Bazar - Q&A
- Posty: 1452
- Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 218 razy
- Podziękowania: 362 razy
- Kontakt:
Wchodzisz na interesującą ciebie ofertę (uwaga: nie musisz kupować tej która jest na samym wierzchu czyli najtańsza, możesz wybrać sobie dowolną) sprawdzasz opis oraz typ płatności, jeśli okej to klikasz zarezerwuj i jedziesz.
Dostaniesz wiadomość powitalną gdzie pisze jak masz zapłacić (czasem nie dostaniesz i musisz czekać aż sprzedawca ci ją wyśle "ręcznie")
Jak wyślesz pieniądze klikasz z prawej wysłałem pieniądze
Dostaniesz klucz
Potwierdzasz transakcję wystawiając komentarz
To tyle
Dostaniesz wiadomość powitalną gdzie pisze jak masz zapłacić (czasem nie dostaniesz i musisz czekać aż sprzedawca ci ją wyśle "ręcznie")
Jak wyślesz pieniądze klikasz z prawej wysłałem pieniądze
Dostaniesz klucz
Potwierdzasz transakcję wystawiając komentarz
To tyle

- Ci użytkownicy podziękowali lewriczin za ten post:
- eldawido159
Czołem !
Dopytam też i ja, jako kupujący, o ewentualne anulowanie transakcji.
Sytuacja - gra zakupiona 12 marca, opłacona minutę później, do dziś brak klucza i brak odpowiedzi.
15go marca wysłałem jeszcze wiadomość, że zamiast wpisać nick i nazwę gry, wpisałem tylko nick, ale podejrzewam że to małe piwo. Ale dalej nic. Wiadomość nie została wyświetlona - brak informacji obok mojej wiadomości.
Sprawdziłem na forum, sprzedający był dostępny ostatnio on-line wczoraj oO
Mam wrażenie że czeka na nowy klucz, bo może starego nie ma. No ale to by musiał wyświetlić wiadomość i status się zmieniłby...
Co polecacie zrobić ?
Dopytam też i ja, jako kupujący, o ewentualne anulowanie transakcji.
Sytuacja - gra zakupiona 12 marca, opłacona minutę później, do dziś brak klucza i brak odpowiedzi.
15go marca wysłałem jeszcze wiadomość, że zamiast wpisać nick i nazwę gry, wpisałem tylko nick, ale podejrzewam że to małe piwo. Ale dalej nic. Wiadomość nie została wyświetlona - brak informacji obok mojej wiadomości.
Sprawdziłem na forum, sprzedający był dostępny ostatnio on-line wczoraj oO
Mam wrażenie że czeka na nowy klucz, bo może starego nie ma. No ale to by musiał wyświetlić wiadomość i status się zmieniłby...
Co polecacie zrobić ?
- Posty: 287
- Rejestracja: 3 sty 2020, o 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 342 razy
- Podziękowania: 144 razy
- Kontakt:
Napisz do sprzedającego o informację co dalej czy transakcję realizujecie czy anulujecie, napisz mu że jak nie odpowie do 24h to zgłaszasz do administracji z prośbą o anulowanie transakcji. Oczywiście możesz też od razu zgłosić to do administracji, która zwykle reaguje dość szybko.
Gorzej jak nie odpisze i nie zwróci pieniędzy.... no ale nic, dzięki za poradę, spróbuję zadziałać.joshep666 pisze: 17 mar 2024, o 19:15 Napisz do sprzedającego o informację co dalej czy transakcję realizujecie czy anulujecie, napisz mu że jak nie odpowie do 24h to zgłaszasz do administracji z prośbą o anulowanie transakcji. Oczywiście możesz też od razu zgłosić to do administracji, która zwykle reaguje dość szybko.
Dziwne, bo ten sam sprzedawca, parę dni wcześniej, sprzedał mi inny klucz i wszystko przebiegło w okresie 1 dnia, zakup i do 24h miałem klucz. Nie żeby mi się spieszyło, ale jednak jakaś granica mogłaby być. Powiadomienia e-mail pewnie ma. No dziwna sprawa.
PS. odezwę się, co się urodziło.
Dzięki !
- Posty: 1452
- Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 218 razy
- Podziękowania: 362 razy
- Kontakt:
Różne rzeczy się dzieją, czasem np. sprzedawcy nie mają chwilowo dostępu do swojego (strategicznego) kompa, jeśli to jakiś potwierdzony gość to podobijaj się wpierw jak na bazarze nie działa to próbuj teżpo steamowym profilu
Zgłosiłem zakup przez bazar (taki przycisk przy szczegółach gry) - bo przez łowców gier się nie da.lewriczin pisze: 18 mar 2024, o 16:14 Różne rzeczy się dzieją, czasem np. sprzedawcy nie mają chwilowo dostępu do swojego (strategicznego) kompa, jeśli to jakiś potwierdzony gość to podobijaj się wpierw jak na bazarze nie działa to próbuj teżpo steamowym profilu
Na razie czekam 2 dzień. Pewnie są obłożeni Ci "moderatorzy z doskoku". No nic, niech sobie oczekuje.
A sprzedający, jak się nie odezwał, tak nie odpowiada do dziś : )) Ehh..
Miejmy nadzieję, że to nie szpital go zatrzymał przed odpowiedzią...
- Załączniki
-
- 2024-03-20_10-18.png (4.62 KiB) Przejrzano 6904 razy
Na Twoim miejscu napisałbym do niego prywatną wiadomość na forum, ewentualnie zacytował go w jakimś wątku, tak żeby dostał o tym powiadomienie. Niejednokrotnie zdarzyło mi się zostać wylogowanym z Bazaru, więc nie widziałem powiadomienia o tym, że ktoś kupił ode mnie jakiś tytuł dopóki sam nie wszedłem na Bazar i zobaczyłem, że muszę zalogować się ponownie, a że raczej rzadko kupuję coś na Bazarze, to potrafiłem tam nie wchodzić i po kilka dni.elvis_ef pisze: 17 mar 2024, o 18:20 Sprawdziłem na forum, sprzedający był dostępny ostatnio on-line wczoraj oO
Co polecacie zrobić ?
Powiadomienia o prywatnej wiadomości bądź odpowiedzi na posta nie wymagają bycia zalogowanym przez Steama, więc jeśli sprzedawcy przytrafił się podobny przypadek jak mi, to powinno pomóc.
Czy jest może w planach usunięcie tego ograniczenia? Sprzedałem pewien tytuł 5 lat temu. Obecnie mam dubla tej pozycji z bundla i nie mogę wystawić go na Bazarku.aRo pisze: 13 lis 2018, o 20:38 "Nie możesz sprzedać więcej niż dwóch sztuk jednej gry." - ten limit nie mógłby schodzić/resetować się po jakimś czasie? Pierwszy raz się z tym spotkałem, w związku z Beholderem z humbla. Ostatniego sprzedałem 10 miesięcy temu, teraz nie mogę, bo tak. Wiem, po co to jest, ale można tu coś zmienić.

- Posty: 860
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 289 razy
- Podziękowania: 459 razy
- Kontakt:
Niestety, nie.Tamriell pisze: 1 kwie 2024, o 12:59Czy jest może w planach usunięcie tego ograniczenia? Sprzedałem pewien tytuł 5 lat temu. Obecnie mam dubla tej pozycji z bundla i nie mogę wystawić go na Bazarku.aRo pisze: 13 lis 2018, o 20:38 "Nie możesz sprzedać więcej niż dwóch sztuk jednej gry." - ten limit nie mógłby schodzić/resetować się po jakimś czasie? Pierwszy raz się z tym spotkałem, w związku z Beholderem z humbla. Ostatniego sprzedałem 10 miesięcy temu, teraz nie mogę, bo tak. Wiem, po co to jest, ale można tu coś zmienić.![]()
Wystaw drugą, droższą
- Posty: 1234
- Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 231 razy
- Podziękowania: 142 razy
- Kontakt:
Moja pomyłka, nie dostałem info na PP ze platnosc przyszla
Ostatnio zmieniony 16 sie 2024, o 00:20 przez Hardkor, łącznie zmieniany 1 raz.