18:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 16 razy
Kontakt:

Jeśli kupi się u Was powiedzmy MK Komplete Edition, Bioshock bądź każdą inna grę w Zimobraniu, ale nie użyjemy klucza teraz, tylko np. w Wigilię bo to jako prezent dla kogoś, a okaże się że klucz nie działa to oczywiście szansa na dostanie działającego klucza jest znikoma?
Już trochę u Was zamówiłem, problemów nigdy nie miałem, no ale po wczorajszym, wole się dowiedzieć :P
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 10 gru 2013, o 13:46
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Do tej pory dokonałem kilku zakupów na muve.pl i nie miałem zastrzeżeń. Niestety ostatni zakup jak na razie to porażka. Chodzi o Anno 2070 Tajemnicza Błękitna Głębia. Kod aktywacyjny nie działa. Pomimo wielokrotnych prób Uplay zwraca tekst, że kod jest niewłaściwy. Pomimo wysłania maili na kilka różnych adresów muve.pl na razie brak odzewu od 07.12.2013 r. Jest jeszcze jakaś inna droga reklamacji i szansa na rozwiązanie problemu czy też mogę się pożegnać z grą i kasą?
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1813
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Discord: sergeron#0799
Podziękował: 139 razy
Podziękowania: 144 razy
Kontakt:

@Hunt3r
Ale to o czym piszesz, to chyba DLC, a te w grach Ubi (oprócz AC IV i nowszych, które wyjdą) wpisuje się w samej grze, a nie w uPlayu. Powinna być w grze opcja Dodatki > Zrealizuj kod.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 401
Rejestracja: 28 paź 2013, o 14:43
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

sergeron pisze: @Hunt3r
Ale to o czym piszesz, to chyba DLC, a te w grach Ubi (oprócz AC IV i nowszych, które wyjdą) wpisuje się w samej grze, a nie w uPlayu. Powinna być w grze opcja Dodatki > Zrealizuj kod.
Tak, ten kod wpisuje się chyba w grze z tego co pamiętam.
Ale na maile nie odpisują to prawda, od wczoraj rana czekam i nic...

Edit: Właśnie dostałem klucz i to deluxe pomimo że kupiłem zwykłą.
Późno ale z gestem :)
Ostatnio zmieniony 10 gru 2013, o 14:48 przez baranica, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 694
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Prudnik
Podziękował: 254 razy
Podziękowania: 194 razy
Kontakt:

Pewnie sporo kupujących ma problem z kluczami, nie wiem o co tu chodzi ale to nic dobrego...
Musimy czekać ale nie wiem ile... Bo z pomocą rozmawiałem, ale to taka pomoc że raczej nic dobrego z tego nie wyniknie.
Bo mi kazali ściągać AC3 DE z muve downloadera , tylko po co, jak klucz nie działa, a jego można wklepać do Uplay.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 292
Rejestracja: 6 kwie 2013, o 13:49
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Podziękowania: 5 razy
Kontakt:

Jak macie FB, to tam piszcie. Już nie raz ten sposób okazał się najlepszy w kwestii komunikacji/reklamacji w muve.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1778
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 102 razy
Podziękowania: 24 razy
Kontakt:

Już wszystko w porządku, kupiłem Mortala. Polecam muve :tak:
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 4199
Rejestracja: 21 lis 2012, o 13:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chojnów
Podziękował: 92 razy
Podziękowania: 123 razy
Kontakt:

@muve.pl - możecie sprawdzić czy nagrody zostały z Kompanii wysłane czy nie macie możliwości?
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 671
Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

@muve.pl wasz support to jakaś kpina ;) czekać cały dzień na odpowiedź... żeby potem znowu odpowiedzieć i znowu czekać. Prawdopodobnie ostatnie zakupy u was robiłem.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 897
Rejestracja: 26 maja 2013, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 17 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

Killjoy pisze: Prawdopodobnie ostatnie zakupy u was robiłem.
Pewnie do Wiosnobrania :P
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 694
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Prudnik
Podziękował: 254 razy
Podziękowania: 194 razy
Kontakt:

No ja w końcu dostałem ten pasujący klucz... eh ale musiałem zmienić ton swoich wypowiedzi bo było to już irytujące, zawsze jestem łagodny, ale w tym przypadku nie mogło być inaczej.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Jak będą zużyte, to wymienimy oczywiście.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 316
Rejestracja: 22 cze 2013, o 21:48
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Killjoy pisze: @muve.pl wasz support to jakaś kpina ;) czekać cały dzień na odpowiedź... żeby potem znowu odpowiedzieć i znowu czekać. Prawdopodobnie ostatnie zakupy u was robiłem.
Support Humble Bundle odpisuje po 2-3 tygodniach, wiec jak nie dostaniesz jakiegos kodu tam albo masz problem z wplata to dopiero poczujesz to.

@Muve
Konkurencyjne ceny, brawo za wyprzedaz. Ciekawe czy FM2013 bedzie ;)
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 671
Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

Z supportem humble to mnie zdziwiłeś, bo raz miałem jeden problem i odpisali mi po godzinie niecałej. Więc to zależy pewnie od przypadku. Poza tym klientów mają dużo dużo więcej, więc nie ma co przyrównywać. Muve ma z 3 maile supportu - każdy dotyczący innej sprawy i myślę, że każdym się kto inny opiekuje. Pierwszy raz powyżej 24h czekam na odpowiedź - z pierwszej odpowiedzi nie jestem zadowolony, bo sklep robi ludzi w jajo, ale to zostawie dla siebie.
A co do wypowiedzi Ketha - nie. Stać mnie na to, żeby nie rzucać się na promocję jak rumun na chleb. Z resztą ostatnie wiosnobranie było mega słabe.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 4199
Rejestracja: 21 lis 2012, o 13:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chojnów
Podziękował: 92 razy
Podziękowania: 123 razy
Kontakt:

Killjoy pisze: Z supportem humble to mnie zdziwiłeś, bo raz miałem jeden problem i odpisali mi po godzinie niecałej. Więc to zależy pewnie od przypadku. Poza tym klientów mają dużo dużo więcej, więc nie ma co przyrównywać. Muve ma z 3 maile supportu - każdy dotyczący innej sprawy i myślę, że każdym się kto inny opiekuje. Pierwszy raz powyżej 24h czekam na odpowiedź - z pierwszej odpowiedzi nie jestem zadowolony, bo sklep robi ludzi w jajo, ale to zostawie dla siebie.
Panie. Mówisz o muve.pl. Ja raz czekałem na mail od Kompanii koło tygodnia. To dopiero długo jak na "rodzime". Choć na mail zwrotny od wirtus.pl czekam już ponad pół roku i dalej nic :E
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 671
Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

Widzisz, po tym poście jednak się ktoś zainteresował moją sprawą i mi odpisali w końcu - ale wciąż mają mnie gdzieś;) [podejrzewam, że ta sama osoba jest odpowiedzialna za maila supportowego i za "przedstawicielstwo" na forum ] Więc i ja ich gdzieś mieć zamierzam. Więcej się w temacie udzielać nie będę. Ale jak tak traktują klientów to mogę im powiedzieć tylko żegnam i kolejnym razem skorzystać z usług konkurencji ;)
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 4199
Rejestracja: 21 lis 2012, o 13:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chojnów
Podziękował: 92 razy
Podziękowania: 123 razy
Kontakt:

Napisz na ich forum. Może ktoś inny Ci tam odpowie :)
http://forum.muve.pl/
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1778
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 102 razy
Podziękowania: 24 razy
Kontakt:

http://muve.pl/digital/akcja/tomb-raide ... gital/5246 - a na muve bardzo dobry pakiet sylwestrowy. :tak:
ODPOWIEDZ