Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Cypek pisze: 15 sty 2025, o 22:07
Był Far Cry 5 i 6. Jest i Far Cry 3 i Fary Cry 4. Nareszcie mają osiągnięcia, wreszcie będzie można zagrać
Próbowałem kiedyś wrócić do 3 i 4 to nie dało się grać, fpsy skaczą.
Nie wiem czy to wina systemu czy nowych sterowników ale nie chciało mi się z tym bawić
Cypek pisze: 15 sty 2025, o 22:07
Był Far Cry 5 i 6. Jest i Far Cry 3 i Fary Cry 4. Nareszcie mają osiągnięcia, wreszcie będzie można zagrać
Powodzenia z osiągnięciami w trybach multi, aktualnie nie ma ich w trójce, ale kto ich tam wie - zaraz mogą naprawić coś czego nikt nie chce
FC3.JPG
Tutaj chodzi o synchronizację wszystkich osiągnięć pomiędzy ubi a steamem (czyli jak ktoś zrobił osiągnięcia na ubi to będzie sobie mógł je "pobrać" do steama, ja tak to rozumiem). Osiągnięcia multi zostały usunięte z jednej i drugiej platformy.
Cypek pisze: 15 sty 2025, o 22:07
Był Far Cry 5 i 6. Jest i Far Cry 3 i Fary Cry 4. Nareszcie mają osiągnięcia, wreszcie będzie można zagrać
Niesamowite jak problemy finansowe firmy poprawiają jakość obsługi klienta i spełniania ich próśb. Nagle gry, do których nie można było się doprosić achików (nie bo nie lub nie ma możliwości technicznych) dostają je. To teraz jeszcze wymusić skasowanie osiągnięć za martwe multi (jak widać można) i będzie ok.
Ci użytkownicy podziękowali oLiardi za ten post (w sumie 6):
Mix pisze: 16 sty 2025, o 12:31
Czy świąteczne karty nadal dropią za wytworzenie zwykłej odznaki ? To trwa do końca wyprzedaży czy do końca ważności kart ?
Nie dropią już za wytwarzanie odznak. Można to robić tylko do końca wyprzedaży.
Boberek00 pisze: 16 sty 2025, o 10:32
wszytko jest możliwe w corpo, jak zaczyna się im *zad* fajczyć
szkoda że tylko wtedy potrafią słuchać graczy
Dokładnie. Mam nadzieję, że gracze nie nabiorą się teraz na udawaną prokonsumenckość ubishitu, który pluł im w twarz przez lata. Trzeba sobie na to zapracować czymś więcej, niż robieniem rzeczy, które mogły i powinny być zrobione lata temu.
Chociaż kto wie, może w swoim budżecie znajdą teraz miejsce na postawienie jednego (słownie: jednego) serwera do aktywacji DLC do gier sprzed 10-15 lat. Być może tych 15 dolarów miesięcznie do obsługi serwera przyjmującego, nie wiem, 1000 zapytań miesięcznie nie nadszarpnie ich budżetu.
oLiardi pisze: 16 sty 2025, o 09:18
Niesamowite jak problemy finansowe firmy poprawiają jakość obsługi klienta i spełniania ich próśb.
Faktycznie, jakość obsługi mocno się poprawiła... Jedyne 53 dni zajęło im przygotowanie patcha do AC: Origins i AC: Valhalla. Z kolei do AC: Odyssey patcha nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie xD https://www.gry-online.pl/newsroom/assa ... ac/z42be5f
Jak ma być dobrze z branżą grową, jeśli wystarczy rzucić ochłapem takim jak achivki i już "prokonsumencka" firma.
Ręce opadają.
Nie ma nadziei.
Brak słów, chociaż pewne cisną się na usta.
Ci użytkownicy podziękowali Kropeks za ten post (w sumie 3):
Kropeks pisze: 16 sty 2025, o 19:17
Jak ma być dobrze z branżą grową, jeśli wystarczy rzucić ochłapem takim jak achivki i już "prokonsumencka" firma.
Ręce opadają.
Nie ma nadziei.
Brak słów, chociaż pewne cisną się na usta.
Nie wiem, czy odnosisz się konkretnie do mojej wypowiedzi, ale biorąc pod uwagę, że mój poprzedni post był jedynym w tym wątku, w którym padła odmiana słowa "prokonsumenckość" to jednak muszę spytać - jak rozumiesz słowa "udawana prokonsumenckość ubishitu"?
Nie zamierzam pisać rozprawki z interpretacji postów, akurat Twój post trochę tonował huraoptymizm. To, że użyłem tego samego słowa jest bez znaczenia.
Powinniśmy oczekiwać całkowitej zmiany podejścia firmy do jej produktów, także platformy, klientów oraz ich obsługi, oczekując realnych zmian, cofnięcia szkodliwych decyzji, a nie rzucając się na każdy ochłap, normalizując obecną sytuację w oczach niezorientowanych.
Większość, jeśli w ogóle zwraca na to uwagę, to na ostatnie wydarzenia, ale ta firma ma długą tradycję lecenia sobie w kulki z klientami. To nie jest tak, że to pojawiło się kilka lat temu, oni po prostu wtedy nabrali rozpędu. Dalej jadą z tą samą prędkością, tylko przestali pluć przez okno, takie dobre chłopaki.
ps
Większość chyba nie zdaje sobie sprawy, że na ubi patrzy cała branża, to do czego będzie zmuszony, aby odzyskać zaufanie graczy może ponownie zdefiniować standardy dystrybucji cyfrowej nie tylko gier, a nawet może gracz przestałby być petentem, a zacząłby być traktowany jak klient.
Ci użytkownicy podziękowali Kropeks za ten post (w sumie 3):