Nintendo eShop - zmiany krajów nie takie bezpieczne?

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 18
Rejestracja: 18 kwie 2013, o 19:42
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

Cześć wszystkim,

W grudniu na święta kupowałem trochę gier na Switcha na eShop. Zmieniałem sobie kraje, chyba były z 3 - Rosja, Argentyna, Polska i kupiłem kilka gier.

Chciałem coś dokupić pewnego dnia i dostałem taki błąd:
Error Code: 9001-2470

This credit card cannot be used.

For more information, please contact the issuer of your credit card.
Karta oczywście chodziła bez problemu. Nie dało się podpiąć żadnej innej karty.

Napisałem do Nintendo, po kilku wymianiach emaili dostałem odpowiedź:
We have just heard back from our colleagues who have been investigating your Nintendo Account and your issue using credit cards.

After investigation they can see that your Nintendo Account cannot use credit cards. This is a status which cannot be changed.

Please use PayPal and Prepaid cards as alternatives.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us.
Obecnie nadal nie mogę dodać żadnej karty i wygląda na to, że Nintendo "zbanowało" możliwość dodawania kart do konta.

Pisałem o tym w komentarzu pod jednym dealem na stronce lowcygier.pl i ktoś nadmienił, że miał dokładnie taki sam problem i po miesiącu nieużytkowania sklepu mógł dodać kartę. Czy ktoś miał podobny problem? Czy "przeczekanie" pomaga?

Pozdrawiam,
Maxus
Ci użytkownicy podziękowali maxus za ten post:
Lukop
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 18
Rejestracja: 18 kwie 2013, o 19:42
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

Trochę żeby dodać do tematu. Nintendo sprawdziło przez swoich specjalistów, że jednak nie ma żadnego ograniczenia na koncie i wszystko powinno działać poprawnie. Nadal nie mogę dodawać kart... Może za kilka miesięcy minie ten "shadow ban". Dam znać jak się coś zmieni.
We have just heard back from our colleagues who have escalated your case internally and run many checks.

The conclusion is that your Nintendo Account is not on hold for any payment method, including credit cards, and everything seems to be working on our end.
The timing of your errors were checked and there was no system maintenance or Eshop services reported.

We recommend you to please get in contact again with your bank or credit card provider. The issue appears to be with the credit card being used not with the system or your Account.

If you are still having credit card issues we recommend other payment methods such as Paypal or eShop Vouchers.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1813
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Discord: sergeron#0799
Podziękował: 139 razy
Podziękowania: 144 razy
Kontakt:

A dodajesz to przez stronę czy przez konsolę? Jeżeli przez konsolę to po prostu nintendo spieprzyło i nie wprowadziło na czas PSD2 (zresztą tak samo jak parę innych firm) przez co karty nie działają i zakupów trzeba dokonywać przez stronę internetową.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 18
Rejestracja: 18 kwie 2013, o 19:42
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

Przez stronkę. Dawniej próbowałem przez konsole i to samo.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 18 sty 2014, o 19:30
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Cześć
Na jaki adres email się z nimi kontaktowałeś? Zauważyłem właśnie u siebie ten sam problem, próbowałem zapłacić za grę w eshopie i podpiętą kartą nie mogłem. Próbowałem kolejno podpiąć 3 inne i nie mogę, ten sam komunikat.
Dziwne, nigdy nie zmieniałem regionów, kilka dni temu kupiłem kilka gierek bez problemu a teraz nie mogę zapłacić za kolejne kartą, dobrze, że PP działa.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 9 sie 2022, o 13:50
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Mam identyczną sytuację! Jako że postanowiłem nadrobić zaległości w świecie Nintendo, nakupiłem troszkę odpowiedniego sprzętu i zabrałem się za promocje w eSklepie. Jednego dnia doładowałem konto dwa razy kartą wirtualną Revolut i zrobiłem zakupy, następnego dnia rano kupiłem jeszcze coś bezpośrednio podając dane karty. Tego samego dnia wieczorem już nic nie mogłem zrobić z żadną posiadaną kartą, sprawdziłem na 3 innych kartach fizycznych. Przestały działać z poziomu PC oraz bezpośrednio z konsoli, mogę kupować gry tylko przy pomocy PayPal. Jeszcze tylko czekam aż i to przestanie działać.;) Trochę to irytujące bo przecież chcemy wydać u nich pieniądze. Dodam że posiadam nowe konto, bez żadnych kombinacji czy prób zmiany regionu, wcześniej nie posiadałem Nintendo i nie miałem innego konta, wszystko zrobiłem zgodnie z procedurą po rozpakowaniu Switch'a z pudełka. Płatnościami kartą cieszyłem się jeden wieczór i poranek.:)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 6 lut 2018, o 20:39
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Miałem identycznie. Kupiłem kilka dni temu konsolę NS Oled, założyłem konto, podpiąłem kartę i cieszyłem się wygodnymi zakupami przez 1 dzień :mrgreen: . Wieczorem po północy płatność kartą przestała działać. Nie było prób zmiany regionu, ani jakichkolwiek innej szemranej akcji. Próba dodania karty z poziomu konsoli, czy PC nic nie daje :) Error Code: 9001-2470 :macha:
ODPOWIEDZ